V prvom rade by som sa chcel všetkým aktívnym prispievateľom poďakovať za ich príspevky v celom fóre, čo nakoniec rozhodlo, že som sa prvýkrát rozhodol pre "kórejca".
Vo výhľade som mal totiž najmä Astru ST, ale nakoniec rozhodol pomer výbava/cena pre i30 kombi

Len v krátkosti - Astra ST v najvyššej výbave Innovation (motory buď 1,4 turbobenzín 110 kW, alebo 1,6 turbodiesel 100 kW sú veľmi porovnateľné, opel mal pri turbobenzíne na fóre obrovskú diskusiu na trhanie motora...) so 6-stupňovým automatom vyšla na takmer identickú cenu ako Hyundai i30 kombi Style so 7DCT. Ale ak by som chcel v opli Full LED + 8" displej (vo výbave Innovation je 7") s navy + vyhrievané sedadlá s volantom + zadnú parkovaciu kameru + alarm + zadnú lakťovú opierku... (čo má Style), dostal by som sa o 3000 € vyššie... Áno, opel má vzadu (keď som si sadol sám za seba /výška 187 cm/) cca 10 cm miesta pred kolenami, i30 kombi asi 5 cm. Áno, opel má elektrické otváranie batožinového priestoru (to jediné mi v i30 chýba k dokonalosti) a áno, opel má možnosť 2X USB do zadnej konzoly. Nakoniec aj tak rozhodla cena - Opel mi ponúkol fleetovú zľavu, ktorá bola na full výbavu o 4% nižšia, ako bola ponuka od Hyundai

Takže v najbližších dňoch by sme mali doma vymeniť C4 Picasso za Hyundai i30 kombi.
Keďže júnové/červnové objednávky do Nošovíc pre i30 (ale aj pre ostatné modely Hyundai) už budú mať z výroby emisnú normu 6.2, či 6C (tuším také je to najnovšie označenia platné v EU od augusta/srpna) a filter pevných častíc bude aj v benzínových motoroch a tým pádom ceny všetkých modelov pôjdu hore o 1-3% (v mojom prípade v i30 vo výbave Style bol nakalkulovaný rozdiel v skladovke a novinke z výroby 351 €), tak sme sa rozhodli pre jednu z posledných slovenských skladoviek vo výbave Style a 7DCT, ktoré majú emisnú normu "len" 6.0...
Fotky dodám, keď si autíčko prevezmem





 Taky jsem bral skladovku, která nebyla nikde inzerovaná a přitom ji měl prodejce na jedné z prodejen.
 Taky jsem bral skladovku, která nebyla nikde inzerovaná a přitom ji měl prodejce na jedné z prodejen.
 to takto nepraktikuje, pokud si zadáš přehled vozů skladem, vždy je to přehled aut u konkrétních prodejců. Do centrálního skladu mají přístup jen prodejci interním systémem (SAP), zvenku jeho stav není jak zjistit. Velmi vtipné je to teď, kdy se v SAPu neobjevují auta na cestě, ale skutečně jen už naskladněná auta. Stav se tak v ČR aktualizuje i několikrát denně. To je pak pořádná prekérka prodávat, když nevíš, jestli auto, které konkrétní člověk sedící proti Tobě chce budeš nebo nebudeš mít
 to takto nepraktikuje, pokud si zadáš přehled vozů skladem, vždy je to přehled aut u konkrétních prodejců. Do centrálního skladu mají přístup jen prodejci interním systémem (SAP), zvenku jeho stav není jak zjistit. Velmi vtipné je to teď, kdy se v SAPu neobjevují auta na cestě, ale skutečně jen už naskladněná auta. Stav se tak v ČR aktualizuje i několikrát denně. To je pak pořádná prekérka prodávat, když nevíš, jestli auto, které konkrétní člověk sedící proti Tobě chce budeš nebo nebudeš mít ](./images/smilies/eusa_wall.gif) .
 .