to jirikstb, nevím , ale asi víš že elektrika felicie a

i20 není jedno a to samé , tyto nabíješe už nelze tak jednoduše používat ,jediná možnost je přímé zapojení na autobateri , a to co píše Borek , by zase muselo
odpojit zapalovač od stávající elektoinstalace a jen přes
svou vlastní pojistku zapojit přímo k baterii, protože by se ti stejně to rádio (a ještě pár věcí) rozsvěcovalo , a má pravdu , že byse měla použít právě dobíječka , která se sama odpojuje, ale je více jak jasné,že pokud budou teploty kolem nuly a níž, pak k nějakému "odpojení"nedojde,
a ten servis se jen brání zásahu do elektroinstalace,jejich povinnost to není,že to udělali jinde,je to zřejmě na dobré vůli,nevím jak by ti to udělali na novém autě v záruce,
každý šikovný autoelektrikář to udělá taky,určitě by bylo lepší udělat nový konektorový vývod z baterie na tu nabíječku , odzkoušet a změřit voltáž na baterii,konektoru v malém provedení je dnes všude dostatek,stačilo by i propojení 3,5 mm monojack