Brzd. destičky 1.2 55kw

Moderátor: Moderátoři

mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Brzd. destičky 1.2 55kw

Příspěvek od mikodim »

Na zimmermanoch /v zadu/ mám uz asi 50tis km najazdene a stale su vo velmi dobrom stave.. dalsich 50tis este v pohode vydrzia..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Brzd. destičky 1.2 55kw

Příspěvek od Richard555 »

Mezera mezi deskami a kotoučem je pár setin - vlastně se deska nepatrně o kotouč tře. Těsnící gumička v pístku se při brzdění tlakem malinko zdeformuje- stlačí a při povolení pedálu a tím i zmizením tlaku se , protože jde o pružnou součástku zas srovná, to udělá těch pár setin vůle a samozřejmě desky i trochu rozhodí nerovnost kotouče, protože mnoho aut má jen jeden pístek a třmen je plovoucí, musí být zajištěna absolutní volnost pohybu třmenu ve vodících trnech. To se musí vždy zkontrolovat :!: pokud jsou nějaké problémy.
Toto nemusíš řešit pokud máš pevné třmeny s 2, 4, 6 či 8 pístky. Tam se řeší volný a plynulý pohyb všech pístků :!: protože tlak na desku vyvíjí z obou stran jen a jen pístky :wink: a třmen je napevno a vůbec se nepohybuje - to je řešení běžné spíše u sportovních aut a motorek, nebo ze spotřebních aut měl např. 4pístkové pevné třmeny Moskvič 2140 (samozřejmě okopírovaný od Mercedesu) :wink: ale jak říkám v současnosti se používají většinou jedno či dvoupístkové plovoucí třmeny protože jsou výrobně levnější (ne lepší).... tolik teorie a i praxe :wink:
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Brzd. destičky 1.2 55kw

Příspěvek od copper5252 »

tak pak nevím proč Hu vyrabi takové original desky z pružinkama ? jen tak ze srandy asi :)
podle zdejších odborniku najka gumička které je z venkovní strany u desky ,podle nich desku odtahuje od kotouče :) pochopil jsem to spravně ?

to mikodím :takže podle tebe 2x autorizak 1x jiný servis jsou kokoti a neumí namontovat kotouče a desky jo :) nechce se vypisovat story ohledně brzd na moji I20activa ale vyskoušel jsem 3 sady kotouču 3 sady brdových desek a jedině original eliminoval problem z tahaním do prava při určíté sile beržděni, mohl jsem mít prostě smulu na nehrady šmejdy nebo vadné kusy i to je možné


jak už jsme psal zimerrman kotouče nejsou špatně koutouče ty desky neznám , skus uvidíš doufám nebude problém
Naposledy upravil(a) copper5252 dne 18 kvě 2019, 14:08, celkem upraveno 3 x.
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Uživatelský avatar
Деревенский
**
Příspěvky: 305
Registrován: 29 črc 2018, 18:45
Bydliště: Дальневосточный округ

Re: Brzd. destičky 1.2 55kw

Příspěvek od Деревенский »

Ty pružinky o kterých se tu debatuje jsou rozpěrné pružiny na destičky. Dostaly se mě do rukou zatuhlé třmeny ve vodících hřebech a po opravě posílám foto umístění pružin co rozpírají desky od sebe.

brzdič.jpg
brzdič.jpg (43.66 KiB) Zobrazeno 3687 x
директор путаницы
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Brzd. destičky 1.2 55kw

Příspěvek od copper5252 »

to Деревенский moc děkuji za fotku :)
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Brzd. destičky 1.2 55kw

Příspěvek od mikodim »

Copper, tak jedna otazocka.. ako teda funguju tie tisice modelov aut, ktore tam ziadne pruzinky nemaju? Proste nic,len dosticky bez vsetkeho.
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Brzd. destičky 1.2 55kw

Příspěvek od copper5252 »

asi zaleží jak je celá brzda navrhnuta a celý brzdový systém , ja se setkal z takovýma pružinkama na deskách poprvé a na jiném autě jsem to neviděl ,
navíc každý kotouč mirně hazi tím padem odtlačuje desky od sebe , nevím třeba zrovna u I20 activa zistily že to nestačí a proto davaji desky s pružinkama (ALE lepší je poslat dotaz na hyundai proč maji desky na I20 activa odtlačovaci pružinky )
třeba desky na citroen xantia maji plechy které se zasunou do pístku a vlastně tak najk divně drží deska v pistku jen original nahrady to nemaji
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
lumix
****
Příspěvky: 1381
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Brzd. destičky 1.2 55kw

Příspěvek od lumix »

BMW E46 má na vnější straně toto, část zahaknuta za destičku a část za třmen, je to na vnější straně.

https://raglu.cz/autodily/bmw/3-1998/32 ... sort=price
mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Brzd. destičky 1.2 55kw

Příspěvek od mikodim »

Niektore su tam len na to aby pocas jazdy nehrkotali. Len drzia dosticky. Ked tam pliesok,pruzinku nedas ,brzda funguje bez problemov len pocut klepot.
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
slabostka
*****
Příspěvky: 1725
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Brzd. destičky 1.2 55kw

Příspěvek od slabostka »

copper - ty si maskot Truhlík tohto fora ktorý prekope všetko a hlavne "inak" - inak brzdy, inak sviečky, inak vif... ale ako som písal úplní laici ťa nesmú brať vážne. A k tvojej ss - nápodobne. Keď ma do prdele posiela copper je to v podstate česť.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Brzd. destičky 1.2 55kw

Příspěvek od copper5252 »

slobostka na tebe fakt mámá cenu reagovat !
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
slabostka
*****
Příspěvky: 1725
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Brzd. destičky 1.2 55kw

Příspěvek od slabostka »

teba hlavne netreba počúvať resp. veriť ty... proste máš problém sám so sebou.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Georges
**
Příspěvky: 337
Registrován: 05 bře 2009, 15:16

Re: Brzd. destičky 1.2 55kw

Příspěvek od Georges »

Cooper 5252, taky mě zařaď mezi ty, na které nechceš reagovat. Ty tvoje bláboly, to je neštěstí celého fóra ...
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Brzd. destičky 1.2 55kw

Příspěvek od copper5252 »

vážně vy dva geniové ! ani jeden zvás neřekl proč hu dělá original desky z odtlačnýma pružinkama !
TO: Georges / slabostka , ale blbých kecu máte plno ! a jen neustale vyvolávate na foru flame !
kdyby tam ty pružinky byly zbytečné a nebo k ničemu proč by je tam HU dával ? tak asi tam mají svoji funkci ! jen tak na okraj proti rachocení desky v brzdiči jsou takové tvarované plíšky které jsou mez osazením desek a bezdičem !
pro zdejší , rypaly / flamery a zdejší chitrolíny udělám foto aby zase nemněly pitomé kecy že tem nic takového není !
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Odpovědět

Zpět na „i20 2015- Podvozek a řízení“