

Moderátoři: Farrael, Moderátoři
http://cs.autolexicon.net/articles/airbagzdenek76 píše:má bejvalka Omega měla varování, že se aktivuje vystřelení bagů. V reálu se mi to stalo dvakrát při extrémně prudkém brzdění - oboje jsem dobrzdil. Poprvé jsem nevěděl co to znamená, tak jsem nakoukl do manuálu a podruhé už jsem se pak bál, jestli mi nevyletí bag do ksichtu. Z toho soudím, že to není dáno jen nárazem.
Řídicí jednotka aktivuje jednotlivé airbagy na základě vyhodnocování signálů od snímačů zrychlení, resp. zpomalení pro každý směr. Nemělo by se tak stát, že se např. při čistě bočním nárazu aktivují oba čelní airbagy.
V okamžiku nárazu, kdy snímače zrychlení naměří hraniční hodnoty, vyšle řídicí jednotka signál do příslušných airbagů, respektive inflátorů.
Tringi píše:Poučné video: http://www.youtube.com/watch?v=f3c5gLUm9Rc
...týpek si sedne na AIR BAG a nechá ho odpálit
Rade,copak když ti vylítne airbag,to ještě jde,ale když ti vylítne v autě směs- rum,slivovice,gulášek s knedlíčky,pár pivíček,nanukový dort,dršťková polévka....to je teprv síla.rade622 píše:Viděl jsem Octavii, na předním skle otisk celého obličeje včetně zlatých zubů a airbag nespustil. Rána šla přímo doprostřed
vozu, jako by se potkal se stromem. Sklo vyboulené, drželo jen na folii mezi vrstvami.
Viděl jsem Octavii po nárazu do stromu asi ve čtyřicítce, vše zhrnuté až k motoru, řidič měl brýle zaražené do qichtu od airbagu, držátka brýlí mu stály jako Asterixovi křidýlka a nic se mu nestalo. Hodně bude záležet na situaci před nárazem. Ne jen rychlost, ale i úhel nárazu a to nejen horizontální, ale i vertikální. Když je štěstí, jde vše.
Kdo byl na Moravě loni, udělá si sám představu, co je to za sílu při vystřelení airbagu.
Rade622
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |