Pomalu padající otáčky

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Accentdevil
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 03 úno 2009, 11:48
Bydliště: Sokolov

Re: Pomalu padající otáčky

Příspěvek od Accentdevil »

matysekul píše:Chlapi,nechcete už toho nechat. To byl dlouho klid? Co se týče otáček,je to vlastnost. Neumím posoudit,jestli je to dobře nebo špatně,ale je to tak. Nevím,jestli to dělá ECU,nebo setrvačník,ale zřejmě je to o plynulosti průběhu motoru.

Ceho nechat? :-k vzdyt se tu resi ty otacky ne :?: :)
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)

V.a.l.i.5@seznam.cz
Reklama
 

Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Pomalu padající otáčky

Příspěvek od laufas »

taky nevim proc nechat.
je to vlastnost motoru, ktera mi vadi. pak se mne ptaj, jestli neumim radit :-D
na prvni garancce to trochu sestelovali
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
maco
**
Příspěvky: 341
Registrován: 22 bře 2009, 09:57

Re: Pomalu padající otáčky

Příspěvek od maco »

pomalu padaji otacky i u toyoty auris, kterou jsem testoval (starsi 1.6 a nova 1.33), pri tech jizdach mi ten plyn lital dost :-) , prodejce rikal ze je to nohou, ale ze je to normalni, jelikoz jsem zvyklej na starsi auto...takze nic divneho. Ted kdyz mam s Ickem 4000km tak mi to lita uz o dost mene, pokud radim pomaleji tak vubec, pokud mu ale davam poradne pokourit, tak trochu jo. Beru to spis jako pozitivum, rozhodne se neni ceho bat :)
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
Maxi
*
Příspěvky: 31
Registrován: 10 črc 2008, 20:15
Bydliště: Praha

Re: Pomalu padající otáčky

Příspěvek od Maxi »

S těma otáčkama to je u benzíňáku normální. Myslím, že je to takhle nastavené asi úmyslně z nějakého praktického důvodu. Možná proto, aby např. otáčky rychle nespadly do nějakého minimam kde motor nemá výkon. Při řazení to pak neškube, je plynulejší chod motoru a poté i jízda jako taková (moje úvaha). Někdo někdy kdesi v diskusi psal, že to má nějakou souvislost s udržením nižšších emisí (???). Já mám starýho Nissan Primera 2.0 i z r. 1998 a dělá to také. Je pravda že Š 105/120 to nědělala... :mrgreen:
SKV
**
Příspěvky: 216
Registrován: 05 dub 2009, 19:10
Bydliště: Brněnsko

Re: Pomalu padající otáčky

Příspěvek od SKV »

Moje i30 to nedělá, tedy alespoň ne v takové míře abych to nějak pozoroval. Při zkušebce s Meganem III v 1.6 110k to bylo naopak dost výrazné. Člověk, co se motá kolem aut mi říkal, že to dělají všechna s proměnným časováním ventilů.
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
Petis
Příspěvky: 2
Registrován: 29 čer 2009, 12:54

Re: Pomalu padající otáčky

Příspěvek od Petis »

Peosím tě, můžu se zeptat co je to proměnné časování ventilů?
Uživatelský avatar
j.albi
**
Příspěvky: 146
Registrován: 29 črc 2005, 10:13
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomalu padající otáčky

Příspěvek od j.albi »

Peosím tě, můžu se zeptat co je to proměnné časování ventilů?
Proměnné časování ventilů (též VVT z anglického Variable valve timing) je technologie využívaná v automobilovém průmyslu s cílem optimalizovat parametry čtyřtaktního spalovacího motoru. Díky proměnnému časování ventilů je možné řídit zdvih, okamžik otevření ventilu a dobu otevření ventilu nebo některou kombinaci uvedených parametrů a to v závislosti na otáčkách motoru. Změna nastavení zdvihu nebo časování ventilů může probíhat v několika diskrétních krocích nebo plynule. Je několik způsobů ovládání ventilů. Nejčastěji se využívá hydraulické nastavování změnou tlaku oleje.


Vhodným nastavením práce ventilů je možné dosáhnout příznivějšího průběhu výkonu v závislosti na otáčkách motoru, nebo z druhého úhlu pohledu snížení měrné spotřeby paliva (díky čemuž se sníží emise výfukových plynů).

zdroj Wikipedie
Hyundai Getz 1.1 - prodáno
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
Uživatelský avatar
Viki
***
Příspěvky: 642
Registrován: 13 čer 2009, 21:55
Bydliště: Šumperk

Re: Pomalu padající otáčky

Příspěvek od Viki »

Motor se mi taky drží chvíli v otáčkách při přeřazení a je to moc efektní. Vzhedem k tomu že mám :tus: Coupé tak je to jedině výhoda protože nemusím dávat meziplyn.
Ale děje se to pouze zruba od 3500 ot./min. a výše, a halvně tam to má přínos k lepšímu předjíždění a dymamice jízdy. V nižších otáčkách by to vadilo komfortu. Jo maj to kluci Korejští vychytaný. Nebo snad Jeponští? Tuším že 2.0 CVVT je výrobou od Mitsubishi.
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“