Po cca 100 km jízdy po opravě se oranžově rozblikala kontrola palivového a emisního systému, o pár km později už zůstala oranžově svítit. Auto při rozjezdu má jakoby málo výkonu, na rozjezd potřebuje nejmíň 3000 a víc otáček (jinak při rozjezdu zdechne), lehce poskakuje až do nějakých 15-20 km/h. V nízké rychlosti je taky slyšet zvuk, jak kdyby se něco třelo o jiný díl, nejspíš někde vpravo vzadu. Po rozjetí nad 50 km/h už to klepání i poskakování odezní a kontrolka v této rychlosti i sem tam zhasne, aby se zase v nižší rychlosti rozsvítila. Zároveň se vzduch v interiéru celkem zahřívá, i když je ventilace zvolena na zcela studené. Nevíte, co s tím je
Palivový a emisní systém + cukání auta
Moderátoři: vipe, Moderátoři
Palivový a emisní systém + cukání auta
Dobrý den. Před 14 dny mi v autoservise měnili na mém Getzu 1.1 (2004) přední nápravnici a pravé rameno, prý kvůli tomu museli sundávat i výfuk.
Po cca 100 km jízdy po opravě se oranžově rozblikala kontrola palivového a emisního systému, o pár km později už zůstala oranžově svítit. Auto při rozjezdu má jakoby málo výkonu, na rozjezd potřebuje nejmíň 3000 a víc otáček (jinak při rozjezdu zdechne), lehce poskakuje až do nějakých 15-20 km/h. V nízké rychlosti je taky slyšet zvuk, jak kdyby se něco třelo o jiný díl, nejspíš někde vpravo vzadu. Po rozjetí nad 50 km/h už to klepání i poskakování odezní a kontrolka v této rychlosti i sem tam zhasne, aby se zase v nižší rychlosti rozsvítila. Zároveň se vzduch v interiéru celkem zahřívá, i když je ventilace zvolena na zcela studené. Nevíte, co s tím je
Díky.
Po cca 100 km jízdy po opravě se oranžově rozblikala kontrola palivového a emisního systému, o pár km později už zůstala oranžově svítit. Auto při rozjezdu má jakoby málo výkonu, na rozjezd potřebuje nejmíň 3000 a víc otáček (jinak při rozjezdu zdechne), lehce poskakuje až do nějakých 15-20 km/h. V nízké rychlosti je taky slyšet zvuk, jak kdyby se něco třelo o jiný díl, nejspíš někde vpravo vzadu. Po rozjetí nad 50 km/h už to klepání i poskakování odezní a kontrolka v této rychlosti i sem tam zhasne, aby se zase v nižší rychlosti rozsvítila. Zároveň se vzduch v interiéru celkem zahřívá, i když je ventilace zvolena na zcela studené. Nevíte, co s tím je
- Reklama
Re: Palivový a emisní systém + cukání auta
Je to tak, před výměnou nápravnice je potřeba demontovat i přední díl výfuku (viz foto).
Pokud blikání kontrolky "CHECK - emisní systém" začalo až po výměně nápravnice, tak bych v první řadě - pokud je jí auto vybaveno - zkontoloval připojení sekundární lambda sondy, která je umístěná za pružným dílem (vlnovec/pletenec) v předním dílu výfuku.
Pokud blikání kontrolky "CHECK - emisní systém" začalo až po výměně nápravnice, tak bych v první řadě - pokud je jí auto vybaveno - zkontoloval připojení sekundární lambda sondy, která je umístěná za pružným dílem (vlnovec/pletenec) v předním dílu výfuku.
- Přílohy
-
- Getz_přední náprava.jpg (107.08 KiB) Zobrazeno 2226 x
Hyundai Getz 1,3i SOHC/60 kW, Sea Side Blue, Elegance, r.v. 2003