Rasty píše:Borek: nezávid

píšeš že by si to nepustil na silnici a přitom přemejšlíš jak to dostat do svýho rapida


Na rozdíl od jiných mám na Rapidech naježděno 400000km a tyhle auta mají 80% hmotnosti v zadu.Pokud v něm jedou dva lidi je vše ok,ale kdo zkusil jízdu s 3 lidmi vzadu

-odlehčený předek a jízda jako na moři

.K tomu dá tenhle chytrák 2x těžší motor,převodovku....a po dodělání domácího uchycení má super

káru.Bez přehánění s pár kg v předu a 9 metráky za zadní nápravou

,úzkým rozchodem ,to musí být v zatáčce sporťák

To auto musí být přetáčivé jako sviňa

.Jak jsem psal-na tuning sraz OK.Jako zajímavost,co se dá v garáži poslepovat dobrý,ale zarazilo mě,že tohle jezdí po silnici.Pro tyhle domácí slepeniny,NA SILNICI

,fakt nemám pochopení.
Nevím Harde,co jsi myslel,že je v lepším tech.stavu

,než stará auta některých členů. To jako,že na sebe pasuje motor z raketoplánu,tlumiče z Jawy,kastle z Trabiho,náprava z Bawora,zadní bubny ze 120L

.....ale vždyť většina dílů je skoro nových a kastle vyvařená

.Hlavně,že to jede,jen ať není žádná zatáčka nebo výmol,to se jízdní vlastnosti téhle slepeniny rovnají neřízené střele

.Možná tady někdo má stará auta,ale s odzkoušenou technikou-díly-které na sebe pasují(proto mají automobilky vývojové dílny

)a pokud projdou legální TK,tak budou na silnici o 1000% méně nebezpeční než tenhle "tuner".
A jak píše Weena-za ty peníze,co investoval,mohl mít daleko lepší káru.
Ještě pro Rastyho-vyráběl se Rapid se 100kW motory

Turbo,chladič v kufru a jedním z podstatných továrních

úprav,bylo několikanásobně větší zatížení přední nápravy

Dokonce je i půjčovali na brněnském okruhu.To píšu o továrním výrobku,ne o tom černém Rapidošvábu,na který jsi čučel,když tě na sprintech předjel(s moterem z Tatry613

).Takovéhle výtvory budu rád obdivovat na tuning srazech

,ale na silnice nepatří
