Jak zvedáte Santa Fe při výměně kola?

Moderátoři: miooo, Moderátoři

jna
*
Příspěvky: 40
Registrován: 26 črc 2009, 08:11
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: Jak zvedáte Santa Fe při výměně kola?

Příspěvek od jna »

Ja mám dobré skúsenosti v teréne so vzduchovým heverom a postačí len jeden bez toho že by som potreboval niečo iné, v lese, v blate, v piesku, kdekoľvek pozri si toto:
http://www.navijakyshop.sk/sk/104-air-j ... ever-.html
Reklama
 

Uživatelský avatar
edd
*
Příspěvky: 46
Registrován: 04 lis 2008, 16:07
Bydliště: Ostrava

Re: Jak zvedáte Santa Fe při výměně kola?

Příspěvek od edd »

belkov píše:Běžný nůžková zvedák v doporučených bodech na karoserii nemá šanci auto zvednout tak,aby kolo bylo ve vzduchu.Je na to nějaká finta?
Finta asi na to není. V mém příspěvku jsem se již vyjádřil kdysi dávno. Zopakuji: pořídil jsem si hydraulický zvedák / panenku s nosností přes 3 tuny... malý zvedák na kolečkách jsem úspěšně ztrhl. Autíčko je opravdu těžké. A trápit se zvedákem ve výbavě ??? ani náhodou... to je dřina a točení a točení / závit má opravdu maličké stoupání/. Spoléhám,že na cestě se moc defektů nepřitrefí. / pak by nic jiného nezbylo,že?/. Na výměnu kol mám uvedený hydr.zvedák v garáži... a je to ráz dva. I když ?... i to kolo / 18"/ má svou váhu a trefit se do šroubů též je třeba nacvičit. Jinak je jistě všude k dispozici pneuservis. Ale to sundání kol svépomoci má své výhody... hned si obhlédnu části podvozku jinak kryty kolem.
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Jak zvedáte Santa Fe při výměně kola?

Příspěvek od Richard555 »

No tak mě se na dálnici rozpadla pneumatika, bohužel levá zadní, a tak jsem přistoupil k výměně...... je to docela adrenalin, nechápu, proč když člověk umístí trojúhelník má zaplý blikačky na sobě vestu, musí všichni míjet takto postiženého pokud možno co nejtěstněji..... doprdele to je takovej problém odsrat se do levýho a toho chudáka obloukem objet ????? Jedno oko na kole druhý na silnici a posádka vozu byla z auta vyhnána na mez a měla za úkol řvát na mě kdyby se jim cokoli nezdálo....... Opravdu bezpečně s odstupem tě objede takový každý 20 auto ostatní jedou jako by se nic nedělo.....
Použil jsem samozřejmě origo hever a neměl jsem žádný fošny či něco jiného a auto jsem zcela normálně zdvihnul kolo za cca 10 adrenalinovejch minut vyměnil, poděkoval bohu, že jsem to přežil a příště se raději nechám odtáhnout ;-) vůbec se po této zkušenosti nedivím, že na dálnicích smetou a zabijou kohokoliv kdo jde např. pomoct atd. než aby se trochu ubral plyn , nebo malinko změnil směr jízdy......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Technická sekce“