Chiptuning

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
mischo
**
Příspěvky: 173
Registrován: 26 dub 2008, 12:07
Bydliště: Kendice SK

Chiptuning

Příspěvek od mischo »

Nazdar. Ma niekto skusenosti s chipovanim accenta? Ze ci to ma vobec zmysel ho nachipovat a nebudu to zbytocne vyhodene peniaze. Hlavne vykon ma zaujima.Diky :D
Accent 96, 1.5 12V
190 000 km
Reklama
 

Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

vic jak 10% vykonu ti to neprida. jinak pokoukej je toho tu dost o tomhle :D
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

U atmosféry s malým obsahem jsou to vyhozený peníze, přidá ti to v nejlepším případě nula nula prd, takže to nejspíš ani nepoznáš. Zainvestuj do vzduchové vložky či otevřeného sání, udržuj v pořádku svíčky/kabely, případně hoď jiný výfuk a bude to jezdit ok.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samuel »

neviem skor nie ako ano.........mozno vylepsia vykon ak sa podari na nejakych 100 koni cize mozn narast 10koni........ale to je sci.fi.......zlepsia spotrebu mozno priebeh otacok ale tazko povedat..........to by sa s tym museli pohrat a nevrim ze by sa s tym niekto tahal........nahraju ti soft max upraveny zo 16V........aspon myslim.......podla mna zbytocne
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

Samuel píše:neviem skor nie ako ano.........mozno vylepsia vykon ak sa podari na nejakych 100 koni cize mozn narast 10koni........ale to je sci.fi.......zlepsia spotrebu mozno priebeh otacok ale tazko povedat..........to by sa s tym museli pohrat a nevrim ze by sa s tym niekto tahal........nahraju ti soft max upraveny zo 16V........aspon myslim.......podla mna zbytocne
hale sorry, ale ja kdybych se tu na neco ptal, tak bych urcite nechtel za odpoved nejaky hadani az placani... to so nech radsi pro sebe :arrow: nemyslim to spatne, ale tvoje odpoved cece.
jinak benzinak bez turba narust vykonu do 10%
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samuel »

vlastaFR píše:
Samuel píše:neviem skor nie ako ano.........mozno vylepsia vykon ak sa podari na nejakych 100 koni cize mozn narast 10koni........ale to je sci.fi.......zlepsia spotrebu mozno priebeh otacok ale tazko povedat..........to by sa s tym museli pohrat a nevrim ze by sa s tym niekto tahal........nahraju ti soft max upraveny zo 16V........aspon myslim.......podla mna zbytocne
hale sorry, ale ja kdybych se tu na neco ptal, tak bych urcite nechtel za odpoved nejaky hadani az placani... to so nech radsi pro sebe :arrow: nemyslim to spatne, ale tvoje odpoved cece.
jinak benzinak bez turba narust vykonu do 10%
hele ´´cece´´ nemyslim to spatne ale co je zle na tom ked dam niekomu uvahu o tom co by sa mohlo stat ked tam da chip.......firiem co sa tym zaobera je vela a ja mu len vravim ako to moze dopadnut.....nie ako to dopadne lebo to nikdy nikto presne nevie..........
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

jestly si to tak myslel, tak to sorrac, ale ja to teda z toho nevycet....jinak sou firmy (TY DOBRY A S POVESTI) ktery ti na to daj zaruku. na druhou stranu (se to tady parkrat probiralo) sou firmy ktery ti ten vykon jenom vstipej. nekdo tu mluvil s vlastni zkusenosti (ale hledat se mi to nechce)
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
mischo
**
Příspěvky: 173
Registrován: 26 dub 2008, 12:07
Bydliště: Kendice SK

Příspěvek od mischo »

Diky za pomoc.Este neviem ako sa rozhodnem. Mam este jednu riadiacu jednotku tak zaruku akotaku mam sam pre seba.Skor by som dal len zlepsit priebeh otacok. Nepotrebujem aby slo 220.Ale vlastna skusenost od niekoho by mi pomohla. Inak dakujem za nazory
Accent 96, 1.5 12V
190 000 km
Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Příspěvek od Korálek »

Vyhozený peníze.
raději udělej to co píše Zdenek76
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Engineer »

Vyfuk, dynamizer, sportove sanie... ja si myslim ze aj to urobi svoje ako vravi zdenek... Pri vyssej investici nove sportove zvody... ale tolko uz vrazat do toho neetreba

Ked uz chip tak potom by som si nekupoval Accenta ale coupe objemu aspon 2,0...
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
HJugo
*
Příspěvky: 89
Registrován: 20 zář 2005, 14:33
Bydliště: Šaľa, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HJugo »

Zdar borci, je velmi pekne ako tu vsetci rozpravaju o chiptuningu. Jedni to chvalia, druhi hania a nikto si to nevyskusal, len kazdy tvrdi JPP (jedna pani povedala). Ja mam mojho tatosa chipnuteho uz vyse tri roky. Dal som ho chipnut necely rok po kupe (kupil som ho ako uplne nove auto). Teraz par faktov:
1.) nebol som na motorovej brzde, takze nemozem s istotou povedat kolko splasenych psov mam pod kapotou
2.) fundovany odbornik z Hyundai servisu nevie zistit, ci je auto chipnute (ziva skusenost z Hyundaizraz Morava2)
3.) spotreba zavisi najviac na topankach - ja jazdim dlhodobo 5.8-6.3 na nadrz
3.) nic vam neprida viac vykonu a neznizi viac spotrebu benzinu ako dobry stav - sviecky, palivo, filtre a hlavne spravny olej (ja osobne pravidelne po vymene oleja a filtrov zaznamenavam prepad v spotrebe o 0.3l/100km)
4.) urcite je lepsie si kupit hned auto s 2.0l motorom ako chipovat trapnu 1.3, ale ked raz na 2.0 nie su prasule, tak nie su. Ked sa dake nazbieraju, tak potom nic ine nezoztava, ako chipovat
5.) co sa tyka vykonov, tak len par postrehov zo zrazu na Morave - v dueli s Jirkom (Accent 1.5) vysiel suverenne vitaz chipnuta 1.3 (o viac ako dlzku auta) - v meranych sprintoch dosiahol rovnaku rychlost tusim len Getzik 1.3, ktory ma kratsiu prevodovku a trosku mensiu hmotnost (porovnaval som len kategoriu do 1.5)
6.) chipnutim ziskate auto tak o jednu kategoriu silnejsie t.j. viete konkurovat pri 1.3 tak 1.5 a potazmo 1.6 motorom
7.) aj ked si kupim raz i30 s 2.0 motorom, tak ho dam znovu chipnut

Takze do-chipovania pretekari!!!!!!!!
Hyundai Accent 1,3 12V '04, H&R, BitPower Technology, 195/50R15 Rainsport1 (plechace R15 6J), K&N in Box, NGK Iridium IX
Uživatelský avatar
XMira
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 23 lis 2005, 10:11
Bydliště: CB

Příspěvek od XMira »

HJugo: Takze chapu spravne, ze ted je Tvuj accent srovnatelny s Accentem 1,6, tudiz se vykon zvysil o 50%?
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Uživatelský avatar
HJugo
*
Příspěvky: 89
Registrován: 20 zář 2005, 14:33
Bydliště: Šaľa, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HJugo »

Myslim, ze je zbytocna akakolvek dalsia debata o chipovani, poprosim admina zmazat moje posledne prispevky. Poniektori JPP prispievatelia stale nepochopili ciel mojich poznamok.

XMira - na tvoju poznamku sa da odpovedat len takto: moj accent ani len vo sne nedosahuje vykon novych preplnovanych 1.2 motorov od fiatu a toboz nedosahuje ani len 50% krutiaceho momentu preplnovaneho 1.4 od VW. Kazdy rozumny clovek pochopi, ze ak chcem zrovnavat chipnutie zastaraleho 1.3 12V, tak ho nebudem porovnavat s najmodernejsim 1.6 CVVT 93kW. Objektivne mozem povedat, ze 1.4CVVT (dokonca aj verzia v Getzikoch) je po vsetkych ohladoch lepsia ako zastarala 1.3 12V. Ale zarucene viem povedat, ze ta trapna 1.3 12V je ma o 50% vacsi vykon ako motor z favoritu.

XMira, ked by ti raz nahodou napadlo chipovat 3.0l motor - nerob to, lebo vykon F1 motorov nedosiahnes. :-))
Hyundai Accent 1,3 12V '04, H&R, BitPower Technology, 195/50R15 Rainsport1 (plechace R15 6J), K&N in Box, NGK Iridium IX
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

úpravu ŘJ nedělat. U atmosféricky plněných motorů to ani nepoznáš. u přeplňovaných motorů to jakýsi výnzam má, ale všena úkor životnosti turba a vstřikovačů, navíc se zvedne spotřeba. Kdo říká že ne, lže. Výrobce auta to vždy nastavuje na kompromis mezi výkonem a spotřebou. Ono cokoli dělat s motorem 1,3 12V mi přijde celkem k ničemu..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

mirpie píše:úpravu ŘJ nedělat. U atmosféricky plněných motorů to ani nepoznáš. u přeplňovaných motorů to jakýsi výnzam má, ale všena úkor životnosti turba a vstřikovačů, navíc se zvedne spotřeba. Kdo říká že ne, lže. Výrobce auta to vždy nastavuje na kompromis mezi výkonem a spotřebou. Ono cokoli dělat s motorem 1,3 12V mi přijde celkem k ničemu..
opet souhlas s mirpiem - ty mi clovece posledni dobou beres poznamky z pusy.. :lol:

Vlasto, to s tema 10% se neda takhle pausalne rict, jsou auta, jako renault R19 54kW asi pujde lip vyladit nez 1.3 accent co ma krasny vykon 62kW kde uz moc zlepsovat nepujde.. :-)

ostatne dneska uz je malo motoru, ktery jsou poddimenzovany a v podstate jdou nejak smysluplne chiptunningovat.. jenze to muze snad jedine clovek co dela vyhradne tu znacku vozidla, ktery se to tyka..
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“