Mám už prvý problém a to pri rannom naštartovaní i20.Auto mám 1 mesiac najazdené 3200km a občas pri prvom štarte-ráno motor naštartuje a hned potom zhasne. Pripadá to ako štartovanie Škody 120 bez pridania sytiča!!! Potom už auto štartuje bez problémov počas dňa. V servise nevedia v čom to je, že treba zajazdiť auto a potom mám prísť. Co to je? Má niekto podobné problémý? Dík




 , ale vesměs u všech aut z ŘJ by se měl startér (čili klíč ve spínačce) dééééle podržet,u mne tento problém není,ale možná je to tím že u bývalých aut,jak vlastních tak i "užívaných" kde byly ŘJ jsem ten klíč se takjaksi naučil držet déle
 , ale vesměs u všech aut z ŘJ by se měl startér (čili klíč ve spínačce) dééééle podržet,u mne tento problém není,ale možná je to tím že u bývalých aut,jak vlastních tak i "užívaných" kde byly ŘJ jsem ten klíč se takjaksi naučil držet déle 
 kdyby nás s tím seznámili,ale není to povinnost,a záleží to jen na dotyčném,jak hluboko se skryje
  kdyby nás s tím seznámili,ale není to povinnost,a záleží to jen na dotyčném,jak hluboko se skryje 



 
 