Kdo chce být COOL zakoupí Fabii HTP na hlínách I 30 je sračka co nemůže konkurovat.Rezne,nejede, je to malý a úzký A stojí skoro tolik jako krásný zázrak z Mladé B A je to koréjec bez image Fabie, Ochcávka jsou totální kočkolapy kde plešatému hezounovi kočky sami padají do káry.
Fabia, octavia ? Výsmech. Auto, ktoré ma bude reprezentovať je BMW. 5-ka je pre dvoch veľká, počkám na novú 3-ku, hoci aj 1-ka by mohla stačiť. Nové turbo benzíny (100-125 kW, pre hyundai z ríše snov) stojá za hriech. Tiež diesel, napokon BMW robí najlepšie motory na svete.
Kľudne dám 30-35 tisíc za bmw1 či 3 a viem, že dostanem najlepšie jazdné vlastnosti v triede, reprezentatívnosť, imidž a pocit, že jazdím skutočné auto. Iste, za to by som mohol mať 3 či 4 i30-ky, ale ten príplatok za prémiu stojí za to. Kto nevyskúšal, ťažko pochopí a bude sám seba klamať, že i30 je konkurencia pre kohokoľvek a stačí.
i30 nerezne (kórea), nie je malý, úzky, nemá image a nestojí ako zázrak z MB. Počkajme na nový i30, chuť vás ihneď prejde.
Porovnám hyundai:
1996: málo modelov, hnusný hyundai bez imidžu, spoľahlivosť, primeraná cena.
2011: veľa modelov, hnusný hyundai bez imidžu, zlá spoľahlivosť, predražená cena.
Na autá zaťažený som (manželka na domy a pozemky), tak sledujem čo je nové, štatistiky, spoľahlivosti majiteľov. Už som tu viackrát písal, že ako mladý, životom neskúsený človek s obmedzenými financiami som kúpil i30, pretože na iné auto som v tom čase nemal. Dnes po 3 rokoch rozmýšľam úplne inak (som spokojný s i30), ale chcem auto, v ktorom si užijem jazdu. Nezaujíma ma názor susedov, či kolegov v práci.
K téme: Keďže je to Kórea, tak nehrdzavie, čo som už písal. Prekvapenie ? Po 3 rokoch a takmer 70 tisíc km žiaden problém. Ani korózia, ani hrkanie palubovky, ani nič podobné. Ja se snad vožeru
Trochu zlobí podvozok a asi bude treba vymeniť tyčky stabilizátorov. Po toľkých km je už nárok. Nemyslím, že to uznajú zo záruky, ktorá mi končí o mesiac (spotrebný materiál), ale kvôli tomu auto nezatracujem, skôr chválim, že toľko vydržalo bez problémov. V dnešnej dobe to nie je samozrejmosť.
majlo, kľudne to zmaž. V príspevkoch zazneli veci o korózii, ale kto nechce vidieť, tak nevidí.
Hyundai ide od 10-tich k piatim. V dizajne tápa, motory zastarané a už ani spoľahlivosťou neohuruje. Kvalita ? No comment. Šikmookým sa zakrútila hlava z predajnosti ix35 a teraz machrujú cenou pri každom novom modeli. Mňa zaujíma pokrok a ten akosi neprichádza, resp. ho nevidím. Keby sa i30 nepredával za tú cenu čo teraz, akcie tricolor, patriot, summer a neviem aké, tak väčšina ešte stále bude jazdiť vo feliciách alebo v nových meganoch, fluencoch ...
Len to pekne zmaž, ťažko sa tu na fóre čítajú aj kritické reči o značke. Tu sa musí chváliť, že ? Odporúčam dať si dole ružové okuliare a vnímať aj svet okolo. Je toľko iných a lepších áut, značiek, že ťažko si dnes vybrať.
P.S. Mne nehrdzavie a chodím umývať do umyvárky, kde sú hnusné kefy . Keďže sa lak poškriabe aj pri ručnom umývaní ako tu bolo prezentované, tak to radšej nechám na myčku a nenarobím sa.
Áno. Aj to, že parametre dieselov ponúkaných do i40 sú podpriemerné. Dať do strednej triedy ako maximum 1,7 100 kW a chcieť konkurovať passatu je na smiech. Nehovorím o cene, ktorá atakuje milión.
V Európe sa predá viac áut v nafte. V strednej triede auto bez silnejšieho dieselu nemá šancu. Takých 135 kW ako má ix35 by sa mi v i40 páčilo. Kde je problém ? Motor majú, tak prečo ho neponúkajú. Mne teda 100 kW nestačí. Nechcem si vychutnávať octávky TDi, ale chcem mať pod zadkom výkonovú rezervu, ktorá sa môže kedykoľvek zísť v krízovej situácii.