For Ladislava Bureše!
Jasný s tím souhlasím,jenže jde o to,že pokud se dějí takové to věci ,tak první věc je mít vpořádku rozvody!! To není,že bych chtěl aby za každou cenu se přikláněl k těm rozvodům,ale mí zkušenosti říkaj,že lidi docela dost přejížděj kilometry na rozvodových řemenech(lecos jsem jich viděl,to člověk i žasne,že to vůbec jede!!

)Jde o to mít 100% jistotu a pak se zabývat tím ostatním,jinak se ničeho nedoměří!!
No teď jsem si vzpoměl na jeden krásný případ!!!Přijel mi zákazník z z Peugeotem 605 2.0i a že auto mu občas nějak divně hvízdné(takový klasický zvuk rolny

) Jenže já mám vivinutej šestej smysl a tem říkal,že to nebude ono,ale pořád sem nevěděl co nebo čím to může být,pak sem si vzpoměl,že ten zákazník mi říkal,že se mu to nějak rozežralo a začal sem tušit nějakou kulišárnu,ale už bylo pozdě večer a řekl jsem si ,že půjdu domů a že se na to podívám druhý den,ale jakmile jsem vstoupil do vchodových dveří kde bydlím,mě přepadla jak to říct snad můza!!

A řekla abych sundal kryty od rozvoďáku jakmile jsem sundal první kryt,tak už jsem věděl,že rozvoďák je v háji byl normálně rozpůlen na dva menší!! Ale v celku

A napínací kladka ,tam byla,ale pouze část

ta vrchní část kladky tam nebyla!! Já na to zíral jak vyoraná myš

A to ten člověk přijel s tímhle tím až z Prahy!!!

Ouplně v klidu!!

No tak proto raději bych se podíval na ty rozvody a kort u těch starších aut!!

Né každý drží poctivé intervali toť mé zkušenosti a věř,že jsou bohaté!!
Ps Takovejch příhod mám více!!

Pokud budeš chtít nějakou dokumentaci na Scoupe Ti jí rád pošlu!!

Ale nejdříve musím vyřídit Yriie!!

nebo jak se zase píše

Phe sem zapoměl

dopsat,že po výměně rozvodového řemene a kladek je motor tižší a spotřeba spadla rapidně dolů a to s tím jezdil ůdajně 14 l /100km-ů
