I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

ale jo jasan. to byl jen priklad... ale s plnym autem se docela setkavam 4osoby a lantra se do plnejch trepeta pomalu. :arrow: a u dieselu 4 lidi sou skoro vzduch
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Reklama
 

Uživatelský avatar
tatchwud
***
Příspěvky: 939
Registrován: 05 črc 2008, 23:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tatchwud »

tom píše:
zdenek76 píše:Tak já bych doporučil projet si ta auta ještě jednou a tentokrát se stopkami v ruce. To, že tě diesel tlačí do sedačky je sice pěkné, ale nic to nevypovídá o reálném zrychlení. Ve zrychlení z místa i dynamickém má ta 1.6 benzin jasně navrch. Navíc syrový (nový) benzin jede podstatně jinak než zajetý.
Nicméně ani jedno není vyloženě sportovní motor, takže bych se rozhodoval i na základě toho, kolik toho najezdím, jak dlouhé trasy apod.
Ano, máš pravdu.
Ale aby měla ta 1,6 benzín navrch ve zrychlení ze stovky nahoru, tak musí podřadit a držet otáčky mezi 4000-6500, zatím co u nafty bude stačit jen přidat plyn... To je můj názor benzín/diesel.
Jaké by jste přiřadili otáčky k zařazené rychlosti při zajíždění? Ten motor (i30, 1,6ka) je kurňa poněkud moc tichej a moc ho neslyším. Nechci ho podtáčet, nebo přetáčet. :oops:
i30, Champaigne Silver, style, 1.6,benzín, 09/2008
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Uživatelský avatar
zello
**
Příspěvky: 279
Registrován: 15 kvě 2008, 11:22
Bydliště: SR

Příspěvek od zello »

tatchwud píše:
tom píše:
zdenek76 píše:Tak já bych doporučil projet si ta auta ještě jednou a tentokrát se stopkami v ruce. To, že tě diesel tlačí do sedačky je sice pěkné, ale nic to nevypovídá o reálném zrychlení. Ve zrychlení z místa i dynamickém má ta 1.6 benzin jasně navrch. Navíc syrový (nový) benzin jede podstatně jinak než zajetý.
Nicméně ani jedno není vyloženě sportovní motor, takže bych se rozhodoval i na základě toho, kolik toho najezdím, jak dlouhé trasy apod.
Ano, máš pravdu.
Ale aby měla ta 1,6 benzín navrch ve zrychlení ze stovky nahoru, tak musí podřadit a držet otáčky mezi 4000-6500, zatím co u nafty bude stačit jen přidat plyn... To je můj názor benzín/diesel.
Jaké by jste přiřadili otáčky k zařazené rychlosti při zajíždění? Ten motor (i30, 1,6ka) je kurňa poněkud moc tichej a moc ho neslyším. Nechci ho podtáčet, nebo přetáčet. :oops:

No pokial si dobre pamatam tak mne kazali jazdit maximalne do 4000 otacok a hlavne casto preradovat. Cize v meste max 4 rychlostny stupen asi lebo patka na 50 je uz dost nizko (v cechach samozrejme).
Po slovensku ked idem 60 cez mesto tak patka toci nieco bud tesne pod alebo presne 2000. Nepamatam si teraz tak aby som nezavadzal.:lol:

Podla mna jazdi normalne akurat castejsie preraduj a nechod nad 4000 otacok. To by malo stacit.

A to ze sa ti zda motor tichy je tiez relativne. Skus sa na dialnici rozbehnut na 130, to uz sa budes na patke blizit k tym 4000 a potom uvidis ze ci budes este stale tvrdit ze je motor tichy. :evil:

Ale do tych 2000 otacok ho vazne skoro vobec nepocut to musim zase uznat.
i30 1.6 Style, Steel Gray
Obrázek
Obrázek

Recenzia i30 http://moje.auto.cz/zello/hyugo-1.html
wyr
*
Příspěvky: 16
Registrován: 05 srp 2008, 06:19

crdi

Příspěvek od wyr »

lol vy lamicky ma 1.6 crdi 85KW naciplejch na 108KW a kdyz chci tak mondeo 2.2 tdci nema narok TDI 2.0 nema narok jediny co my chybi je 6stka crdi je jeden s nej motoru na chip tunning
Uživatelský avatar
jandaxx
***
Příspěvky: 508
Registrován: 21 čer 2005, 19:31
Bydliště: Praha

Re: crdi

Příspěvek od jandaxx »

wyr píše:lol vy lamicky ma 1.6 crdi 85KW naciplejch na 108KW a kdyz chci tak mondeo 2.2 tdci nema narok TDI 2.0 nema narok jediny co my chybi je 6stka crdi je jeden s nej motoru na chip tunning
A? Mondeo2,2 129KW nemá šanci, TDI 125KW nemá šanci? Muhehee. A teď o karkulce :D
A co ty sračky co Ti lítaj z výfuku po tom shit tunningu?
Uživatelský avatar
tatchwud
***
Příspěvky: 939
Registrován: 05 črc 2008, 23:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: crdi

Příspěvek od tatchwud »

wyr píše:lol vy lamicky ma 1.6 crdi 85KW naciplejch na 108KW a kdyz chci tak mondeo 2.2 tdci nema narok TDI 2.0 nema narok jediny co my chybi je 6stka crdi je jeden s nej motoru na chip tunning
Ty voe a kde je stará dobrá čeština?
i30, Champaigne Silver, style, 1.6,benzín, 09/2008
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
wyr
*
Příspěvky: 16
Registrován: 05 srp 2008, 06:19

Příspěvek od wyr »

lol panove vy vubec nevite co rikate ja vas svezu a pochopite ty sracko z vyfuku co jen blbe placas
wyr
*
Příspěvky: 16
Registrován: 05 srp 2008, 06:19

Příspěvek od wyr »

jinak byl jsem s tim na milovicich a na rovinkach na ctvrt mile GTI golf 3 2.0 a ostatni scirocca bmw 1.8is a dalsi vsichni byly porazeni ze 4 sprintu jsem vyhral 4 tohle auto se nezda ale ono je vazne dobry
Uživatelský avatar
Jirka
****
Příspěvky: 1046
Registrován: 14 črc 2005, 15:12
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Jirka »

wyr píše:lol panove vy vubec nevite co rikate ja vas svezu a pochopite ty sracko z vyfuku co jen blbe placas
Nevím z jakýho stromu si slezl, ale na to že jsi přišel mezi cizí lidi, moc slušnýho chování si nepobral. Prosím tě o trochu slušnější příspěvky, nerad bych je musel začít mazat
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv., Obrázek
PRODÁNO 05/2012
Uživatelský avatar
tatchwud
***
Příspěvky: 939
Registrován: 05 črc 2008, 23:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tatchwud »

wyr píše:lol panove vy vubec nevite co rikate ja vas svezu a pochopite ty sracko z vyfuku co jen blbe placas
Pán opravdu slezl ze stromu,ani neumí vyplnit odkud přišel....
i30, Champaigne Silver, style, 1.6,benzín, 09/2008
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Uživatelský avatar
JimmyFLOYD
*
Příspěvky: 23
Registrován: 24 led 2009, 16:14
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Příspěvek od JimmyFLOYD »

Ahoj, jsem tu nový a rád bych slyšel vaše názory na tyto motory.Mám v plánu kupovat buď 1.4i CVVT Comfort nebo je tu možnost Style 1.6 CRDi 85kw ... Cenově jsou tyto auta na skoro stejné úrovni. 320 vs 350 tisíc.
Osobně bych šel do té 1,6 ...už jen kvůli té ceně.
Poradí někdo ... :hyu:
Hyundai i30 1.6 CRDi VGT Style.Barvy Ember Red
Uživatelský avatar
tatchwud
***
Příspěvky: 939
Registrován: 05 črc 2008, 23:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Příspěvek od tatchwud »

JimmyFLOYD píše:Ahoj, jsem tu nový a rád bych slyšel vaše názory na tyto motory.Mám v plánu kupovat buď 1.4i CVVT Comfort nebo je tu možnost Style 1.6 CRDi 85kw ... Cenově jsou tyto auta na skoro stejné úrovni. 320 vs 350 tisíc.
Osobně bych šel do té 1,6 ...už jen kvůli té ceně.
Poradí někdo ... :hyu:
No,to je individuální. Záleží kolik km se ročně ujede,cena pojistky asi moc rozhodování neovlivní.Pak je tu spotřeba - ta mluví ve prospěch nafty,ale cena nafty je vyšší. Potom jsou tu zimní starty,hlučnost a dynamika jízdy,kdy je nafta asi oproti benzínu na tom hůře.A nakonec rozdíl cen při nákupu je 30 tis.,což při ceně 25,- za litr je 1200 l na projetí.Což při spotřebě 7,5l/100 km je cirka 16 tis. km ujetých zadara. Tak jak teda pane? pro co se rozhodnete? Já osobně jsem spíše benzínovej,tak jsem to měl proto jednodušší. #-o
i30, Champaigne Silver, style, 1.6,benzín, 09/2008
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Uživatelský avatar
Laxius
**
Příspěvky: 420
Registrován: 04 led 2009, 17:51
Bydliště: Rovinka, SK

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Příspěvek od Laxius »

Ja som si prave zaobstaral 1.6 benzin, tak som zvedavi ;) testovacie jazdy som absolvoval na 1.6CRDI so slabsim aj so silnejsim vykonom, pacilo sa mi ako auticko taha, ale ja som stary zarity benzinovy fanusik :) Okrem toho budem jazdit najme mesto a kratsie trasy, najme do roboty a potom domov, obcas nejaky kratsi vylet... verim, ze neolutujem :)
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7953
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Příspěvek od Mexican »

JimmyFLOYD tatchwud to zhrnul takmer dokonale... ja by som este doplnil, ze ak jadsi s viac ludmi na palube, pripadne jazdis dlhe trasy tak jednoznacne diesel... na zaciatok si zober papier a rozpis si:

- kolko km rocne najazdis
- ake trasy jazdis (mesto, medzimesto, dialnice)
- jazdis sam / 2 / 4 ludia
- aky si typ vodica (sport, defenzivny, na pohodu, klobuckar)

od najazdu 25 000km a typologie napr dochadzanie 20km do prace / 20 z prace by som asi znova zvolil diesel, je to samo na tvojich preferenciach ako vodic a to co je pre teba prioritne (vstupne naklady, prevadzkove naklady, jednoduchost systemu, mozna prestavba na LPG, sila agregatu, ... )
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
matysekul
Moderátor
Příspěvky: 3020
Registrován: 04 říj 2008, 17:50
Bydliště: Česko

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Příspěvek od matysekul »

Diesel je ve vyšší výbavě.Benzín je 1,4....To co tu počítáte je hezké,ale mluvíte úplně o odlišných autech.30 tisíc rozdíl není moc velký.Záleží spíš,za jakých podmínek to kupuješ a v jakém je to stavu.Pokud je 1,4 nová a ta nafta je ojetá,nebo předváděcí,šel bych do toho benzínu.Jen nedoporučuji naftu na couračky v zimním období.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“