
: Mám úplně ten samý .
Je pravda že teď v "zimě" se to napětí drží kolem 14,2 V.
Taky se mi zdá že skáče méně.
Jezdím s tím měřákem ale už od začátku (20 kkm) a ty změny jsem zažil.
Hlavně pokud bylo tepleji.
TheCory:
V práci mají kluci z externí firmy C3 ve verzi s motorem 1,2 bez turba.
Motoricky prý tahle kombinace nic moc. Pro 2 lidi by to asi nemuselo vadit. Vozili mě v tom. Jako spolujezdec toho moc nepoznám.
Hezký interiér, zdánlivě i větší kufr ale co mi vadí tak i ovládání topení přes dotykáč.
Jako dlouholetý externista Citroenu to byla taky úvaha ale ženě se nelíbil zvenku.
(to ještě netušila že v tom novém pravda.....nebude moc jezdit

- ale to je jiné povídání)
Oproti

více lajdácké detaily, hlavně co nejsou přímo na očích
(Peugeot to samé) Asi jako to Suzuki.
Ještě Kia Venga se nabízí - nebo už taky ne ?
Ale pozor u Kony se nedá mluvit o nástupci IX 20.
Spotřeba 1,0 Tgdi jemně klesala až do 15 kkm. Teď jsem někde na 6,4 ale jen krátké trasy - 15 + 15 denně plus sem tam něco více, většinou do 50 km. Snažím se to nehonit ale taky nedusit pod 2000 . IXo teda žere více.
S tím názorem na

některých lidí v okolí souhlasím. Bohužel korunu tomu nasadil VV a jeho tlupa.