pomalu se chystame koupit ojeteho Teracana v Nemecku. Vypada to tak, ze to bude ropak, protoze zadny benzin nema uz hotovou prestavbu na LPG, a delat si ji sam nehodlam. Nase predstava je r.v. 02-03, do 120000 km, plna vybava, samozrejme automat, a nejradsi bych byl, kdyby nemelo zavesny (tim padem by nemelo byt tak ztrhany), ale zatim co koukam vsechny maji. Cenove se pohybuji tak mezi 7500-9000 eur.
Mam na Vas nekolik otazek , jako zkusene majitele:
-vybava GLS je nejvysi stupen vybavy? Protoze chceme auto, ktery bude "v plny palbe"
-na zadne fotce jsem nevidel multifunkcni volant (coz by citelne chybelo). Existuji vubec? Jestlize ne, jak je realizovano ovladani tempomatu a radia?
-vsude ctu, jak je ten ropak choulostivej na kvalitu nafty a ze casto odchazi vstrikovace a pod. Je to zavada, ktera je odhalitelna na miste? (nerad bych koupil auto, a doma do neho vrazil dalsi nekrestansky penize). A vubec, je to takovy hrozny, jak se vsude pise?
-a posledni otazka, je tento motor 2,9 110 kw alspon primerene silny na tak velke auto? Z mych dosavadnich 13 aut zadny nejezdilo na naftu, a TAK ABYCH SE PRIZNAL Z TOHO MAM OBAVY. Nejsem sice zadnej zavodnik, ale bezpecne predjet avii v kopci je alspo minimum, co od auta cekam.
Je mni jasny, ze oproti Range Rovrovi to bude auto nekde jinde, jenze ten se porad kazil a vic nejezdil jak jetdil, tak musel pryc (koupeno taky v Nemecku) Mame dva velky psiky, a potrebujeme je nalozit do kufru a jezdit s nima, takze melo by byt spolehlivy a nemelo by to zrat i travu kolem cesty.
A jeste me napada, vypada ta imitace dreva ve skutecnosti tak hrozne, jako na fotkach?
A posledni vec, kdyz bude mit nejakj peknej predni ram, nebudu vylozene nastvanej

Dekuji za Vase nazory.