prosím o radu, pokud se někdo setkal s něčím podobným.
V 7 měsíci se mi při delší jízdě ve vedru po dálnici přehřál motor a došlo k varu chladící kapaliny - dolito cca 5 litrů.
Následně v autoraizovaném servisu diagnostikován vadný termostat (v době kontroly fungoval, ale prý se neotevřel a doporučili jaj vyměnit).
Po výměně ubývala chladící kapalina. Dvakrát ji dolili a řekli že to je OK, prý se to odvzdušňuje postupně.
Když ale mizela dále (při delší jízdě cca 150 km zmizí tak polovina kapaliny v nádobce) poradili se a řekli (aniž by na uto mrkli) že ase termostat nestačil (4000 Kč) ale že jim to mám přistavit, připravit si 15 000 Kč a že rozeberou motor že bude mikrotrhlina v hlavě... Těsnění prý to není...
Moc se mi do toho nehce jít, ať jim nedám 15 000 a nakonec to zase nepomůže jako posledně...
Slyšel jsme něco o tom, že lze ještě obarvit chl. kapalinu a zjistit, zda někde neuniká. Víte o tom něco?
Prosím o radu. S nastávajícími mrazy nemohu dolévat vodu

Díky
D.