Ten start na plasicke PHM by sel obejit - dat tam baterii a pred vrtuli dat druhou vrtuli pohanenou z baterky, ktera by zajistila dostatecny prutok vzduchu k rozjezdu. Pri vyssich rychlostech by pak ta prvni vrtule mohlo fungovat jako turbo -> nahustit protekajici vzduch na tu druhou vrtuli, ktera bude zpetne generovat energii.
Proc to jeste nikdo nedela, to fakt netusim, je to preci tak proste.... mozna kvuli velkemu hluku, vsichni vime, jak duni turbiny v leteckych motorech.
Delka listu vrtule to nebude, ucinna plocha by se dala nahradit misto delky listu vetsi plochou vrtulek, pripadne paralelizaci vrtuli za sebou - nejvetsi hitovka by byla jednorady ctyrvrtulak se sestnactvi listy s pridavnou, k ekologii setrnou trilistou turbo-start vrtuli. Samozrejme jednotlive vrtule by musely byt sesazene presne za sebou na jedne ose, aby nevznikaly nezadouci turbulence.

Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost

Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano

Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano