no, kamarád si to kupoval na své Subaru Impreza GT (ano, subaru není hyundai, ale principem je to to samé), duralovej krám s kloubem a efektně v červené metalíze (ono pod tou manžetou je to hrozně vidět

), dal za to celkem těžký peníze a někde v diskuzích a tak se psalo, že s kratším kloubem jde zlepšit čas přeřazení o 0,2s (samozřejmě tomu, kdo neumí rychle přeřadit ani se seriovou pákou je tohle opravdu k ničemu). Jak se mu zlepšily nebo nezlepšily dráhy řazení nevim, na to jsem se ho nezeptal, ale pokud už se sejdeme a trápí mě někde v kopečku na zrychlení (ono 140koní na předku proti 211koní rozložených na všechny kola s tím, že on má těžší auto skrz kardan a diferák a poloosy navíc dělá ve výsledku asi 2s lepší na zrychlení 0-100km/h), tak globálně tam ty 0,4s nějak nevidim

. Jet časovku třeba na 200m s přesnou časomírou, tak by možná něco poznat šlo, ale to za předpokladu, že řidič se rozjede ve dvou případech naprosto stejně, což je vyloučený, vzhledem i k tomu, že spojka po předchozím sprintu zahřátá na vyšší teplotu taky zabírá jinak. Tohle vše keci k potenciálnímu přínosu na zrychlení.
Přínos pro přesnost řazení nevim, takže jsem ti vlastně ani neodpověděl
