Motor

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

zhrado
**
Příspěvky: 166
Registrován: 15 říj 2006, 12:53
Bydliště: SR Ziar nad Hronom

Re: Motor

Příspěvek od zhrado »

ja na tvojom mieste by som tam nalial nieco urcene proti zraniu oleja. je to najlacnejsia a najjednoduchsia cesta. a potom by som rozmyslal dalej ci oprava alebo vymena..
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka :(
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor

Příspěvek od Rave »

Limitz píše:
mischo píše:Asi aj tak spravim.Motor inac ide ako hodinky taha super tam problem nieje akurat ten nestastny olej.Nastastie voda nemizne tak len olej papa.
možná bude stačit vyměnit pístní kroužky, nějaké to těsnění a gufera
jo a pokud maj pisty spatnou ovalitu tak zbytecne vyhodi penize za opravu.Zmeřit tlaky válcu a bude vedet jak je natom.
Minerální olej bych nenalil vubec.Taky to muže být palice.Jeden ventil nemusi zavirat a je to v piči
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Uživatelský avatar
mayq
***
Příspěvky: 923
Registrován: 12 čer 2008, 19:30
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor

Příspěvek od mayq »

Tak moje tlaky 10 - 11.5 namiesto 13 az 14 a olej 10W-40, olej je v chlad. kvapaline no v oleji ziadny povlak biely nieje, takze asi tesnenie pod hlavou, hodlam sa to pretesnit ale hlava moze byt tiez OFF
Hyundai Accent `96, 1.5i 12V, 5dv. hatchback Marlborough Red

Obrázek
Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor

Příspěvek od Rave »

mayq píše:Tak moje tlaky 10 - 11.5 namiesto 13 az 14 a olej 10W-40, olej je v chlad. kvapaline no v oleji ziadny povlak biely nieje, takze asi tesnenie pod hlavou, hodlam sa to pretesnit ale hlava moze byt tiez OFF
kdyz budes delat tesneni pod hlavou nech orovnat hlavu + tlakovou zkousku a ja bych nechal orovnat i blok pro klid v dusi.
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Uživatelský avatar
mario74
**
Příspěvky: 362
Registrován: 28 bře 2007, 11:56
Bydliště: Prešov

Re: Motor

Příspěvek od mario74 »

U mna bol problem s netesnym tesnenom pod vikom. Olej pretekal po vnutornej strane bloku.
Nepreteka ti tade?
aktualne - Hyundai Accent 1.5CRDi r.v.2007
predany - Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,4dr.
ICQ:258-744-379
Uživatelský avatar
Fulli
***
Příspěvky: 644
Registrován: 18 úno 2008, 18:58
Bydliště: MC 42/2, 97251 Handlova
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor

Příspěvek od Fulli »

mne tiez zralo pomaly 1 liter na 1000 km a mal som tam nejaky trapny madit API SD co je dost bieda tak som ho vymenil a dal som Valvoline API SL a spotreba oleja rapidne klesla....neviem ci ti to pomoze ale problem moze byt aj v tom nekvalitnom oleji......teraz som na tom novom najazdil 3000km a dolieval som zhruba 0,5l co si myslim ze je celkom v pohode na ten sportovy styl jazdy
Hyundai Accent 1.3 GLS 62kW 1997, 185/60 R14 Dunlop SP 01 SPORT
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
Uživatelský avatar
mario74
**
Příspěvky: 362
Registrován: 28 bře 2007, 11:56
Bydliště: Prešov

Re: Motor

Příspěvek od mario74 »

Ked som auto kupil, tak bolo jazhene na Shell 10w-40 .
Ja som tam dal Valvoline Durablend 10w-40. A bez rozdielu.
Raz som skusil Maxlive a zacalo to brat viac. cca 2l / 8000km.
Nadaval som jak pohan, ale problem bol prave v tom tesneni.

Ta 15w-40 sa mi zda nic moc do accenta. :-k
aktualne - Hyundai Accent 1.5CRDi r.v.2007
predany - Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,4dr.
ICQ:258-744-379
Uživatelský avatar
Fulli
***
Příspěvky: 644
Registrován: 18 úno 2008, 18:58
Bydliště: MC 42/2, 97251 Handlova
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor

Příspěvek od Fulli »

mario74 píše:Ked som auto kupil, tak bolo jazhene na Shell 10w-40 .
Ja som tam dal Valvoline Durablend 10w-40. A bez rozdielu.
Raz som skusil Maxlive a zacalo to brat viac. cca 2l / 8000km.
Nadaval som jak pohan, ale problem bol prave v tom tesneni.

Ta 15w-40 sa mi zda nic moc do accenta. :-k

ono nejde ani o tu snacku ale tu specifikaciu API lebo do accenta pisu ze by malo ist minimalne API SG ak sa nemylim a ja som tam mal nizsie tak to stalo za hovno
Hyundai Accent 1.3 GLS 62kW 1997, 185/60 R14 Dunlop SP 01 SPORT
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
Uživatelský avatar
mario74
**
Příspěvky: 362
Registrován: 28 bře 2007, 11:56
Bydliště: Prešov

Re: Motor

Příspěvek od mario74 »

Ja som len reagoval na to ze bol uvedeny Valvoline.
Jasne ze nezalezi na unacke ,ale na specifikacii. Aj preto nemam shell.
aktualne - Hyundai Accent 1.5CRDi r.v.2007
predany - Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,4dr.
ICQ:258-744-379
Uživatelský avatar
Fulli
***
Příspěvky: 644
Registrován: 18 úno 2008, 18:58
Bydliště: MC 42/2, 97251 Handlova
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor

Příspěvek od Fulli »

mario74 píše:Ja som len reagoval na to ze bol uvedeny Valvoline.
Jasne ze nezalezi na unacke ,ale na specifikacii. Aj preto nemam shell.
to je jasne....nikdy nezalezi na znacke ale na kvalite a vela ludi si mysli ze znacka=kvalita ale nie je to vzdy pravda...
a k tomu valvolinu ty mas DuraBlend? ja ho mam tiez a oproti tomu maditu ide motor o poznanie lepsie...prestali klepat ventily a hlavne sa o dost znizila ta spotreba oleja
Hyundai Accent 1.3 GLS 62kW 1997, 185/60 R14 Dunlop SP 01 SPORT
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
Uživatelský avatar
lacokubik
*
Příspěvky: 66
Registrován: 09 úno 2009, 14:01
Bydliště: Bernolákovo

Re: Motor

Příspěvek od lacokubik »

Ja som mal tak isto problem s netesnosťou ale odkedy mi to švagor vymenil a dali sme novy olej filter ( a poriadne ho dotiahli) auto ide super a hlavne neubuda olej i ked som odvtedy až tak vela neprešiel.
používam 10W 40 ale presnú špecifikáciu neviem určite je to plná syntetika.

A ďalšia vec je tá že som rozmýšlal že by som dal namiesto mojej 1,3 asi 1,5 len to by som musel dať odbornikom nakolko nemám kladku a zdvíhať motor už radšej nie mám rád svoje kríže. 8)
:hyu: Hyundai Accent X3 - 3dv, 1,3 55kW , r.v.6/1999
Uživatelský avatar
mario74
**
Příspěvky: 362
Registrován: 28 bře 2007, 11:56
Bydliště: Prešov

Re: Motor

Příspěvek od mario74 »

Fulli píše:to je jasne....nikdy nezalezi na znacke ale na kvalite a vela ludi si mysli ze znacka=kvalita ale nie je to vzdy pravda...
a k tomu valvolinu ty mas DuraBlend? ja ho mam tiez a oproti tomu maditu ide motor o poznanie lepsie...prestali klepat ventily a hlavne sa o dost znizila ta spotreba oleja
Ano . Daval som 3 x Durablend 10w-40 a raz Maxlive 10w-40.
Na maxlive som nadaval, ale problem bol inde, asi ho vyskusam este raz. :hyu:
Rozdiel medzi nimi som nepostrehol, len pri starte prestal skor klepat motor ked tam bol max(zdvihatka? :lol: )
Rozmyslam aj o nejakom inom oleji, uvidime.
aktualne - Hyundai Accent 1.5CRDi r.v.2007
predany - Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,4dr.
ICQ:258-744-379
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“