Ahoj vsem
Jsem tady novej, , s i30 r.v.2018 1.0 T-Gdi. Presedlal jsem z i20 r.v. 2017 55 kw. Chtel bych se pro zacetek zeptat, na co si dat pozor, ceho se vyvarovat a hlavme co by jste mi poradili do zacatku. Zajeti a tak. Dekuji
Budu se toho drzet. Dnes jsem vyndal ze prednich dveri dve a dve zatky. V zadnich uz boli odstraneny. Doufam ze je to tak v poradku. Nekdo tady psal ze ma byt odstraneny jen jedna.
Přílohy
IMG_20180303_115831~01.jpg (68.01 KiB) Zobrazeno 7527 x
S těma zátkama si dej pozor, být tebou tak si zavolám do servisu, protože už jsou nové typy a ty se tam mají nechávat!
Hyundai i30 kombi 1.0 T-GDI Best Of Czech Club, rok 10/2017, 88kw (120PS)
Ford Focus 1.8 TDDi Turnier, rok 2000, 66kW (90 PS)
Peugeot 106 New Look 1.0, rok 1995, 33kW (45 PS)
Škoda Favorit 135L, rok 1990, 43kW (58 PS)
Trabant P601, rok 1985, 19kW (26 PS)
se zatkama toho bylo nakecano uz hodne,nekdo si je vyndal hned,nekdo je tam ma vsechny,nekdo vyndal jen nektere.Me rekli v servisu,ze ty co tam jsou,ze tam maji byt,tak jsem je tam nechal a uz to neresim :-)Voda odteka,to je videt,akvarko ve dverich nemam
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Tak ted nevim, mam je tam vratit zpatky? Zatim jsem nevidel auto co by mnelo zatky ve dverich. V nove i20 byly od koupe vsechny vyndane. Podle mne je lepsi kdyz voda jen nezteka do jedneho mista ale unika co nejkratsi cestou. Moc nechapu jejich funkcnost.
ja som s tým nič nerobil ani neriešil. Tak ako som prevzal, tak je doteraz. Myslím že dve ostali na predných dverách. Krajne boli preč. Auto umývam min. 2 x do týždňa a nič nepozorujem ani nepočujem ( žblnkot ).
Prahy sú čisté. Parkujem na mieste so sklonom, tak sa spolieham, že ak tam dáka voda ostala, odtečie.
Keď hrdza prežerie navaríme dáky plech a bude
Ahoj vsem
Tak dnes jsem mel smolmy den. Na dalnici jsem chytnul kaminek do celniho skla. Ani nevim komu bych mel zan podekovat v tom frmolu. Je to asi 10 mm dlouhy pas s dulkem. Nevite co s tym, na vymenu nebo se to bude dat spravit. Kolik asi stoji vymena celniho skla? Jestli mi to bude chtit poistovna proplatit kdyz nemam vynika to nevim. Je mi z toho fakt na nic. Dik za radu.
Pokud je to s prasklinou, nejen ďubka, tak okno na výměnu. Nemáš-li viníka, jdeš ze své pojistky. Drtivá většina dnes uzavíraných pojistek obsahuje připojištění čelního nebo všech skel. Spoluúčast je buď nula nebo pár stovek. Výměna zabere celý den (sklo se musí vyříznout a nové vlepit). Na i30 PDe jsem zatím čelní sklo neřešil, ale čekal bych v autorizáku komplet kolem Kč 15.000,- vč. DPH.
Ahoj, no myslim ze jestli nemas pripojistene celni sklo, tak ti pojistovna nic neda. Na povinne ruceni to vetsinou neuhrajes ani kdyz najdes "vinika". Jestli mas pripojisteno, tak to pujde samozrejme z tohoto pojisteni. Pak jde jeste o to jaky mas limit.
Jinak k tem krytkam, ja je vyndal vsechny, nenapada me zadny duvod proc by tam meli bejt.
Pokud máš připojištění čelního skla,neměl by být problém.Z povinného ručení určitě ne,pokud nemáš viníka Z havarijní pojistky je to na zvážení.Spoluúčast,malus příští rok atd. Výměna skla v autorizovaném servisu-včetně skla-originál-záleží na typu skla od 13tis. Pokud je to ve velikosti co píšeš a není to v zorném poli řidiče-co nejrychleji kontaktovat dobrý sklo servis,dá se to zachránit.Ale musí to vidět.Držím pěsti
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 50000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.