Štartovanie

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Odpovědět
krči
*
Příspěvky: 39
Registrován: 18 srp 2009, 21:21
Bydliště: Žilina

Štartovanie

Příspěvek od krči »

Nazdar.
Mám už prvý problém a to pri rannom naštartovaní i20.Auto mám 1 mesiac najazdené 3200km a občas pri prvom štarte-ráno motor naštartuje a hned potom zhasne. Pripadá to ako štartovanie Škody 120 bez pridania sytiča!!! Potom už auto štartuje bez problémov počas dňa. V servise nevedia v čom to je, že treba zajazdiť auto a potom mám prísť. Co to je? Má niekto podobné problémý? Dík :-k
Hyundai i20 1,4 73kW /100k Style, Diamond Black
Reklama
 

Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: Štartovanie

Příspěvek od amaize »

nevím jestli to zabere,ale zkus vyzkoušet jinou pumpu,a možná po nastartování tak nějak prošlápnout plyn
mi osobně se to nestalo
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
bobek
*
Příspěvky: 23
Registrován: 06 srp 2009, 08:40
Bydliště: malacky - okolie

Re: Štartovanie

Příspěvek od bobek »

tento problem sa vyskytol aj u mna, ale nijak zvlast som to neriesil, stavalo sa mi to ked som mal prvych par km asi 500,
potom sa to nejak stratilo a uz to startuje bez problemov, teda aspom zatial
i20 style 1,4 DOHC CVVT 16V (74/100) Diamond Black
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Štartovanie

Příspěvek od jirikstbk »

Mám občas stejný problém. Když jsem to reklamoval, tak technik nic nenašel a jen pro jistotu resetovat nastavení počítače. Před časem jsem se tady o tom zmínil.

Projevuje se to třeba tak, že motor po nastartování tarokuje a nejde přidat plyn a musí se vypnout a znovu nastartovat. Další varianta je ta, že zhasne.

Benzínem to asi není, docela pochybuji, že by na pumpách OMV měli benzín pančovaný. A moje auto jiný benzín než OMV zatím nevidělo.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
krči
*
Příspěvky: 39
Registrován: 18 srp 2009, 21:21
Bydliště: Žilina

Re: Štartovanie

Příspěvek od krči »

Nazďo.
Ďakujem Vám za každú odpoveď-názor. Ja tankujem na SHELL-ke V-power, tak to v benzíne určite nebude. Mám 1.4 diamont-black STYLE.
Inak super autíčko. Predtým Hyundai Accent 1,5 benzín. Nedá sa porovnať proste super. Dnes ráno auto naštartovalo dobre ale uvidím zajtra. Možno to chce najazdiť ďalších 1500km alebo počkať na zimu? :-k Dopo.
Hyundai i20 1,4 73kW /100k Style, Diamond Black
Uživatelský avatar
Rubbs
**
Příspěvky: 111
Registrován: 20 říj 2009, 20:40
Bydliště: Hodonín

Re: Štartovanie

Příspěvek od Rubbs »

Setkal jsem se s tím taky před zkušební jízdou. Podržel jsem krátce startér, motor naskočil do nízkých otáček, ale neběžel plynule a na přidání plynu nereagoval. Prodavač mi řekl, že mám podržet déle startér (chviličku i po naskočení motoru). A fungovalo to.
Naposledy upravil(a) Rubbs dne 05 pro 2009, 19:55, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i20 1.4i 74kW Style, Ice Blue, od 21.12.2009, najeto 42000 km
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: Štartovanie

Příspěvek od amaize »

pohovořil jsem z jedním starším automechanikem , který mi byl vždy nápomocen, a "prý" né jen u našich :hyu: , ale vesměs u všech aut z ŘJ by se měl startér (čili klíč ve spínačce) dééééle podržet,u mne tento problém není,ale možná je to tím že u bývalých aut,jak vlastních tak i "užívaných" kde byly ŘJ jsem ten klíč se takjaksi naučil držet déle
VÝZVA : ti co ten problém mají nebo už měli,podržte klíč při startu déle, a napište jak se vyvíjí situace

děkuji za všechny dotazující se
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
krči
*
Příspěvky: 39
Registrován: 18 srp 2009, 21:21
Bydliště: Žilina

Re: Štartovanie

Příspěvek od krči »

Ahojte.
Tak ja som vyriešil ranné štartovanie po svojom. Dal som vymeniť motorový olej pozn. Mobil1 5W50 áááá perfektné každodenné ranné štartovanie už 3500km. Klúčom pootočím len krátko a v pohode naskočí. Inak riadny bordel v oleji, jemné kovové piliny. Na výpustnom šróbe už nie je magnet alebo šrób nie je zmagnetizovaný....citujem mechanika.
Pekný deň.
Naposledy upravil(a) krči dne 02 pro 2009, 20:36, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i20 1,4 73kW /100k Style, Diamond Black
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Štartovanie

Příspěvek od alarm »

krči:
ak môžeš, dopíš si bydlisko, auto......, lepšie sa komunikuje...
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: Štartovanie

Příspěvek od amaize »

to alarm: taky můj názor, a je tady takových spousta, a řekl bych že onic nejde :D/ kdyby nás s tím seznámili,ale není to povinnost,a záleží to jen na dotyčném,jak hluboko se skryje :-
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Štartovanie

Příspěvek od jirikstbk »

Tak jsem včera vyzkoušel tip s delším protáčením starteru. Bohužel bez výsledku.

Situace.
Auto stálo týden v garáži, z garáže couvám do mírného kopce (je pod úrovní silnice). Vyjedu ven a čekám na manželku. Než zbytečně pálit benzín, tak myslím ekologicky :D/ a vypnu motor. Znovu startuji s delším podržením klíče (bez plynu) a motor naskočí do stavu kdy tarokuje a je to slyšet i při tom delším držení klíče, že to není v pořádku. Vypnu motor, znovu nastartuji (opět bez plynu) a je to OK.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Uživatelský avatar
Stanci11111
*
Příspěvky: 87
Registrován: 27 zář 2009, 20:03
Bydliště: Rim.Sobota

Re: Štartovanie

Příspěvek od Stanci11111 »

Mne sa to uz asi 3 krat stalo ze mi naskocil takto motor mam najazdene 15800km.Ale je zaujimave ze sa to stalo ako nastalo chladne obdobie a motor ked je vychladnutý !
Hyundai i20 1,4 74kW COMFORT 128000km
Uživatelský avatar
dj.brouk
***
Příspěvky: 517
Registrován: 09 úno 2009, 14:09
Bydliště: Ostrava

Re: Štartovanie

Příspěvek od dj.brouk »

Chlapi,já startuju bez plynu a otočím jen krátce,a hned mi to chytá.
Zatím se mi tohle nestalo,tak nevím,čím by to mohlo být. :-k :lol:
Hyundai I20,1.4/74 kw comfort,dark grey-od 18.3.09
ludva
Příspěvky: 9
Registrován: 09 pro 2009, 14:38
Bydliště: Česká Třebová

Re: Štartovanie

Příspěvek od ludva »

Při pročítání vašich příspěvků mně napadá jediná věc, a to je nekorektní nastartování procesoru. Nevím co mají v řídící jednotce, ale je dost možné, že špatně nabíhá program nebo vlivem poklesu napětí při startu dojde zarušení mikročipu a následnému nekorektnímu běhu programu. Ten se dostane do nějaké těžko definované smyčky a může dělat prakticky cokoliv. Typuji to na softíkovou chybu. Vypnutím a novým zapnutím zapalování se resetuje mikropočítač. S podobným stavem se setkávám velmi často u různých zařízení s mikročipy a téměř vždy je chyba na straně programátora nebo projektanta zapojení, jeho neznalostí obvodů a podobně. Bohužel zákazník nemá šanci tohle prokázat v servisu. Jedinou možnost vidím pouze v komunikaci přímo s výrobcem bez prostředníků.
Uživatelský avatar
Rubbs
**
Příspěvky: 111
Registrován: 20 říj 2009, 20:40
Bydliště: Hodonín

Re: Štartovanie

Příspěvek od Rubbs »

Jak tak koukám, zatím to vypadá, že se tato nekalost děje jen u výbavy Style… Tuto výbavu mají zatím všichni zde diskutující se zkušeností se špatným startováním. Já měl na předváděcí jízdě (zmiňuji v příspěvku výše) automobil také s touto výbavou. Ještě není jasné, co za výbavu má Stanci11111
:?: :!:
Hyundai i20 1.4i 74kW Style, Ice Blue, od 21.12.2009, najeto 42000 km
Odpovědět

Zpět na „i20 Motor a převodovka“