i300cw EDF supercharged

Vše kolem úprav na Vašem miláčkovi - kola, hudba, osvětlení, úpravy motoru, styling.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od N2DRFT »

Dwonder píše:No myslím, že toto by dokázalo zvednout tlak vzduchu maximílně v nízkých otáčkách a taky otázka o kolik. Takže celkový přínos 00nic.

Když už, tak něco pořádného jako toto :twisted:
Obrázek
vždy když to vidím, chce se mi plakat, já chci takyyy :(
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Reklama
 

N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od N2DRFT »

89majlo96 píše:Dwonder : co to ako je ? To je turbo kompresor ? Lebo vidim tam hriadel od kladiek, cize ten snek bude kompresor, ale nedava mi zmysel tie rury co idu od strany vyfuku. Tipujem ze tam bude este turbo :-k
EDIT : a prdlajz, ten valec co vyzera ako tlmic je nejaky chladic, lebo do neho idu hadicky, takze to bude nejaky kompresor s chladenim stlaceneho vzduchu, pekna sranda :P
Kde si vyhrabal taku fotku ?

kompresor může taky vypadat jako šnek.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od N2DRFT »

Já se vcelku bavím, opět se ukázalo, že všichni jsou tu experti na sání a turba nebo kompresory a že každou změnu a nový nápad je třeba potrestat.

Já náhodou pilotzze obdivuju, že se do toho pustil, nejsem teda přesvědčenej o tom, že jeho řešení má nějaký význam, ale rád si počkám na nějaká fakta nebo údaje z měření, jestli budou.

Mimochodem dost podobná věc co používáš se prodává pod názvem turbonátor, akorát ten asi nemá vlastní pohon a je to spíše placebo blbost, ale údajně nějakýho koníka přidá, tak těžko říct.

Už dlouho mě tu ale na fóru štve, že je každej fakt napadenej za změnu. A obzvlášť když je většina z tý kritiky nekonstruktivní.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
mechoun
**
Příspěvky: 460
Registrován: 14 bře 2009, 19:47

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od mechoun »

Takže konstruktivně:
Taxe už nebav a podívej se sem https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... ek&start=0 Tehdy nás bylo dost, co se tomu nasmálo.
Jinak doporučuju všem rádoby expertům, asť jdou dělat vývojáře do renomovanejch automobilek a ať jim to tam s těmi turbonátory a samozřejmě i dalšími bazmeky viděnými zde - viz výše, natřou. V těch firmách jsou holt určitě blbci, jinak by tam všechny tyhle fičury už dávno byly.
PS: když dám ty turbonátory dva za sebe, zvýšení výkonu bude dvojnásobné. Když 3, tak :-)
A když už jsme u toho, tak do výfuku, nejlépe do potrubí za poslední, samozřejmě náležitě vybrakovanou bandasku bych dal taky vrtuli s převodem na další vrtuli, která bude na zádi auta. To pak bude výkon navíc :P
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
matysekul
Moderátor
Příspěvky: 3020
Registrován: 04 říj 2008, 17:50
Bydliště: Česko

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od matysekul »

A cim vic prumer,tim vic vykon ......
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od Hardcam »

Obrázek

kolik to tak prida kobyl? Je mi lito ho vyhodit, kdyz muze jeste udelat paradu v motoraku. Chtel bych ho normalne napajet pres trafo 12-220V ze zapalovace, aby to slo dystak kvuli cajtum nebo technicky odpojit. Sel by ten podstavec prilepit zespoda na haupnu? Poradte, diky.

Obrázek
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od FISHkaa »

:mrgreen: :mrgreen:
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Uživatelský avatar
Haer
***
Příspěvky: 513
Registrován: 26 srp 2008, 20:28
Bydliště: brněnsko

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od Haer »

Hardcam: Doporucuji nenapajet vetrak z auta, ale namontovat jej na strechu, aby se za jizdy roztocil sam proudicim vzduchem a vyrabel elektrinu pro pohon auta. Cim rychleji auto pojede, tim vice bude vetrik kolem foukat a tim vice energie vetrak vyrobi a tim rychleji auto pojede atd... Od urcite rychlosti bude mozno motor zhasnout a jet jen na tento vetrno-elektricky pohon. Pripadny prebytek energie pri velmi rychle jizde lze pak pouzit i pro reverzni chod spalovaci motoru a vyrabet tak zpetne benzin ci naftu dle typu motoru...
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost Obrázek
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano Obrázek
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od Hardcam »

Haer: takhle bych si predstavoval vyuziti -> start na klasickou PHM a od urcite rychlosti naporovy vzduch dostatecne roztoci vrtule vyrabejici elektrinu. Soude z toho, ze tyto systemy stale nv autech ejsou bude asi hacek v tom, ze bych ta vrtule musel mit list o prumeru aspon dva metry :mrgreen:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Haer
***
Příspěvky: 513
Registrován: 26 srp 2008, 20:28
Bydliště: brněnsko

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od Haer »

Ten start na plasicke PHM by sel obejit - dat tam baterii a pred vrtuli dat druhou vrtuli pohanenou z baterky, ktera by zajistila dostatecny prutok vzduchu k rozjezdu. Pri vyssich rychlostech by pak ta prvni vrtule mohlo fungovat jako turbo -> nahustit protekajici vzduch na tu druhou vrtuli, ktera bude zpetne generovat energii.
Proc to jeste nikdo nedela, to fakt netusim, je to preci tak proste.... mozna kvuli velkemu hluku, vsichni vime, jak duni turbiny v leteckych motorech.
Delka listu vrtule to nebude, ucinna plocha by se dala nahradit misto delky listu vetsi plochou vrtulek, pripadne paralelizaci vrtuli za sebou - nejvetsi hitovka by byla jednorady ctyrvrtulak se sestnactvi listy s pridavnou, k ekologii setrnou trilistou turbo-start vrtuli. Samozrejme jednotlive vrtule by musely byt sesazene presne za sebou na jedne ose, aby nevznikaly nezadouci turbulence. :D/
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost Obrázek
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano Obrázek
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od Chasnik »

A jako nádherný tuningový doplněk by se prodávala chromová špička vrtule s logem :hyu: , případně alternativně v carbonovém provedení :mrgreen: :mrgreen:
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
mechoun
**
Příspěvky: 460
Registrován: 14 bře 2009, 19:47

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od mechoun »

Pořád zapomínáte na prvotní myšlenku, poháněcí vrtule ve výfuku. Tu lze totiž rozvinout v tryskový pohon a to namísto vrtule zúžit průměr výfukové trubky do podoby trysky. Odhaduji průměr tak na 3mm, chtělo by to ovšem erudovaný výpočet :-)
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od Chasnik »

Hmm, výfuková trubka 3 mm - auto se "zaraženýma prdama" jsem ještě neviděl :mrgreen:
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
matysekul
Moderátor
Příspěvky: 3020
Registrován: 04 říj 2008, 17:50
Bydliště: Česko

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od matysekul »

Proc zarazeny prdy,ty nevis,ze cim uzsi pruchod,tim vyssi rychlost proudiciho media.Mechoune jak jednoduche a pritom genialni reseni...
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Uživatelský avatar
mechoun
**
Příspěvky: 460
Registrován: 14 bře 2009, 19:47

Re: i300cw EDF supercharged

Příspěvek od mechoun »

Že jo? No a když tam těch trysek dám vedle sebe 100 nebo 200, tak bude znásobenej i výkon :lol:
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Odpovědět

Zpět na „i30 Úpravy (tuning)“