vykoon?

Moderátoři: Tringi, black_sheep, Moderátoři

Odpovědět
Adas
*
Příspěvky: 57
Registrován: 24 lis 2007, 12:31

vykoon?

Příspěvek od Adas »

Heh to by me zajimalo o kolik to zvedne vykon? :P Nevi to nekdo? :lol:
http://www.tuning-in.cz/termopaska-pro- ... nenty.html
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

zajímalo by mě jak páska zvyšuje výkon :lol: jedině tak že při prasklinách ve svodech ti neutíkají spaliny kam nemají (při díře ve výfuku se obecně zvyšuje spotřeba a když to je před lambdou tak měří do určité míry faleš ale to je zanedbatelné) podstata těchto pásek je v utěsnění případných prasklin na svodech a tepelná izolace svodů ale s teplem je počítáno při návrhu auta takže pokud nenáš jinou teplotu spalování tak význam tepelné izolace nevidím, naopak teplo které by se mělo odvádět se přenáší na další části výfuku a třeba i na gumové úchyty které pak rychleji odcházejí nemluvě zejména v létě u aut kde je problém s vysokou teplotou vody (u hranice uvaření) by uvaření ta páska pomohla protože teplo které by se neuvolnilo už u motoru u svodů by právě navyšovalo teplo v motoru a chladící systém by už mohl mít problémy ale to je extrémní případ takže třeba na škodovky které se uvaří jak nic bych to v žádném případě nedal.
Takže pokud máš prasklé či často praskající svody tak to má smysl pokud nemáš problémi s vysokou teplotou vody třeba v létě a k tepelně-izolačním schopnostem to v případě sériového motoru a motorového prostoru nená také význam.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

je to dobrý akorát na emise, že katalyzátor se dřív dostane na provozní teplotu (proto ho všichni výrobci už cpou přímo hned pod sběrně potrubí, třeba jak to má Coupé, např. Rencek ho měl hluboko skoro až u středního tlumiče, tehdy platila norma měření emisí za tepla, ted za studena). Pak je to dobrý na zatěsnění, ale jak už psal Vladislav Bureš, roste teplota celého výfukového systému a ohřívá tak více části které nemá. A z ty prachy co to tam prodávaj je to nehorázná zlodějina. Jo a ten nárůst výkonu se samozřejmě nekoná.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
asimo
**
Příspěvky: 151
Registrován: 05 dub 2006, 19:59

Příspěvek od asimo »

viem presne o kolko.. "nula cela nula nic.." iba to odvadza teplo rychlejsie od materialu zvodov.. nic viac.. ale neboj, nase neupravene zvody sa ani moc nezahrievaju, iba ak by si mal fakt drsne upravy a spaliny by ti to zhavili pekne do farebna.. heh.. tak az potom je to nutnost.. heh :D
"mess with the best.. ..die with the rest"

http://www.youtube.com/asimoVT

hyundai coupe 2003 V6 GT
Odpovědět

Zpět na „COUPE“