Rozdíl v motoru 1,3 55kw a 62kw

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Burža
**
Příspěvky: 174
Registrován: 08 srp 2005, 21:22
Bydliště: Zlín

Rozdíl v motoru 1,3 55kw a 62kw

Příspěvek od Burža »

Dá se nějak jednoduše předělat 55kw motor na 62 kw verzi? Někde jsem četl že se jedná pouze o nějaké zůžení sání u 55kw verze. Nezkoušeli jste to někdo překopat?
Reklama
 

Bruno
***
Příspěvky: 684
Registrován: 21 led 2006, 14:56
Bydliště: Šlapanice 664 51

Příspěvek od Bruno »

něco podobného popisoval v příspěvku Rade622, ale bylo to u motorů 66kW na 83kW, tak se mrkni na jeho příspěvek
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
Uživatelský avatar
Melkor
**
Příspěvky: 282
Registrován: 26 led 2007, 16:45
Bydliště: Velké Popovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Melkor »

Jo tak sem si na tebe při sraze vzpoměl a zeptal jsem se Hujera. Je to skutečně tak ,že rozdíl mezi 55 a 62 Kw je jen v redukčním plechu na sání.Je tam navíc takovej plech (hned před klapkou směrem k filtru) je hranatej a je v něm vyvrtaná menší díra než by bylo potřeba :-) tohle když vyndáš tak z 55 uděláš 62... Já mám v techničáku napsaný 55, ale hujer mě ujistil že mám 62 (je to dotažený z německa a němci platěj poviný ručení podle výkonu a ne kubatury, proto si tam dávaj ten plech, aby platili míň...pak ho sundaj a je vyřešeno)
Uživatelský avatar
Josef
****
Příspěvky: 1282
Registrován: 10 kvě 2005, 11:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od Josef »

Burža
**
Příspěvky: 174
Registrován: 08 srp 2005, 21:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Burža »

Dik za info, kouknu na to a zkusim to z tama vyndat. Ta 62 kw verze to tam vubec nema nebo tam ma vyvrtanou vetsi diru? Abych neco nepodelal kdyz to tam nebude vubec.
keman
*
Příspěvky: 36
Registrován: 12 úno 2007, 21:54
Bydliště: M BOULE

Příspěvek od keman »

tak jsem dnes rozdelal sani myho accenta 55 kw dotazenyho z rakous a marne hledal redukci privodu vzduchu.proste zadnej plech navic tam nebyl,nekdo me evidentne predbehl.skoda.cekal jsem zvyseni vykonu o 8 kw.....
Lazo
**
Příspěvky: 112
Registrován: 31 bře 2007, 20:18
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Lazo »

Melkor píše:Jo tak sem si na tebe při sraze vzpoměl a zeptal jsem se Hujera. Je to skutečně tak ,že rozdíl mezi 55 a 62 Kw je jen v redukčním plechu na sání.Je tam navíc takovej plech (hned před klapkou směrem k filtru) je hranatej a je v něm vyvrtaná menší díra než by bylo potřeba :-) tohle když vyndáš tak z 55 uděláš 62... Já mám v techničáku napsaný 55, ale hujer mě ujistil že mám 62 (je to dotažený z německa a němci platěj poviný ručení podle výkonu a ne kubatury, proto si tam dávaj ten plech, aby platili míň...pak ho sundaj a je vyřešeno)
ja nevim ale podle me je to pekna BLBOST!to by sis tam pak mohl dat rouru jak z dela a mel bys 100kw:)navic kdyz tam das uzsi prumer sani tak ti dam de min vzduchu a pokud je řj nastavena na 62kw tak by to hulilo podle mě .Já si myslím že rozdíl je hlavně v řj
Hyundai ACCENT 1.3 62kw 1997
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Lazo píše:
Melkor píše:Jo tak sem si na tebe při sraze vzpoměl a zeptal jsem se Hujera. Je to skutečně tak ,že rozdíl mezi 55 a 62 Kw je jen v redukčním plechu na sání.Je tam navíc takovej plech (hned před klapkou směrem k filtru) je hranatej a je v něm vyvrtaná menší díra než by bylo potřeba :-) tohle když vyndáš tak z 55 uděláš 62... Já mám v techničáku napsaný 55, ale hujer mě ujistil že mám 62 (je to dotažený z německa a němci platěj poviný ručení podle výkonu a ne kubatury, proto si tam dávaj ten plech, aby platili míň...pak ho sundaj a je vyřešeno)
ja nevim ale podle me je to pekna BLBOST!to by sis tam pak mohl dat rouru jak z dela a mel bys 100kw:)navic kdyz tam das uzsi prumer sani tak ti dam de min vzduchu a pokud je řj nastavena na 62kw tak by to hulilo podle mě .Já si myslím že rozdíl je hlavně v řj
Vždyť to není pravda je stejná jako u 62Kw jde o to,že jde o něco méně vzduchu,tím se přiškrtí výkon(omezí)a je na světě menší kubatura,jinak mapy dat jsou stejné jen jinak nastavene po resetu se vše mění a Ecu je unčenlivá,dělalo se to i 1.6 84Kw,kde byl výkon snížen na 66|Kw :!: Po odstanění té desky s menším průměrem se výkon vrátil na původní hodnotu,jde o to,že takový motory se ani nevyráběly :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
tomas.holoube
**
Příspěvky: 291
Registrován: 11 říj 2006, 18:38
Bydliště: Východ

Příspěvek od tomas.holoube »

tak to jsem zvědav mrknu se taky, ze vnějšku to asi nepoznám jestli to tam je nebo není co?co potom spotřeba?
accent 1.3,Zatmavený,alu borbet,bosi výfuk,musika
Uživatelský avatar
Hanz
****
Příspěvky: 1390
Registrován: 24 pro 2005, 16:11
Bydliště: picava, mladoboleslafsko

Příspěvek od Hanz »

Lazo píše:
Melkor píše:Jo tak sem si na tebe při sraze vzpoměl a zeptal jsem se Hujera. Je to skutečně tak ,že rozdíl mezi 55 a 62 Kw je jen v redukčním plechu na sání.Je tam navíc takovej plech (hned před klapkou směrem k filtru) je hranatej a je v něm vyvrtaná menší díra než by bylo potřeba :-) tohle když vyndáš tak z 55 uděláš 62... Já mám v techničáku napsaný 55, ale hujer mě ujistil že mám 62 (je to dotažený z německa a němci platěj poviný ručení podle výkonu a ne kubatury, proto si tam dávaj ten plech, aby platili míň...pak ho sundaj a je vyřešeno)
ja nevim ale podle me je to pekna BLBOST!to by sis tam pak mohl dat rouru jak z dela a mel bys 100kw:)navic kdyz tam das uzsi prumer sani tak ti dam de min vzduchu a pokud je řj nastavena na 62kw tak by to hulilo podle mě .Já si myslím že rozdíl je hlavně v řj
Doplním ivana - bez vzduchu si řj ubere kvůli emisím palivo a seš tam. Chudší směs, nižší výkon, v Deutschi menší cálung a ve výsledku to pak dojíš, aby to vůbec jelo... :cry:
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Hanz píše:
Lazo píše:
Melkor píše:Jo tak sem si na tebe při sraze vzpoměl a zeptal jsem se Hujera. Je to skutečně tak ,že rozdíl mezi 55 a 62 Kw je jen v redukčním plechu na sání.Je tam navíc takovej plech (hned před klapkou směrem k filtru) je hranatej a je v něm vyvrtaná menší díra než by bylo potřeba :-) tohle když vyndáš tak z 55 uděláš 62... Já mám v techničáku napsaný 55, ale hujer mě ujistil že mám 62 (je to dotažený z německa a němci platěj poviný ručení podle výkonu a ne kubatury, proto si tam dávaj ten plech, aby platili míň...pak ho sundaj a je vyřešeno)
ja nevim ale podle me je to pekna BLBOST!to by sis tam pak mohl dat rouru jak z dela a mel bys 100kw:)navic kdyz tam das uzsi prumer sani tak ti dam de min vzduchu a pokud je řj nastavena na 62kw tak by to hulilo podle mě .Já si myslím že rozdíl je hlavně v řj
Doplním ivana - bez vzduchu si řj ubere kvůli emisím palivo a seš tam. Chudší směs, nižší výkon, v Deutschi menší cálung a ve výsledku to pak dojíš, aby to vůbec jelo... :cry:
Přesně tak chlape!! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Lazo
**
Příspěvky: 112
Registrován: 31 bře 2007, 20:18
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Lazo »

ok uz ani nedutam
Hyundai ACCENT 1.3 62kw 1997
Uživatelský avatar
Hanz
****
Příspěvky: 1390
Registrován: 24 pro 2005, 16:11
Bydliště: picava, mladoboleslafsko

Příspěvek od Hanz »

ivan píše:
Hanz píše:
Lazo píše: ja nevim ale podle me je to pekna BLBOST!to by sis tam pak mohl dat rouru jak z dela a mel bys 100kw:)navic kdyz tam das uzsi prumer sani tak ti dam de min vzduchu a pokud je řj nastavena na 62kw tak by to hulilo podle mě .Já si myslím že rozdíl je hlavně v řj
Doplním ivana - bez vzduchu si řj ubere kvůli emisím palivo a seš tam. Chudší směs, nižší výkon, v Deutschi menší cálung a ve výsledku to pak dojíš, aby to vůbec jelo... :cry:
Přesně tak chlape!! :wink:
Kujů :wink:
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Burža
**
Příspěvky: 174
Registrován: 08 srp 2005, 21:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Burža »

Tak jsem to konecne rozdelal a nemam to tam :-(
Znamena to ze mam 62kw verzi? V technicaku mam 55kw. Mam taky dovoz z Rakouska.
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Burža píše:Tak jsem to konecne rozdelal a nemam to tam :-(
Znamena to ze mam 62kw verzi? V technicaku mam 55kw. Mam taky dovoz z Rakouska.
To řešit nemusíš co máš napsané v technickým průkazu,důležité je to co máš pod kapotou :) :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“