Tlak turba
Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
Tlak turba
Zdarec chlapi chci poradit mam v scoupe turbo garet mam nastaveny tlak 0.6 baru kolik to turbo snese baru aby se mi nerozletelo tak cca? Myslite ze bych jeste mohl pridat tlak?
			
			
									
						
										
						- Reklama
 
- Piskotkiller
 - Moderátor
 - Příspěvky: 679
 - Registrován: 25 črc 2009, 21:26
 - Bydliště: Fidži
 
Re: Tlak turba
Už se to tu řešilo mockrát,stačí prohledat sekci...Na tvým místě bych se na to vykašlal,raděj udělej cooler,filtr vzduchovej a průchozí výfuk.Jako zvednutí třeba na 0,7 nebo 0,8bar by se zřejmě nic nestalo,ale výše bych nešel.Jako laicky to mužeš zkusit zvedat postupně a při full boostu sledovat co to dělá a jestli nedochází k "fuel cut".Na větší tlak už jedině s AFR protože akorat si zadělaš na chudou směs a co se stane?Bude to v hajzlíčku.
Navíc to chce motor s dmychadlem v super kondici.
			
			
									
						
							Navíc to chce motor s dmychadlem v super kondici.
Hyundai Scoupe GT
			
						Re: Tlak turba
No cooler aji vzduchovy filtr aji pruchozi vyfuk uz mam tak nevim:-) Jinac diky za radu:-)
			
			
									
						
										
						- Yurii
 - Moderátor
 - Příspěvky: 3430
 - Registrován: 08 říj 2006, 09:41
 - Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Tlak turba
Zvednout můžeš ale když od něj budeš chtít moc tak ho utočíš, myslím že 0,8 ještě jde... Ryšavej jezdil pořád na 1,2 bar a nejspíš i jako prase, turbo to vydrželo měsíc.  
  
Osobně jsem měl docela bobky když jsem o víkendu na letišti odpojil WG, tlačilo to až 1,3 a jelo jako z praku jenže... se vylepšení časů nekonalo, bez lehký nohy docházelo k fuelcutu a když jsem opatrně pracoval s plynem aby se tlak držel kolem 0,8 jelo to horší čas... suma sumárum, dvě jízdy a WG šel zapojit zpět jak patří a takový prasárny si už rozmyslim.
			
			
									
						
							Osobně jsem měl docela bobky když jsem o víkendu na letišti odpojil WG, tlačilo to až 1,3 a jelo jako z praku jenže... se vylepšení časů nekonalo, bez lehký nohy docházelo k fuelcutu a když jsem opatrně pracoval s plynem aby se tlak držel kolem 0,8 jelo to horší čas... suma sumárum, dvě jízdy a WG šel zapojit zpět jak patří a takový prasárny si už rozmyslim.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
			
						(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)