pokud se servo dostane do krajní polohy a řidič se stále drží volant v plném rejdu, posilovač se snaží stále zabírat, jelikož jede v režimu na 100%, myslí si, že stojíte, parkujete. V rychlosti nad 40 km/h ti to neudělá. Měl jsem fábku a té při vytočení volantu do krajní polohy přestal stíhat alternátor, čili důsledkem byl úbytek(kolísání) napětí a vše včetně potkávaček, palubky atd. ti viditelně ubralo na intenzitě, poblikávalo. Osobně si myslím, že se jedná o typickou vlastnost elektro-hydraulických posilovačů ve všech aut, co je používají. Možná jen vozy střední a vyšší třídy mají nějakou vychytávku nebo používají pouze hydraulický posilovač, který tímto jevem netrpí.
Když jsem měl v plánu koupit další vůz, měl jsem v merku tyto značky Škoda O2 TOUR(starší přední světlomety), Renault Megane or Fluence, Kia CeeD, Kia Venga a i30. Po prohlídnutí všech vozů jsem vyškrtl oba modely Renaultu, Vengu a O2. Už jsem byl rozhodnutý pro Ceeda, ale ozvali se mi z http://www.hasa.cz, že momentálně mají skladem i30CW START + metla a manuální klima a to za 259000,- Kč. Auto jsem si prohlédl a koupil. Musím podotknout, že za etalon nižší střední třídy považuji O2, ale ta v porovnání s i30CW se stejnou výbavou byla o 100.000,- dražší a ještě k tomu chtěli za 4 letou záruku příplatek 4.000,-. Když jsem si kupoval v roce 2001 Fabii, narval jsem si tam všechny možné hovadiny a cena vozu s českým 1.4 MPI byla královských 440.000!!!! V porovnání, co jsem dal za





Určitě chápu, že to pěkně naštve, když dáš za auto těžce vydělané peníze a neustále reklamuješ servo, ovšem když ti ho vždy zatím vymění, tak bych to tak nehrotil (vím,lehce se mi to říká), holt na tebe vyšel zmrvený kus. Prostě si příště kup jinou značku a uvidíš.
P.S. to klepání moc na youtube je celkem slyšet, ale kdybys slyšel "mňoukání" u mé kdysi nové fábie, jó, posilovač TRW, s tím jsem si také užil
