V prvom rade by som sa chcel všetkým aktívnym prispievateľom poďakovať za ich príspevky v celom fóre, čo nakoniec rozhodlo, že som sa prvýkrát rozhodol pre "kórejca".
Vo výhľade som mal totiž najmä Astru ST, ale nakoniec rozhodol pomer výbava/cena pre i30 kombi

Len v krátkosti - Astra ST v najvyššej výbave Innovation (motory buď 1,4 turbobenzín 110 kW, alebo 1,6 turbodiesel 100 kW sú veľmi porovnateľné, opel mal pri turbobenzíne na fóre obrovskú diskusiu na trhanie motora...) so 6-stupňovým automatom vyšla na takmer identickú cenu ako Hyundai i30 kombi Style so 7DCT. Ale ak by som chcel v opli Full LED + 8" displej (vo výbave Innovation je 7") s navy + vyhrievané sedadlá s volantom + zadnú parkovaciu kameru + alarm + zadnú lakťovú opierku... (čo má Style), dostal by som sa o 3000 € vyššie... Áno, opel má vzadu (keď som si sadol sám za seba /výška 187 cm/) cca 10 cm miesta pred kolenami, i30 kombi asi 5 cm. Áno, opel má elektrické otváranie batožinového priestoru (to jediné mi v i30 chýba k dokonalosti) a áno, opel má možnosť 2X USB do zadnej konzoly. Nakoniec aj tak rozhodla cena - Opel mi ponúkol fleetovú zľavu, ktorá bola na full výbavu o 4% nižšia, ako bola ponuka od Hyundai

Takže v najbližších dňoch by sme mali doma vymeniť C4 Picasso za Hyundai i30 kombi.
Keďže júnové/červnové objednávky do Nošovíc pre i30 (ale aj pre ostatné modely Hyundai) už budú mať z výroby emisnú normu 6.2, či 6C (tuším také je to najnovšie označenia platné v EU od augusta/srpna) a filter pevných častíc bude aj v benzínových motoroch a tým pádom ceny všetkých modelov pôjdu hore o 1-3% (v mojom prípade v i30 vo výbave Style bol nakalkulovaný rozdiel v skladovke a novinke z výroby 351 €), tak sme sa rozhodli pre jednu z posledných slovenských skladoviek vo výbave Style a 7DCT, ktoré majú emisnú normu "len" 6.0...
Fotky dodám, keď si autíčko prevezmem
