Tlakovanie membrany u pali. filtra

Garanční prohlídky, servisy, ceny náhradních dílů

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1475
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra

Příspěvek od oltcitak »

benzin do nafty mozes davat na starsie typy motorov,ale do vysokotlakych systemov sa to nedoporucuje z dovodu mozneho zadrenia vysokotlakoveho cerpadla.....
PS mne napr. na starom C15(1,8 hladky komorkovy diesel) zamrzla nafta vo filtri,pretoze tam bola este nafta od leta a stacilo obliat filter,cerpadlo a trubky horucou vodou a uz to klapalo... mimochodom nasiel som dost negativnych informacii ohladom kvalitnejsich palivovych filtrov(s vysokou filtracnou schopnostou) ktore sa lahsie upchaju vyzrazanym parafinom ako tie menej kvalitnejsie :lol: tak si vyberte :?: Inac na Starexovi CRDi je elektricky vyhrievany filter paliva a pridavne trojstupnove 3x600W/12V elektricke ohrievanie vodneho systemu(nie kazdy model),pracujuce pri teplotach pod +5 st. :D/
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Reklama
 

Uživatelský avatar
laccent
*
Příspěvky: 15
Registrován: 27 lis 2010, 18:25
Bydliště: Třebíč

Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra

Příspěvek od laccent »

Ten vyhřívaný filtr má určitě něco do sebe, já jsem to řešil po domácku a od té doby jsem s naftou neměl problém. Filtr je origo z hyundaje, tak že po filtračních schopnostech jsem se nikdy moc nepátral.

Elektrický ohřev chladící kapaliny má i accent, tada alespoň ten můj. I když někdy si říkám jestli je funkční, protože v těch mrazech co teď panují se auto zahřívá dost pomalu.
To mne taky nedávno přivedlo na myšlenku, že s tím zahříváním aktikovi trochu pomůžu a montoval jsem elektrický předehřev na 220V.
Večer zapnu topné tělísko do zásuvky se spínacíma hodinama které zapnou asi hodinu před tím než jedu a je to.
Motor sice není nahřátý na 90 stupňů, ale na dotek je hlava teplá tak že startuje jako teplé auto a mnohem rychleji se zahřeje.
Pokud někdo o něčem takovém přemýšlí tak to můžu jen doporučit.
NEW ACCENT 1.5 CRDI
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Tak to jestli budu mít cestu do Třebíče, tak se někde musíme potkat :lol: a omrknout to topné těleso :)
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
laccent
*
Příspěvky: 15
Registrován: 27 lis 2010, 18:25
Bydliště: Třebíč

Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra

Příspěvek od laccent »

To klidně můžeš.
Zatím to není přesně podle mých představ, ale funguje to a na příští zimu už se chystám připravit pořádně.
Teď mám tělísko na hadici, něco takového jako je na 1 obrázku, ale povedlo se mi najít tělísko které se montuje přímo do mrazové zátky. (2obrázek) Podle výrobce se však na accent 1,5 CRDI tělísko nedělá, ale zarazilo mne že ho mají na GETZ 1,5 CRDI a podle montážního návodu je v getzu stejný typ motoru jako v accentu a to D4FA. Stejný je i v kia rio.
Psal jsem jednomu prodejci na slovensko jaký má to tělísko průměr abych to pro jistotu porovnal s průměrem mrazové zátky na mém motoru tak uvidím, za pár dní snad budu chytřejší.
Přílohy
7xx-serie-3D-m-venstre.png
7xx-serie-3D-m-venstre.png (42.68 KiB) Zobrazeno 1131 x
3xx-serie-3D-m-venstre.png
3xx-serie-3D-m-venstre.png (51 KiB) Zobrazeno 1131 x
NEW ACCENT 1.5 CRDI
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Servis a údržba“