Tuhost řazení i30

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tatchwud
***
Příspěvky: 939
Registrován: 05 črc 2008, 23:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od tatchwud »

JOFO píše:ja som tento problem zatial nezaregistroval... zatal vzdy skocla bez problemov a bez drncania zubov.. *klop*klop*
dufam ze to tak aj ostane, som s tymto autickom velmi spokojny :)
ale mozno ze je to problem korejcov alebo CW-cok..
Též bez problémů,plně si to užívám,včetně zpátečky.Poslouchá to jako hodinky. prostě klap - klap a je to.... :D/
i30, Champaigne Silver, style, 1.6,benzín, 09/2008
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Reklama
 

Uživatelský avatar
RadoK
*
Příspěvky: 76
Registrován: 03 dub 2009, 21:11

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od RadoK »

Mna stale neposlucha vyhodenie dvojky do neutralu. Ked prejdem kusok na dvojke, zoslapnem spojku a posuniem paku dopredu, nedostane sa do neutralu. Musim jej jemne pomoct potlacenim doprava. Ak by som to neurobil, opatovny pokus o zaradenie dvojky skonci pocitanim zubov.
Uz som si na to ale zvykol a automaticky z dvojky az strednej polohy posuvam paku ja.

Pozorujete nieco take aj vy?
Hyindai i30 1.4 Comfort, Indigo Blue, 1/2009
Uživatelský avatar
Laxius
**
Příspěvky: 420
Registrován: 04 led 2009, 17:51
Bydliště: Rovinka, SK

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od Laxius »

to RadoK: nic take nepozorujem. Celkovo mam pocit, ze som asi jeden z mala, ktory nema problem s radenim rychlosti. 1ka tam samozrejme ide obcas tazsie pri vyssich rychlostiach, ale ten problem som mal na kazdom aute co som doteraz jazdil, takze to neriesim. Vsetko ostatne, vratane spiatocky je fajn.
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od 89majlo96 »

Laxius píše:to RadoK: nic take nepozorujem. Celkovo mam pocit, ze som asi jeden z mala, ktory nema problem s radenim rychlosti. 1ka tam samozrejme ide obcas tazsie pri vyssich rychlostiach, ale ten problem som mal na kazdom aute co som doteraz jazdil, takze to neriesim. Vsetko ostatne, vratane spiatocky je fajn.
tiez nemam problemy
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
pinokio110
*
Příspěvky: 81
Registrován: 17 dub 2009, 14:28
Bydliště: mělnicko

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od pinokio110 »

RadoK píše:Mna stale neposlucha vyhodenie dvojky do neutralu. Ked prejdem kusok na dvojke, zoslapnem spojku a posuniem paku dopredu, nedostane sa do neutralu. Musim jej jemne pomoct potlacenim doprava. Ak by som to neurobil, opatovny pokus o zaradenie dvojky skonci pocitanim zubov.
Uz som si na to ale zvykol a automaticky z dvojky az strednej polohy posuvam paku ja.

Pozorujete nieco take aj vy?
To samé od nova,pouze malý rozdíl-z 2 na 3 v pohodě,ale z 2 na 4,např.rozjezd z kopce páce musím do N pomoct,jinak chudinky zuby.Až bude čas,stavím se v servisu,stejně to jen promažou,musej vyndat kryt tunelu,pokud to nepomuže tak nová lanka řazení.Dělaj to prý jen auta se zamykáním skříně-málo místa,dře to o tyčku. ](*,)
Uživatelský avatar
Radim Brožek
**
Příspěvky: 363
Registrován: 16 bře 2009, 15:37

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od Radim Brožek »

Jak Vám jde řadit na 2? Vzhledem k tomu, že už jsem párkrát slyšel zuby, tak se na to zaměřuju a zjistil jsem, že pokud rychleji řadím na 2 (nahoru i dolů), tak většinou ucítím nepatrné škrtnutí. Tím rychlejším řazením myslím sešlápnout spojku na podlahu a zařadit, bez nějaké prodlevy. Pokud počkám, tak je to ok, ale na to v provozu není čas. Nevím, zda to může mít vliv, ale to přeskakování zubů bylo vždy jen v zatáčce (křižovatce) při rychlejším rozjezdu. Může na to mít vliv odstředivá síla? Trošku brzo na problémy s převodovkou.
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od laufas »

NA 2 se radi blbe. Musi se pomalu a s citem, nez tam skoci.
Je tam citit nejaky odpor,ktery se musi prekonat. To uz od novyho auta
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od 89majlo96 »

2 ti ide tazko? :-k Mne ide v pohodicke, stihnem ju tam tak rychlo supnut ze este aj gumy prehrabnu :lol:
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od laufas »

89majlo96 píše:2 ti ide tazko? :-k Mne ide v pohodicke, stihnem ju tam tak rychlo supnut ze este aj gumy prehrabnu :lol:
fakt? to mne by neslo ani za boha. mozna tak po 30km jizdy, kdy je vse prohrate.
tam je takova cast, kterou musis prekonat citem a pak tam padne. uplne to citim v ruce tedka :D
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od 89majlo96 »

jj a nato ze to je 1,4 tak ma to prekvapuje. Myslel som ze ked dam sirsie gumy tak sa to uz nebude dat sravit, ale aj na sirokych prepisknu :D :twisted:
A mne idu vsetky stupne bez problemov, zo zacitku asi prvy rok bol problem s jednotkou, ale teraz je uz aj ta v poriadku
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od laufas »

takze hrabe i na dvojku jo ? :-D
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
Jakub
*
Příspěvky: 92
Registrován: 04 lis 2008, 08:06
Bydliště: Svatava

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od Jakub »

Já mám problém při žazení zpátečky prostě tam občas nechce musím jí dát trochu do záběru a potom tam skočí :? nevím co s tím a v :hyu: samozdřejmě vše O.K.
I30 1.6 CRDi VGT PREMIUM 03_2008 vivid blue
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od vlado1979 »

Mne v servise vraveli keď som dotazoval ohľadom horšieho zaradenia spiatočky, že je to spôsobené defendlockom.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od laufas »

vlado1979 píše:Mne v servise vraveli keď som dotazoval ohľadom horšieho zaradenia spiatočky, že je to spôsobené defendlockom.
No tak ho maj snad nainstalovat tak, aby to nedelalo, ne? [-o< Ty servisy /-/ me jednou privedou do hrobu
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
Dire
**
Příspěvky: 281
Registrován: 11 srp 2008, 12:36
Bydliště: Královehradecko

Re: Tuhost řazení i30

Příspěvek od Dire »

vlado1979 píše:Mne v servise vraveli keď som dotazoval ohľadom horšieho zaradenia spiatočky, že je to spôsobené defendlockom.
To som tu pisal uz opakovane niekedy od jesene 2008, horsie radenie a cvakanie vdaka defendlocku. Riesenie podla servisu = odvrtat defendlock ](*,)
Hyundai i30cw, 1.6CRDi Style, 85kW, Vivid Blue
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“