Hlučnost 2 CRDi 2004

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
pepik
*
Příspěvky: 57
Registrován: 31 pro 2007, 14:33
Bydliště: PE

Hlučnost 2 CRDi 2004

Příspěvek od pepik »

Zajímalo by mně, jestli je vyšší hlučnost v určitých otáčkách v záběru, /konkrétně v 1500-1600 a potom zase až ve 2000-2100/ normální, a nebo jenom u mého. Jinak je tichý. Pokud víte čím to je, prosím poradte jak hlučnost odstranit.
Naposledy upravil(a) pepik dne 07 bře 2008, 08:57, celkem upraveno 1 x.
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
Reklama
 

Uživatelský avatar
jardo0908
*
Příspěvky: 83
Registrován: 10 led 2008, 12:35
Bydliště: Vitanova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jardo0908 »

aku hlucnost mas na mysli klepanie alebo rezonancia
Uživatelský avatar
pepik
*
Příspěvky: 57
Registrován: 31 pro 2007, 14:33
Bydliště: PE

Příspěvek od pepik »

Mám na mysli rezonanci, na každý rychlostní stupeň, ve stejných otáčkách.
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
Uživatelský avatar
jardo0908
*
Příspěvky: 83
Registrován: 10 led 2008, 12:35
Bydliště: Vitanova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jardo0908 »

zdravim stalo sa to uz aj mne ta rezonancia zacinam ju pocut neviem cim to moze byt zatial to sledujem ja som teraz zacul jemne tukanie v nizkych otackach pri vysich sa to strati skusim vymenit olej davam 10W40 a ten ze je pre santu slaby teraz som bol na chip a hovoril mi chlap ze jednoznacne 5W40 a potom napisem ci sa to strati alebo nie a ty si ako na tom zistil si nieco
Uživatelský avatar
wzoras
*
Příspěvky: 36
Registrován: 04 úno 2008, 12:24

Příspěvek od wzoras »

Teda nevim estli se bavíme o tom samym. ALe já to měl na svym VW taky (1500-2000rpm, pak ztichne). Je to teda nafťák a dělali mě to už vyžvejkaný silenbloky (nevim jestli to dobře píšu :)) . Mohl by to možná být stejnej problém. Prostě ty otáčky nějak neseděli tomu motoru a přecházeli mi ty rezonace do kastle..

Tak to jen tak moje zkušenost, ale nejsem žádnej specialista :)
Uživatelský avatar
pepik
*
Příspěvky: 57
Registrován: 31 pro 2007, 14:33
Bydliště: PE

Příspěvek od pepik »

Silenblokama to určitě není. Ještě si myslím jestli to není tím předním rámem, nebo nášlapama. Musím je zkusit odmontovat až bude lepší počasí. Nejspíš bych to tipoval na ten přední rám, když zabouchám na nárazník, tak to trochu zadrnčí. Ale nikde se nedotýká a utažené to je dost.
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
Uživatelský avatar
jardo0908
*
Příspěvky: 83
Registrován: 10 led 2008, 12:35
Bydliště: Vitanova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jardo0908 »

ta rezonancia sa mne prejavy pri prechode otacok s1900na2000a ustupi neviem co to moze byt ale myslim ze mozu aj podblatniky mam puknuty
Uživatelský avatar
pepik
*
Příspěvky: 57
Registrován: 31 pro 2007, 14:33
Bydliště: PE

Příspěvek od pepik »

Tak jsme tu hlučnost konečně našli. Bylo to volným středovým uložením kardanu. Stačilo uložení povolit, otočit o 180 st. a opět přitáhnout. Je to dočasné řešení, protože bude asi brzo nutné to uložení vyměnit za nová.
Ale výsledek je perfektní. Žádná hlučnost, žádné rezonance.
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
Uživatelský avatar
jardo0908
*
Příspěvky: 83
Registrován: 10 led 2008, 12:35
Bydliště: Vitanova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jardo0908 »

tak to musim vyskusat ja to tiez niekedy citim a dam vediet vari to urbim spravne
Uživatelský avatar
tiburon
*
Příspěvky: 45
Registrován: 15 led 2008, 13:26

Příspěvek od tiburon »

byva to casto kvuli spojce, ktera je tesne pred vymenou. nic jinyho, je to takovy neprijemny zadrnceni na kazdy rychlostni stupen, presne v otackach, ktery popisujete. 8)
Uživatelský avatar
vitak
**
Příspěvky: 148
Registrován: 03 lis 2008, 23:12

Re: Hlučnost 2 CRDi 2004

Příspěvek od vitak »

Zdravím všechny návštěvníky tohoto fóra. Jsem čerstvým majitelem SF 2004 a i Vaše příspěvky přispěli k mému výběru.
Co se týká hlučnosti i u mého Santy se ozývají rezonance při caa 2100 ot/min, ty se zatím neprojevují v "drnčení" něčeho jiného. Je to dost nepříjemná vlastnost, neboť se nachází právě při rychlostních limitech 60km/hod na 3.rychlostní stupeň a při 90km/hod. na 5-ku. Zajímalo by mě, jestli se Vám tato rezonance ozývá i po chiptuningu? Nemůže souviset s otvíráním klapek turba? Je to totiž právě v oblasti nárůstu výkonu. Z výše uvedených Vašich poznatků se rezonanční otáčky trochu liší, takže by to nemuselo být způsobeno špatným vyvážením.
Co se týká rezonance ložiska kardanu, pokud se ozývá vždy při stejných otáčkách motoru, je druhotným jevem rezonance motoru, kdyby to bylo způsobeno nevyvážeností kardanu, ozývalo by se při určité rychlosti.
Santa Fe 2.0 CRDi, 4x4, r.2004
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Ostatní“