Studený motor při rozjezdu netáhne

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mates
****
Příspěvky: 1410
Registrován: 08 srp 2005, 19:45
Bydliště: Litvínov

Studený motor při rozjezdu netáhne

Příspěvek od Mates »

Zdarec doufám, že nezakládám nové vlákno. Objevil se mi problémek. Při rozjezdu se studeným motorem při přidání plynu se motor jakoby přidusí. Trvá to cca 3-5 sekund a pak běží dobře. poradí někdo? Mám najeto 10 tisíc km. Díky.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Luboshak
**
Příspěvky: 298
Registrován: 14 led 2008, 12:43
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Příspěvek od Luboshak »

Je to tu asi ve třech vláknech. Někdo tvrdí špatný benzín, někdo, že se nastavujou ventily. Já myslím, že to je prostě normální u studeného motoru. Na dvojku to nechce hned přidat moc plynu.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Uživatelský avatar
Mates
****
Příspěvky: 1410
Registrován: 08 srp 2005, 19:45
Bydliště: Litvínov

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Příspěvek od Mates »

Sorry nebyl čas pročítat. Protože se to nestává vždy tak si myslím, že by to nemusel být velký problém. Benzin mám jen od shellky ale ani to není záruka kvality.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Uživatelský avatar
Nexus
***
Příspěvky: 865
Registrován: 14 bře 2010, 22:56
Bydliště: Velká Bystřice a Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Příspěvek od Nexus »

o tomhle jsem se před pár týdny bavil s panem Fialou /majitel olomoucké hyu/, je to závada vyskytující se "třeba u jednoho auta ze sta" a vychází to z uškrcení motoru kvůli plnění euronormy, z Koreje nám přišlo vyjádření, v laboratorních podmínkách se nám toto nestalo, není to závada a bylo to označeno jak bývá zvykem jako vlastnost motoru. Nicméně situaci řešit musí, jelikož krátce předemnou tam byl mírně naštvaný pán, protože jeho manželce se tohle stalo v křižovatce a nemohla z ní odjet... S reklamací je vleký problém, jelikož se to týká jenom některých kousků a nemají na tom co reklamovat, pomohlo by přehrátí sw v řídící jednotce, ale oficiální cestou nelze sw přehrát upraveným, neoficiálně to možné je, ale v hyu ti to těžko udělají a jak to bude dál se zárukou je ti asi jasné... začarovaný kruh, ze kterého se jentak nedostaneš, ale nechci tě strašit, pouze nastínit jak se věci mají :)
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG

†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Příspěvek od Hardcam »

Myslim, ze pravda bude nekde mezi, ano CVVT potrebuje vymezovat vuli na ventilech nejakou dobu, na druhou stranu to muze zpusobovat i palivo a samozrejme okolni vzduch (zima a vlhkost by mely ale vykonu naopak prospivat). Za ty skoro dva roky se mi cca 3x stalo, ze po vjezdu do krizovatky (vzdy z kopce) nahle auto ztratilo vykon a zase nabralo dech. Mozna za to mohla souhra spojky a plynu (tedy moje chyba) mozna, kazdopadne uplne prijemny to nebylo.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Příspěvek od adam221 »

Tiez mi to obcas rano pri teplotach pod +5 stupnov jemne autom sklbne... Toyota ma tiez variabilne casovanie ventilov /rv03/ ale euro 3 a nesklbe.. Skor si myslim, ci to nieje sposobene euro 5kou...
Rozdiel chovania sa motora euro 4 a euro 5 /identickych aut/ renault megane 1,6 /identicky vykon/ su rozdielne...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Příspěvek od S0T0 »

mám euro 4... chování stejné, nejvíc v rozmezí +5 - -5°C. Lepší benzín to krapet omezí, naopak jak jsem dojížděl starý tak to nebylo dobré...
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Příspěvek od Hardcam »

Jo, kdybych vedel co mam za EURO...:) 5ku urcite ne, 4ku pochybuju, 3ka by asi odpovidala, kdyz mam koncepcne asi 8 let starej motor.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Příspěvek od S0T0 »

Harde: většinou si toho všímali majitélé 1.4-1.6CVVT
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Příspěvek od Hardcam »

Jj, vsak ja si nestezuju, vubec bych nemenil za jinej motor v i30kach... :D
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Mates
****
Příspěvky: 1410
Registrován: 08 srp 2005, 19:45
Bydliště: Litvínov

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Příspěvek od Mates »

Mě se to stalo dvakrát, ale stačí před rozjetím prošlápnout plyn a je to v pohodě. Uvidím jestli se to ještě objeví poptám se v servisu co s tím.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Příspěvek od adam221 »

Mne staci nastartovat, otvorit spetaky, priputat sa, pozriet spetaky hodit blinker a vyrazit :) Ak to urobim v inom poradi tak cukne... Takto nie :)
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Příspěvek od laufas »

dalsi thread o tomto :lol: nam se to deje bezne. az nekdo prijde s nejakym oficialnim resenim nebo vyjadrenim, tak, prosim, napiste do jednoho z tech x temat, kde se to resi. diky :-) at to jezdi :hyu:
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
walach
**
Příspěvky: 225
Registrován: 05 led 2011, 22:34

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Příspěvek od walach »

podle mne tu řešíte blbinu,chladný motor se může v zimě trochu,, zakuckat ´´,pokud by to dělal teplý motor tak to by mohl být problém.Nebuďte paranoidní :lol: , :D
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený motor při rozjezdu netáhne

Příspěvek od 89majlo96 »

Tym cvvt to moze byt, ze riadiaca jednotka horsie natoci vacky vplyvom toho ze nedostane minimalnu teplotu z nejake cidla, ale urcite to nebude samotnym mechanizmom natacania (ze pokym sa urovnaju vacky). Nastavuje sa to tlakom oleja a to prebehne v okamihu. Moze to byt tym ze sviecky maju studenu prevadzkovu teplotu a horsie odpaluju, skuste ich vycistit.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“