Závady u H1

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1475
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Závady u H1

Příspěvek od oltcitak »

Takze za prve: servisak elektrickych zavad ako som slubil je tu

Kód: Vybrat vše

http://uloz.to/xTy8HW6z/etmh12002-zip
predne brzdy,dokial ti sa strmene volne posuvaju na voditkach(bez platniciek) tak je to OK,ak ti bucha vpredu pri zabrzdeni a naslednom cuvani,tak to budu puzdra v ramenach(spodne) Jo a prevadzkove naplne su drahe :cry: 8l oleja,palivovy filter,kabinovy,to su celkom palky,tiez som bol zvyknuty na lacne vymeny u citrona :oops:
Inac vratil som sa prave z Grecka(20 dni,3000km,320l nafty) :cry: spotreba od 8,3 do 15l/100km,cestou som musel odvzdusnit predne brzdy,pribrzdovali kotuce(strmene mam nove) v pravych dverach zacalo plieskat sklo pri zatvarani,ked bolo otvorene okno,tak som zhodil tapacir v Macedonsku na dverach,zistil ze sa odtrhol bodovy zvar,co drzi vodiacu prednu listu na sklo,navrtal dieru a uchytil skrutkou-tuto zavadu sm uz riesil na vodicovyxh dverach,teraz uz aj a spolujazdcovych.Teraz uz bude klud. Horsie je,ze asi sa mi pridrel klimakompresor a nevyhnem sa bud repasu,alebo novemu kompresoru,zatial poriesim nahradny remen pre verziu bez klimy,keby sa nieco stalo po ceste s loziskami...konecne som zistil,co mi chrastilo vpredu po prejazde nerovnosti.....su to manualne volnobezky,asi malo vazeliny,tak idem vymenit naplne v loziskach a zaroven poriesim aj tie volnobezky....musim to trosku pochystat,za mesiac zmiznem za kanal na tri mesiace,vratim sa v zime,rovno na STK,tak nech ma to niekde nenecha v stichu.....
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Reklama
 

Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2764
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Závady u H1

Příspěvek od Espero »

Za týden mizím do Itálie, jen ale do Benátek a okolí tak na 10 dní. Přes Rakousko. Jedu sám s prostředním 10 letým klukem. Auto mám po servisu a aktuálně bez závad. Po 2 letech jsem si dopřál i nový olej i když s asi 2 tis. km předstihem, bylo riziko, že mi na cestu nebude stačit a nechtěl jsem měnit po cestě. S tím přitápěním je to prý přisávání teplého vzduchu, kohout a táhla byla v pořádku a prý se s tím nedá nic dělat. Prý by mohly trochu pomoci deflektory na předních dveřních oknech ale nevím. Protože se mi klimakompresor zadřít nemůže, neboť nemám klimatizaci, jsem připraven jako vždy klimatizovat okny až do ztráty vědomí.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
TycoonX
*
Příspěvky: 22
Registrován: 29 čer 2013, 09:53

Re: Závady u H1

Příspěvek od TycoonX »

3000km ..na to mam hydro auto :) po 10h vystupim a citim sa akoby som nesoferoval :) starex je na tvrdú prácu

-voditka maju práveže kadejaký pohyb, nie "brzdiaci"ale strmen ide asi 1-2mm vpred a vzad,myslim ze to bude ta prava pricina, ale na ramena mrknem..aj ked majú 100 000km!? este sa lesknú a su na nich nalepky :D
-neviem najst palivovy filter s rucnou pumpou, kdeze je na CRDi D4CB? musim si riadne posvietit na motor
Citroen BX 1.9 GTi 16V -160k 1988
Citroen Xantia 2.0 HDi -110k 1999 (460 000km)
Citroen C5 I. 2.0 HDi Automat-110k 2003 (250 000km)
Citroen C5 I. 2.2 HDi Exclusive-136k 2002 (300 000km)
Citroen C5 II. 2.2HDi Exclusvie-175k 2004 (260 000km)
Hyundai H1 Starex HSV 4WD-140k 2006 (115 000km)
Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1475
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Závady u H1

Příspěvek od oltcitak »

no ked otvoris kapotu,tak ti hned udrie do oci :lol: hned vedla nadobky brzdovky
ps teraz pojdem 2000km v jednom zatahu a tempomat uzasne pomaha,bez neho som dostaval krce do nohy.Ako s oblubou hovorievam,kobercek,vyzut topanky,zaradit 5-tku,nastavit 2300 ot. na tempomate,vankus pod hlavu,lava noha na palubovku a mozme ist :D/
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
TycoonX
*
Příspěvky: 22
Registrován: 29 čer 2013, 09:53

Re: Závady u H1

Příspěvek od TycoonX »

uz viem, nasiel som ho niekedy po pol noci :D parchant bol schovaný za nadrzkou vody gigantickou..ja som obcumoval lavu stranu zo zvyku celu..

btw: môžem striekať podvozok, chytá hrzu kade tade po lemoch..7 rocne auto..to je hamba, vsetko ciste a chyta hrdzu..moj 26 rocny citron je bez hrdze!

btw2: uz som rozhodnuty predat a vymenit za neaky off road, toyota alebo mitsu. Zistil som ze dodavka je viac menej predrazena ked v nej nejazdia aspon 2-3 pasazieri.

Pozitiva starexu-real offroad :)
Negativa starexu-slaba vybava, slaba protikorozia, drahá prevádzka..
Každopádne hyundai zostane u mna zapísaný celkom dobre, bohuzial nevidim iny model o ktory by som mal zaujem. Majte sa tu na fóre dobre a vela km bez nehôd a bez závad :!: [-o<
Citroen BX 1.9 GTi 16V -160k 1988
Citroen Xantia 2.0 HDi -110k 1999 (460 000km)
Citroen C5 I. 2.0 HDi Automat-110k 2003 (250 000km)
Citroen C5 I. 2.2 HDi Exclusive-136k 2002 (300 000km)
Citroen C5 II. 2.2HDi Exclusvie-175k 2004 (260 000km)
Hyundai H1 Starex HSV 4WD-140k 2006 (115 000km)
Uživatelský avatar
Maros Hupka
**
Příspěvky: 202
Registrován: 04 srp 2006, 00:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Závady u H1

Příspěvek od Maros Hupka »

Tak som absolvoval s týždňovým predstihom 3.STK - :hyu: bude mať ôsme narodeniny až 2.9.2013, ale keďže som nechcel ísť na doraz (najmä keď je vo štvrtok 29.8.voľno a v piatok asi nik na Slovensku nebude robiť, lebo si všetci predĺžia posledný prázdninový víkend) a aj 270.000km servis bolo už treba urobiť, tak sme to zvládli naraz. Na STK v poho, ako sa hovorí na západ od nás - "bez stráty kytičky" :D Servisovať vlastne ani nebolo čo, len klasika olej, filter, premazať kardan. A tak som len vymenil hrdzavú lištu, ktorá kryje koľajnicu posuvných dverí (tá už napriek zásahu kvitla ako karfiol), ramienka stieračov (predné boli "unavené", zadné navyše aj hrdzavé, lebo ich nepoužívam :D ) a jazdíme ďalej.

Pre záujemcov dopĺňam servisnú tabuľku:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 97#p316397

K dnešnému dňu mám najazdené už 271.400km a doteraz som natankoval 22.028litrov nafty.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2764
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Závady u H1

Příspěvek od Espero »

Absolvoval jsem s předstihem 80 tis. servis. Závady kolem čerpadla se ukázaly jako banální, jednalo se nejspíše o něco ve svorkovnici, asi nějaké nečistoty nebo se povoilila. Jinak vše O.K. Průměrnou spotřebu mám 9,06 litru. Vyrazil jsem na dovolenou, byl jsem pár dní v Mikulově a okolí a v Bratislavě. Vrátil jsem se právě uplynulou sobotu. Najeto 79 100 km. Při cestě mi podruhé zrecidivovala závada na plováku, měří více než je v nádrži, asi tak o 20 litrů. Asi tam bude zase nějaký bordel a očekávám, že se to samo usadí stejně jako poprvé. Vůbec se mi totiž nechce rozmontovávat a vyndávat kvůli vymontování plováku v podlaze kufru postel.
Naposledy upravil(a) Espero dne 26 srp 2013, 10:43, celkem upraveno 1 x.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Uživatelský avatar
Maros Hupka
**
Příspěvky: 202
Registrován: 04 srp 2006, 00:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Závady u H1

Příspěvek od Maros Hupka »

Espero - keď si už bol v Bratislave, mohol si sa na kávu zastaviť Ty u mňa, keď ja tú cestu do Prahy a okolia stále nejak posúvam :D
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2764
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Závady u H1

Příspěvek od Espero »

Já odjížděl náhle a nebyl jsem před tím na netu, doma internet kvůli dětem nemám, (už 2x mi úplně oddělaly disk, který se musel formátovat a tak potěšení z internetu jim i sobě odepírám) a jiné spojení jsem na Tebe neměl. Totiž náš nejmenší 7 letý kluk byl na vážné rekonstrukční ušní operaci 4 hodinové, kdy mu odřízli ze 2/3 ucho, za uchem mu vyřízli kus lebky a tudy se mu dostali zvenčí do středního ucha, tam mu odstranili kus vnitřní zhnisané kosti a místo ní dali implantát, který zaroste do okolní zdravé kosti a zrekonstruovali mu bubínek. To bylo 14.8. Když ho po týdnu pustili domů, ukázalo se, že aby měl klid na marodění, musím s prostředním klukem urychleně alespoň na 5-6 dní vypadnout, než se dostane z nejhoršího, jinak bude všechno možné, jenom ne ležet. Rozhodnutí to bylo z večera na ráno. Původně jsme chtěli k Benátkám, ale kdyby se něco stalo a byl bych potřeba doma, tak abych se nemusel vracet náhle z velké dálky, jeli jsme na tenhle menší road trip. Rád bych Tě poznal osobně, ale zorganizovat se to tentokrát nedalo. Mimochodem v Bratislavě jsme spali (samozřejmě ve voze) na Děvíně nahoře v kopcích, je tam nějaký vysílací stožár, tak skoro pod ním. Parkovali jsme na Petržalce co nejblíže mostu SNP.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Uživatelský avatar
Maros Hupka
**
Příspěvky: 202
Registrován: 04 srp 2006, 00:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Závady u H1

Příspěvek od Maros Hupka »

Espero píše:Parkovali jsme na Petržalce co nejblíže mostu SNP.
Tak to ste spali cca 10 km od môjho baráku :D
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1475
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Závady u H1

Příspěvek od oltcitak »

Marosi,to si po 10tkm menil zasa ziarovky,tie Philipsy Nightbraekre nevydrzali? Ci? Ja ma stale povodne od kupy,akurat jedna H7 bola menena,ked sa vypalila pred dvoma rokmi.Teraz rozmyslam nad niecim s vacsou svietivostou(nech sa Rexik potesi) :lol:
PS k zavadam,v lete pred dovcou som mal dolu nadrz(chcel som mat istotu,ze je cista vo vnutri) aj bola,ale podnetom bolo,ze motor bezal na volnobeh a zrazu sam zhasol(paliva tak 15l) tak som ju zhodil,potom som pochopil,vo nutri je vanicka s otvorom nad dnom tak pre 15l,sluzi to na jazdu do kopca,aby nenasalo vzduch(palivo sa zadrzi v tej nadobke,pocas jazdy nieje problem,nejake palivo dnu vzdy naspliecha,ale pri dlhodobom chode motora v klude auta ked pride na tu nizsiu hladinu,tak vysaje z tej vanicky a finito,zhasne. Preto je dobre v nadrzi vzdy drzat palivo nad 15l(aspon pri jazde v terene) Doporucujem tiez pri starsich autach(CRDi typ) skontrolovat stav trubiciek z nadrze,su zelezne pokadmiovane,ale moje uz zacali na povrchu dost hrdzaviet a osetril som ich pred pokracovanim nakazy,pri ich prehrdzaveni dojde bud k nasavaniu falosneho vduchu(pri nasavacej trubke z nadrze) alebo k uniku nafty(pri vratnej trubke do nadrze) Trubky su samostne nevymenitelne(bez destrukcie) meni sa ked tak cely plavakovy a vstupny/vystupny system.Inac celkom dobre vymysleny system vratnej trubky,horuca nafta z prepadov vstrekovacov ide do nadrze rovno pri nasavacie sitko,cize v zime to tam fajne ohrieva a nezamrzne to pocas jazdy.
Přílohy
nadrz03.jpg
nadrz03.jpg (70.43 KiB) Zobrazeno 5641 x
nadrz02.jpg
nadrz02.jpg (137.25 KiB) Zobrazeno 5641 x
nadrz01.jpg
nadrz01.jpg (153.13 KiB) Zobrazeno 5641 x
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
lllsss
Příspěvky: 9
Registrován: 26 srp 2013, 21:32

Re: Závady u H1

Příspěvek od lllsss »

Mám jeden problém. Mám pocit, že při nastartování cítím krátkodobě naftu (nebo kouř?) v kabině. Není to moc intenzivní, ale pokud by to mělo znamenat nějakou závadu, rád bych to dal dokupy. Máte někdo podobnou zkušenost?
Uživatelský avatar
Maros Hupka
**
Příspěvky: 202
Registrován: 04 srp 2006, 00:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Závady u H1

Příspěvek od Maros Hupka »

To:Oltcitak :( nevydžala jedna (pravá) a jedna parkovačka(ľavá) sa vypálila tiež. Tak keď som bol kupovať žiarovky, kúpil som aj parkovačky aj H7 s "bielym svetlom" - nech to ladí s DLR-kom. Hoci neskôr som si uvedomil - veď buď svieti jedno, alebo druhé (nakoľko to mám zapojené predpisovo), však to naraz rozsvietiť nemôžem :)
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1475
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Závady u H1

Příspěvek od oltcitak »

IIIsss: tazko povedat,ked je to nafta,mozno nejaky vstrekovac je zaneseny a zle rozprasuje,potom nespalena nafta ide do vyfuku,to by i ale pocitil aj na chode motora a jeho vykone.Ked je to smrad od vyfuku,mozno nejaka netesnost,alebo zacinajuca diera vo vyfuku.Po nastartovani ovonaj smrad z vyfuku,ak citis naftu,je to problem so vstrekmi(alebo kompresia(kruzky)) po zohriati je to OK?
Maros: takze Philipsy nevydrzali?
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Maros Hupka
**
Příspěvky: 202
Registrován: 04 srp 2006, 00:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Závady u H1

Příspěvek od Maros Hupka »

To boli H7 Osram Nightbreakers. Teraz mám H7 Philips Bluevision.

Je to jeden čert. Či je tam drahá "značková" žiarovka, alebo "posledné smeti" z Carrefouru, vydrží to cca rok.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Odpovědět

Zpět na „H1 Van / Bus / Truck“