Ahoj všem, pořídil jsem na tahání vleku Gallopera 2,5 TD 73 kW. Tohle auto jsem pořídil kvůli redukci, tahám vlek se dřevem cca 2 až 2,5 tuny a když člověk potřebuje někam například zacouvat nebo někomu přejet po zahradě do kopce ta redukce je v tom obrovský pomocník. Ale abych se dostal k jádru věci, přijde mi že by Gallo mohlo mít víc výkonu, například když jedu po státovce s naloženým vlekem do kopce se mu prostě nechce. Sítko pod šroubem u čerpadla je vyčištěné, Gallo bez vleku jede samo o sobě dobře, tak jak může, ale s tím vlekem už je ten výkon prostě málo, přece jen 2,5 vlek + 1,8 Gallo, na ty více jak čtyři tuny už těch 99 koní nestačí.
Nesetkal se někdo, případně nedělal někdo nějaké úpravy aby dosáhl většího výkonu ? Od chiptuningu, přes zaslepení EGR, většího turba nebo vstřiků po kuchání výfuku ?
Všem díky za objektivní odpovědi. Odpovědi typu - měl sis pořídit jiné auto apod. nechť jsou prosím ignorovány. Díky všem
Obávám se, že moc realizovatelných návrhů tady nezazní - Galloper bylo celkem vzácné auto už jako nové a moc se jich v provozu dnešních dnů nedožilo.
Vzhledem k tomu, že Galloper je čistý klon Pajera, vydal bych se pro takové nápady/návrhy/rady spíš na fóra Mitsubishi, Pajer s tímhle motorem jezdí řádově víc a pravděpodobnost, že se tam najde někdo s praktickou zkušeností a použitelným řešením je tedy mnohem větší .
Pravdu má,š s touhle myšlenkou si taky už pár minut hraju. Ja to Gallo koupil protože jediná rez na něm je pár ťupek pod oknem a doložených 150tis najetych v CR, po rozvodech no proste auto které je na bazaru vždy den a pak zmizne Vím že "zamlada" když jsme jezdili octaviema s rotačkama stačilo vykuchat vyfuk, dat sprint vstriky a hned z toho bylo letadlo
Ja by som dal do sania UF5-2 (dat vyhladat na internete "UF5-2") a na palivove hadicky BAC coil (mam tu na fore prispevok). Tieto dve veci sa dobre doplnaju. Mam odskusane na viac autach. Pri UF5-2 auto ozije najma v nizsich otackach. Urcite sa tym nic nepokazi, ale moze nastat pripad, ze to ani nepomoze, mne sa to stalo asi 2x z niekolkych upravovanych aut pri UF5-2. Cena takejto upravy dokopy je okolo 5-7 Euro, podla cien suciastok a drotu plus praca k tomu. Umietnenie UF5-2 je kriticke - treba umiestnit kondenzator do najrychlejsieho prudenia vzduchu v sani, najlepsie pred filter sania este v rure, nie v boxe filtra vzduchu, samotny drot ide smerom k zaciatku sania. Drot je CY 1,5mm2, dlzka 1m, ale moze sa spravit aj z 2m, lepsie sa to potom fixuje v sani, kondenzator 220uF/200V, rezistor 100kohm, dioda nie je kriticka, moze byt aj 1N4007, lepsia je ale s hrubsimi vyvodmi kvoli mechanike. Zacal by som teda tym UF5-2 a ak by sa to prejavilo a bola vola, pokracoval tymi BAC coil. Ale ak to nechcete riesit takto (mimo oficialnej vedy), tak potom neporadim. Zarty si fakt nerobim. Ludom, ktori o tomto pochybuju, odkazujem - nemusite to skusat, nikoho nenutim a ani nepiste preco to nemoze (podla oficialnej vedy) fungovat. Piste, az ked to vyskusate. Nie som autor zariadenia, len uzivatel.
Durino, no nevím, ale tvá omotávka drátem tu z tvé strany vyšuměla do ztracena, tak tu nemel zase bludy... To druhé nevím co je.
Tak již ím. Také zázrak který nikdo neviděl a kdo tomu nevěří je pitomec.
Nejlepší bude dát do 4 rohů auta zázračný šutr. Nemůžu si vzpomenout jak se jmenuje, ale v baráku a na zahradě to dělá zázraky...
Překvapivě jsem to.nasel taky ale právě sháním někoho kdo to podstoupil aby mi řekl hele jo má to smysl a nebo hele za toho bura si radši kup něco na ryby jako jo ta výkonnostní křivka je pak úplně jiná ale je to jen obrázek, realita může být jiná
Boryš: BAC vysumelo dostratena z dovodu, ze nemam zaujem sa dohadovat. Ked chces, skus, nechces, nechaj tak. To je cele. Ja to mam kombinovane aj s UF5-2.
Durino, čemu nevěřím to nebudu zbytečně zkoušet. Tvé placebo důkazy na tom nic nezmění. A co jsi dával fotku toho zázračného drátu, tak jsi to měl blbě namotané, nebylo to dle návodu. To byl můj poslední příspěvek, na který jsi již nereagoval.
Vendelin píše: ↑04 srp 2020, 20:25
Překvapivě jsem to.nasel taky ale právě sháním někoho kdo to podstoupil aby mi řekl hele jo má to smysl a nebo hele za toho bura si radši kup něco na ryby jako jo ta výkonnostní křivka je pak úplně jiná ale je to jen obrázek, realita může být jiná
To je jistě správný názor. Jen dotaz ze zvědavosti: má motor nějakou řídící jednotku, nějakou elektroniku? Co si tak pamatuji z dřívějška, tak komůrkové motory moc elektroniky neměly a nějaký chiptuning nebyl možný. Většinou jen mechanické úpravy.
Durino, špatně jsem se vyjádřil. To není o nějaké víře, to jsem skálopevně přesvědčený, že ty různé zázračné neznámé síly, pohádková záření, je jen oblbování. Jako strojař s dlouholetou praxí mi u strojů, co jsem zkonstruoval, nikdy žádná božstva výkon, vlastnosti nenavýšila. A neznám žádnou firmu ani provozovatele strojů, že by to u nich bylo jinak. platí jasné fyzikální zákony.