Nový Hyundai Accent

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

Tím jsme se dostali k další nevýhodě dieselu a to je vyšší hmotnost, těch +-100kg se může zdát málo, ale když si uvědomíte, že je ten metrák navíc jen na čumáku, tak je to setsakra hodně. To se kromě jízdních vlastností zpravidla projeví také rychlejším odcházením prvků nápravy - majitelé nových SantaFe ví o co jde, v mém okolí i mezi zákazníky jsou po nebo těsně před výměnou tyček stabilizátorů v podstatě všichni s dieslem 2.2, znám i pár majitelů benzinu 2.7V6 a ti o nějakých problémech s nápravou zatím nemají ani páru, přitom mají stejný nájezd km.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3712
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Vilda »

myŠka píše:
Vilda píše:
myŠka píše: Takže benziňáka, ju? Asi bych vzal tu 1.6. Je o cca 10.000kč dražší což tolik nevadí.
1.6 je výkonější, ale já na ni čekám už 5 měsíců a můžeš mi věřit, to je sakra dlouho :( A co se týče topení v zimně, u dýzla se pomaleji ohřívá motor.
...........................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue ( v září )
Pro MyŠka: Accenta jsem objednával u AutoPalace v Butovicích v Praze a dlouhá dodací lhůta je proto, že jsem si objednával auto s bočníma abg. a konkrétní barvu. Kdybych neměl tyhle požadavky, tak bych měl auto skoro hned ( tedy za pár dní nebo týdnů )Jinak jezdím přibližně stejný počet kilometrů jako Ty a proto preferuji benzín. Na začátku jsem byl rozhodnutý si koupit 1.4ku, i jsem s ní absolvoval zkušební jízdu a byl jsem mile překvapen vysokým výkonem ( ve 110 km/h nebyl skoro slyšet motor) :shock: , ale pak jsem tady na Hyundaiklubu zjistil, že mají problémy s řidící jednotkou a proto ta 1.6., která tyhle potíže neměla. Ale ty problémy u 1.4 snad už vyřešili.
..........................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue ( v září )
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David C3 »

2myška: jezdíš málo tak pokud bych vyloženě nechtěl naftu tak 1.4 bude super.. ani bych nebral 1.6 teda zas pokud to není podmínka těch 81kw v benzínu :-) jinak ja najedu 35tis ročně a už 10let jezdím s naftou... zaleží na tobě ale hlavně si oba Accenty půjč!!!!!!!!
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Uživatelský avatar
disius
*
Příspěvky: 80
Registrován: 09 úno 2008, 22:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od disius »

Dart Maul.. Dakujem za citaciu z clanku :wink:
V globale je to pravda, ktoru ja nepopieram...
Modelova situacia : Postavis na dialnici vedla seba spominane 1.6 CVVT a 1.6 CRDi a nechas ich prejst 10 km, samozrejme maximalnou rychlostou..
Kto vyhraje? Samozrejme benzin, to je neodskriepitelne....
Kolko tak bezne jazdite po dialnici? 200km/h? Pochybujem, priemerny vodic sa pohybuje odhadujem 120 - 150km/h. Vtedy akceleraciu nikto nepotrebuje, skor ludom ide o to aby nespalili vela paliva...
Realita : Pohybujes sa v kolone na ceste dajme tomu rychlostou 60 - 70 km/h, mas v plane niekoho predbehnut.. 1.6 CVVT : podradis zo 4 do 3, das pedal na podlahu a ides (podotikam aj otacky motora idu)
1.6 CRDi : mas 4 stupen, stlacis pedal na podlahu, pockas "1,5s" a ides (relativne v normalnych otackach)
Prosim tych 1,5 sekundy berte s rezervou 8)
Mne osobne to vyhovuje viac :lol:
Je jasne, ze naftak nebude akcelerovat do nekonecna, ale niektore jeho vlastnosti maju svoje vyhody.. Najme v realite (nielen papier pani)...
Samozrejme aj benzin ma mnoho uz aj vami spominanych vyhod. Ide o to co danny clovek ktory si vybera preferuje... :lol:
Inac, ktosi tu spominal lacnu naftu :P Zozente mi, ved je uz neskutocne draha :oops: nechapem, o co je jej vyroba v reali drahsia ako benzin, ked tak prudko stupa jej cena :x
Ale to uz je samozrejme na inu debatu 8)
Hyundai Accent, 1.5 CRDi Elegance, Vine Red, 14" Rial Campo
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

disius píše:Dart Maul.. Dakujem za citaciu z clanku :wink:
V globale je to pravda, ktoru ja nepopieram...
Modelova situacia : Postavis na dialnici vedla seba spominane 1.6 CVVT a 1.6 CRDi a nechas ich prejst 10 km, samozrejme maximalnou rychlostou..
Kto vyhraje? Samozrejme benzin, to je neodskriepitelne....
Kolko tak bezne jazdite po dialnici? 200km/h? Pochybujem, priemerny vodic sa pohybuje odhadujem 120 - 150km/h. Vtedy akceleraciu nikto nepotrebuje, skor ludom ide o to aby nespalili vela paliva...
Realita : Pohybujes sa v kolone na ceste dajme tomu rychlostou 60 - 70 km/h, mas v plane niekoho predbehnut.. 1.6 CVVT : podradis zo 4 do 3, das pedal na podlahu a ides (podotikam aj otacky motora idu)
1.6 CRDi : mas 4 stupen, stlacis pedal na podlahu, pockas "1,5s" a ides (relativne v normalnych otackach)
Prosim tych 1,5 sekundy berte s rezervou 8)
Mne osobne to vyhovuje viac :lol:
Je jasne, ze naftak nebude akcelerovat do nekonecna, ale niektore jeho vlastnosti maju svoje vyhody.. Najme v realite (nielen papier pani)...
Samozrejme aj benzin ma mnoho uz aj vami spominanych vyhod. Ide o to co danny clovek ktory si vybera preferuje... :lol:
Inac, ktosi tu spominal lacnu naftu :P Zozente mi, ved je uz neskutocne draha :oops: nechapem, o co je jej vyroba v reali drahsia ako benzin, ked tak prudko stupa jej cena :x
Ale to uz je samozrejme na inu debatu 8)
Myslím, že výroba nafty je v reálu dokonce levnější než benzin. Jenže kde více získám - když zdražím benzin na nějž jezdí jen osobáky, nebo naftu na níž stojí celá doprava zboží apod. Proto jde nahoru nafta a ten rozdíl oproti benzinu se bude zvětšovat. U nás je aktuálně rozdíl 3Kč na litru.

Studie z července o reálných úsporách diesel/benzin u osobních vozů došla k výsledku 0.43 Kč na 1 km ve prospěch nafty při uvažování pouze paliva. Takže běžný český řidič jenž najede 12t km ročně ušetří s nafťákem na palivu nějakých 5t Kč. Když do toho započítáme výdaje na servis, bude už výhodnější benzin.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Disius-to jsem psal já,že chápu nákup nafťáku u někoho,kdo má "lacinější"naftu-tím jsem myslel,ty šetřivé pracovníky se služ.auty,kteří nějaký ten HEKTOlitr v práci ušetří a ve svém autě projezdí,aby se nafta nezkazila,že? :lol: Jinak současná cena nafty je tragická a časy,kdy byla levnější než benzín,už se nevrátí-díky narůstající kamionové přepravě,vyšší spotřebě/poptávce....roste i její cena.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
myŠka
*
Příspěvky: 21
Registrován: 08 srp 2008, 11:26

Příspěvek od myŠka »

Máte pravdu s tou cenou. Že Diesel asi už nezlevní. Jak tak uvažuju, tak rozdíl mezi 1.4 a 1.6 je 10.000kč. Což zase není tolik. Když kupuju new car, tak je jedno jestli dám o 10.000kč víc, nebo míň. :)

Jinak se mi hrozně líbí tyto potahy https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... c&start=60 . Nevíte jestli je možné při koupi Hyundai si nechat zároveň dát potahy?
Uživatelský avatar
CzechJoker
**
Příspěvky: 217
Registrován: 27 zář 2007, 07:31
Bydliště: Schallingrad

Příspěvek od CzechJoker »

Borek píše:Jinak současná cena nafty je tragická a časy,kdy byla levnější než benzín,už se nevrátí-díky narůstající kamionové přepravě,vyšší spotřebě/poptávce....roste i její cena.
No i v minulých letech bylo běžné, že cca 1/3 roku byla nafta dražší než benzín. Současný stav, jak je nastaven u prodejců (tragicky drahé nafťáky) je imho jenom otázka marketingu, holt byla vyšší poptávka. Do budoucna (pokud se trend udrží, i když se už zase dá nafta běžně tankovat pod 31 korun) se to možná změní, stačí aby zákazníci začali opět preferovat benzíňáky.
Jo a pokud jde o náklady, tož když vezmu jenom spotřebu a cenu, nafta je výrazně levnější. Se započtením nákladů na garančky a vyšší pořizovací cenu se dostanu v nákladech na km na stejnou cenu, jako je u benzínu. (Pro zajímavost: předělané auto na plyn má náklady na kilometr jen o málo nižší díky drahým revizím).
Pro mě osobně je jízda s naftou daleko příjemnější. Díky nižší spotřebě mám vyšší akční rádius, motor neřve v otáčkách, můžu jezdit s tempomatem.
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT SS Elegance
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3712
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Vilda »

myŠka píše:Máte pravdu s tou cenou. Že Diesel asi už nezlevní. Jak tak uvažuju, tak rozdíl mezi 1.4 a 1.6 je 10.000kč. Což zase není tolik. Když kupuju new car, tak je jedno jestli dám o 10.000kč víc, nebo míň. :)

Jinak se mi hrozně líbí tyto potahy https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... c&start=60 . Nevíte jestli je možné při koupi Hyundai si nechat zároveň dát potahy?
Vem 1.6i, výkonější a silnější motor :wink: a bude nás tady víc. Rozdíl 10 000 Kč je minimální a nečetl jsem tady, že by si na ní někdo ztěžoval. Když pustíš klimu, tak máš pořád 100 kobylek pod zadkem. A potahy si můžeš dát ušít i nechat nandat v Hyundai salonu. Informoval jsem se v AutoPalace v Butovicích.
.....................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

CzechJoker píše:(Pro zajímavost: předělané auto na plyn má náklady na kilometr jen o málo nižší díky drahým revizím).
Pro mě osobně je jízda s naftou daleko příjemnější. Díky nižší spotřebě mám vyšší akční rádius, motor neřve v otáčkách
LPG(plyn)pokud říkáš ceně 300,-Kč jednou za dva roky před STK,za revizi plynu-DRAHÁ :shock: :?: ,tak to nevím,jak potom říkáš třeba ceně za nádrž nafty.Já říkám,že revize je za "hubičku" a provoz lacinější než na naftu.
Píšeš,že s naftou máš na nádrž vyšší rádius-a můžu se zeptat k čemu je to dobré :? ?Dnes,kdy máme benzínky bez přehánění na každém km a po obou stranách silnice,kdy se mě už ani na dovolenou NEVYPLATÍ :!: brát benzín u nás(teď se zrovna chystáme do Itálie a benzín budu brát v Rakousku o 2,-Kč laciněji než u nás :!: a stejně tak můžu brát daleko laciněji ve Švýcarsku,Lucembursku....Takže tohle je dnes už opravdu výhoda na nic :oops: (
Motor neřve v otáčkách :lol: ,to je k smíchu,když tohle někdo od traktorového hlučného rachtání i na volnoběh napíše :lol: .To jsi nemyslel vážně,že 8).Při běžné jízdě se s benzínem pohybuješ kolem 3000 ot.a to slyším více pneumatiky než motor o kterém vím jen podle otáčkoměru(oproti obtěžujícímu neustálému rachtání nafty).Jo a ten tempomat :D -s tím můžeš jezdit a mít ho i na benzínu,protože je určen na dálnice a nevzpomínám si,že by při dálniční rychlosti byl důvod u benzínu podřazovat nebo nevím,co tě vedlo k domněnce,proč ho nemít i u benz.motoru.Osobně (i když třeba na Tiburonech běžně jsou)nejsem příznivcem tempomatu(možná při noční jízdě,kdy je volno nebo na nějaké 3-4 proudé dálnici v zahraničí),protože přecpané 2 proudé dálnice,plno líných kamionů,ploužících se 70 km/h,hromady omezení rychlosti,uzavírky pruhů.......moc prostoru k využití téhle zbytečnosti nedávají. :(

Někde je už cena nafty tak vysoká,že už jim nestačí ani čísla na cedulích a musí k vyjádření ceny použít písmenka :lol: .Obrázek
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
myŠka
*
Příspěvky: 21
Registrován: 08 srp 2008, 11:26

Příspěvek od myŠka »

Vilda píše:
myŠka píše:Máte pravdu s tou cenou. Že Diesel asi už nezlevní. Jak tak uvažuju, tak rozdíl mezi 1.4 a 1.6 je 10.000kč. Což zase není tolik. Když kupuju new car, tak je jedno jestli dám o 10.000kč víc, nebo míň. :)

Jinak se mi hrozně líbí tyto potahy https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... c&start=60 . Nevíte jestli je možné při koupi Hyundai si nechat zároveň dát potahy?
Vem 1.6i, výkonější a silnější motor :wink: a bude nás tady víc. Rozdíl 10 000 Kč je minimální a nečetl jsem tady, že by si na ní někdo ztěžoval. Když pustíš klimu, tak máš pořád 100 kobylek pod zadkem. A potahy si můžeš dát ušít i nechat nandat v Hyundai salonu. Informoval jsem se v AutoPalace v Butovicích.
.....................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
Předem se omlouvám za možná blbé otázky. V autech se začínám učit chodit a pochopit různé názvy :), techniku atd.
Když zapnu klimatizaci, tak mi to užírá koníky?
myŠka
*
Příspěvky: 21
Registrován: 08 srp 2008, 11:26

Příspěvek od myŠka »

Borek píše:
CzechJoker píše:(Pro zajímavost: předělané auto na plyn má náklady na kilometr jen o málo nižší díky drahým revizím).
Pro mě osobně je jízda s naftou daleko příjemnější. Díky nižší spotřebě mám vyšší akční rádius, motor neřve v otáčkách
LPG(plyn)pokud říkáš ceně 300,-Kč jednou za dva roky před STK,za revizi plynu-DRAHÁ :shock: :?: ,tak to nevím,jak potom říkáš třeba ceně za nádrž nafty.Já říkám,že revize je za "hubičku" a provoz lacinější než na naftu.
Píšeš,že s naftou máš na nádrž vyšší rádius-a můžu se zeptat k čemu je to dobré :? ?Dnes,kdy máme benzínky bez přehánění na každém km a po obou stranách silnice,kdy se mě už ani na dovolenou NEVYPLATÍ :!: brát benzín u nás(teď se zrovna chystáme do Itálie a benzín budu brát v Rakousku o 2,-Kč laciněji než u nás :!: a stejně tak můžu brát daleko laciněji ve Švýcarsku,Lucembursku....Takže tohle je dnes už opravdu výhoda na nic :oops: (
Motor neřve v otáčkách :lol: ,to je k smíchu,když tohle někdo od traktorového hlučného rachtání i na volnoběh napíše :lol: .To jsi nemyslel vážně,že 8).Při běžné jízdě se s benzínem pohybuješ kolem 3000 ot.a to slyším více pneumatiky než motor o kterém vím jen podle otáčkoměru(oproti obtěžujícímu neustálému rachtání nafty).Jo a ten tempomat :D -s tím můžeš jezdit a mít ho i na benzínu,protože je určen na dálnice a nevzpomínám si,že by při dálniční rychlosti byl důvod u benzínu podřazovat nebo nevím,co tě vedlo k domněnce,proč ho nemít i u benz.motoru.Osobně (i když třeba na Tiburonech běžně jsou)nejsem příznivcem tempomatu(možná při noční jízdě,kdy je volno nebo na nějaké 3-4 proudé dálnici v zahraničí),protože přecpané 2 proudé dálnice,plno líných kamionů,ploužících se 70 km/h,hromady omezení rychlosti,uzavírky pruhů.......moc prostoru k využití téhle zbytečnosti nedávají. :(

Někde je už cena nafty tak vysoká,že už jim nestačí ani čísla na cedulích a musí k vyjádření ceny použít písmenka :lol: .Obrázek
Fakt dobrá fotečka. Dost jsem se nasmál :lol:
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Koukám, že se nám to tu začíná pomalu pěkně hádat mezi benzínama a diesly :twisted: Není to zbytečny??
Auto úlohu splní ať už je benzín nebo diesel.
Každému vyhovuje to, co má a co si vybral.

Z vlastní potřeby jsem rád za diesel, protože mi jde hlavně o spotřebu a ta je okolo 4,5 - 5,5 l/100k. Sralo mě totiž, když jsem musel každou chvíli brat fuel (benzínová felice). Požitek z jízdy??? 90k/h to jede, předjíždí to a to mi stačí. Nepotřebuju s tím lítat ve vysokých otáčkách... Co se týká hluku, tak nechci oponovat, ale při 90 taky slyším jenom gumy a motor (otáčky cca 2000) je slyšet až ve vysokých otáčkách (od 2600), ale to je snad slyšet každý motor. Mimochodem pořád mi to nechrochtá tak, jako třeba strýcova Octavia TDi.

Takže auto mi plní potřebu někal se přemístit a jestli mám to a nebo to je mi celkem jedno.

Přeju hezký den
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

myŠka píše:
Vilda píše:
myŠka píše:Máte pravdu s tou cenou. Že Diesel asi už nezlevní. Jak tak uvažuju, tak rozdíl mezi 1.4 a 1.6 je 10.000kč. Což zase není tolik. Když kupuju new car, tak je jedno jestli dám o 10.000kč víc, nebo míň. :)

Jinak se mi hrozně líbí tyto potahy https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... c&start=60 . Nevíte jestli je možné při koupi Hyundai si nechat zároveň dát potahy?
Vem 1.6i, výkonější a silnější motor :wink: a bude nás tady víc. Rozdíl 10 000 Kč je minimální a nečetl jsem tady, že by si na ní někdo ztěžoval. Když pustíš klimu, tak máš pořád 100 kobylek pod zadkem. A potahy si můžeš dát ušít i nechat nandat v Hyundai salonu. Informoval jsem se v AutoPalace v Butovicích.
.....................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
Předem se omlouvám za možná blbé otázky. V autech se začínám učit chodit a pochopit různé názvy :), techniku atd.
Když zapnu klimatizaci, tak mi to užírá koníky?
Zvedne se ti trošičku spotřeba a spadne nepatrně výkon

Jo a Vildo, nikdo si neztěžoval na 1,6???
Jestli to nebude tím, že ji tady má zatím jenom Rudolf :)
Ty budeš náš druhý exemplář :lol:
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

ZdeněkSvoboda píše:Koukám, že se nám to tu začíná pomalu pěkně hádat mezi benzínama a diesly :twisted: Není to zbytečny??
Auto úlohu splní ať už je benzín nebo diesel.
Každému vyhovuje to, co má a co si vybral.
Tady se nehádáme,tady vždy pouze vědecky řešíme. :D
Jinak jsi to napsal naprosto správně. :wink:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Pokec“