Já najezdím ročně 20000-24000km (letos méně kvůli COVIDU), měl jsem Golfa 1,9TDi (najeto 340000km, Octavii 2,0TDi (275000km), máme doma Fabii 1,2HTP (najeto aktuálně 330000km) ani u jednoho auta nebyl měněný katalizátor, ani u jednoho dieselu nebyl měněný DPF filtr, teď mám i30 1,4TGDi a věřím, že nebude proplém ani u GPF filtru, pokud se bude s autem jezdit rozumně. Já jezdím aktuálně kolem 7,5l/100km, umím s tím jet i za těch 5,5l/100km, ale to už je pro mě tak nekceptovatelné chování motoru, že nechápu kolik lidí s tím takhle jezdí, protože to je cesta ke smrti toho auta ne ve 300000km, ale podle mě se nedožije ani těch 150000km

Jako chápu, že se může někomu zdát, že auto má vydržet veškerý jízdní styl majitele, ale pokud někdo čeká, že bude po městě dusit turbomotor a bude všechno v cajku, tak je prostě ňouma. A to je ještě ten filtr to nejmenší zlo, při podtáčení motoru dochází k výrazné karbonizaci celého motoru, což je mnohem větší problém do budoucna
