Řetěz mezi vačky - Rada

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: Řetěz mezi vačky - Rada

Příspěvek od Hujer »

mirpie píše:
Hujer píše:
mirpie píše:já měl originál od automatejcek.cz asi za 600, přesně nevim, ale nebyl skladem, čekal jsem na něj skoro měsíc.


Já měl o víkendu taky prácičku. Měnil jsem přední kotouče. Koupenej stahovák se při stahování náboje i kotouče z ložiska rozletěl a to tak šikovně, že letící ocelová packa s háčkem fakt velkou rychlsotí (skoro jak když střelíte z praku) mi proletěla těsně kolem oka. Takže na nářadí fakt nešetřit. Stahovák jsem hodil do kopřiv a použil dvě matice a dva šrouby do dvou děr po průchozích šroubech držící kotouč k náboji a náboj vylisoval přes ně.
Na levém kole pohoda, náboj jsem stáhl a ložisko zůstalo celý. Zato na pravém kole jsem strhl a vyměnil snad tři šrouby po sobě, než jsem to vylisoval a to už mohlo být znamení, že něco pujde blbě. Ložisko nevydrželo a rozletěla se vnější řada kuliček. Složení ložiska do provozuschopného stavu nebylo možné, protože lože na vnějším kroužku bylo po smrti, stejně jako guferko. Vnitřní kroužek zůstal na náboji. Bylo pozdě večer a stál jsem před otevřenou garáží. Při provizorním složení na jednu řadu kuliček si to dobře nesedlo a při dotahování centr.matice se mi povedlo sjet závit na matici a částečně ho poškodit i na poloose.
Byla neděle večer a já měl v plánu v úterý odjet na dovolenou, takže pecka.
V pondělí ráno jsem obvolal a s kamarádem objel jeho autem shopy v Brně, protože na Vysočině, kde mi auto stálo, bych sehnal kulový. Ložisko jsem měl týž den, SKF za 1950, cenu jsem neřešil, já potřeboval v úterý odjet. Ve specializovaný prodejě spojovacího materiálu mi z částečně sjeté matice zjistil borec zkušeným okem závit M22x1,5 a nabídl tutéž korunovou matici za 200 bez dph. Nabídl i obyč matici bez drážek za 13Kč vč, daně, takže to byla jasná volba a vzal jsem hned dvě, kdyby se mi na první nepodařilo vhodně vyřezat flexou drážky pro závlačku. Nabídl i závitové očko, co jsem sháněl na prořezání závitu na poloose. Za litr bez daně. O 1km vedle v Brně jsem ho sehnal za 300 vč, daně. o další 2km vedle jsem sehnal i vratidlo za lepší peníze. Materiál jsem měl. Jel jsem zpět a auto s vyvaleným kolem co drželo u auta jen brzdovej třmen jsem rychlostí chůze s puštěnými blinkry dojel o 800m vedle na kopec ke známému, co má profi dílnu na auta tam mi vyměnil ložisko.

Nervy a peněz moc, ale v úterý jsem na tu dovolenou fakt odjel, čemuž jsem v neděli večer nevěřil. Sorry za OT
No nebylo by lepsi dat nejakemu mechosovi litr a on by ti to cele udelal za 2 hodky?

vědět, že se mi rozletí ložisko a to tak blbě, že to nepřežije, tak jo, protože ten litr jsem tomu mechošovi za ochotu stejně dal (no kdo vám udělá auto ještě ten den, co mu ráno zavoláte), ale to mi ještě vyměnil brzdovou kapalinu, čímž jsem ho trcohu nasral :-), tedy další práce s odvzdušněním....
No kdyz nemam toho dost naobednanyho tak to kolikrat i ten den klidne udelam.U me bohuzel je to tak ze toho mam moc. :(
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Reklama
 

Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“