
mam dotaz
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
mam dotaz
ahoj zdrvim všechny scoupečkaře tohle auto je fakt super ale ted do neho vrazímprach minulej mesic sem donej vrazil 7000 ale mam novy čepy řízení jak horni tak spodní novy zadní tlumíče filtry a komplet brzdy kotouče desky i pakny mam vyhodu že dělam mechanika tak to mam bez dph a se slevou tuten mesíc me čekj rozvody vodní pumpa těsnění pod hlavou a přední tlumíiče mam ale dotaz jestli nevíte co to muže byt když jedu a auto uz je zahřáty a mam 2000 otaček pdřadím na 2 stupen spadne to tak mezi 1200-1500 otacek tak se mí auto začne dusit hltí se a jede jak traktor tak nevím jestli sou včudu pisty a nema to kompresi nebo zlobí vgentily a nemo to bude tím těsněním pod hlavou jestli máte něekou zkušenost tak prosím poradte zatim cau. 

- Reklama
Jestli jsem pochopil správně, tak máš úplně stejnej problém jako jsem měl já. Auto mi při studenym motoru jelo normálně, akorát mi na neutrál houpaly otáčky mezi 1200-1500. A když se motor ohřál tak občas(vlastně docela pravidelně) auto jakoby nemělo šťávu a jelo jen při vytočení nad 3 tisíce. Když se to stalo poprvé, tak jsem měl málo benzinu a myslel jsem si že si to cuclo vzduch. V origo servisu mi po diagnostice(za 2000) řekli, že je to ventilem volnoběžných otáček(stojí 8000). Tak jsem ho koupil na vrakáči za 1500,vyměnil...a hopla,další den auto zase škubalo.Chlapík z vrakáče mi poradil, že to může být ucpané sítko v nádrži nebo špatný čerpadlo. Sítko bylo tak křišťálově čistý, že už ani křišťálově čistější bejt nemohlo a čerpadlo mělo tlak, že by hasiči se svejma hadicema mohli závidět. Vyměnil jsem tedy u známého na zkoušku řídicí jednotku a auto jelo normálně. Teda,zbytek dne. Ráno to dělalo to samý a navíc chcípal motor a šel dým z výfuku. Vyměnil jsem řídicí jednotku za svojí a dalo se to zase do "normálu", kdy to jenom škubalo a nejelo. Bohužel až to poslední co mě napadlo,bylo podívat se na lambdu. Byla v háji a pletla řídicí jednotku. Dávala impulsy ve špatnou dobu, takže jednotka posílala palivo špatně. Takže.....zkus jí odpojit protože jednotka by pak měla jet na nouzovej režim a nemělo by to dělat takový šílenosti.
tak jo díky moc za radu a nevíš na kolik to muže vyjít taková lambda snad to bude ono nevím no auto už nemá takovej výkon víc to žere a musím to vytačet no a fakt už nevím no a cpát se mi do toho nechce no a když to vypojim tak bez ní jezdit nemužu ne tak díky a kdybys věděl o neakych dílech tak dej vědět zatim cus 

- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
nejhorsi je na tom ze jen profik vi co a tech moznosti je tolik:) ze se ti to dusi muze byt ucpany kat trebas!! tim ze se zanese kat se zasere lambda! muze to byt cerpadlo nedava dost benzinu. muzou byt v prdelce striky. sem nepostrihnul jestli mas turbace nebo n/a muze byt neco v prdce na turbo mozna ten ventil kterej hlida volnobezky:) neim:)

ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Na vstřiky se vykašli,zkontroluj hlavně nastavení rozvodů kliky a vačky,pak změř kompresi motoru a popřípadě sešteluj vůle ventilů a pak opakuj nové měření komprese ,pak můžeš hledat další závady,vždycky začínáte od koncedevils25 píše:AHOJ NEMAM TURBÍNU MAM LS A ZKOUŠEL SEM ODPOJIT TU LAMBDU A STEJNĚ MĚ TO ZLOBILO TAK NEVÍM SICE TO BYLO LEPŠÍ UŽ TO NEZLOBILO TOLIK UVIDÍM ZITRA BUDU MĚŘIT KOMPRESÍ NO A MUSÍM NĚJAK VYSKOUŠET TO ČERPADLO A VSTŘIKY JESTLI DOST TLAČÍ JINAK PAK UŽ NEVÍM TAK SE ZATÍM MĚJ A SNAD TO VYŘEŠÍM.

Pak dej vědět

Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)