Motor v pr....?

1996 - 2002

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Motor v pr....?

Příspěvek od mirpie »

to bude beta, co blacku?
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Reklama
 

Uživatelský avatar
marenkka
**
Příspěvky: 367
Registrován: 20 črc 2009, 17:01

Re: Motor v pr....?

Příspěvek od marenkka »

znamej rikal ze uz je to ta druha generace a prej z mitsubishi, koukal na podvozek a rekl to same :)
driv: accent '95 1,3 GLS
ted: coupe '98 1,6 G4GR
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Motor v pr....?

Příspěvek od black_sheep »

G4GR je motor beta. ta konstrukce se tak jmenuje, nehlede na kodove oznaceni motoru - ja mam betu taky a je to G4GF, pac je to v podstate tvoje 1.6tka ale v dvoulitru. :idea: v 1.8 me to ma kod G4GM..

jo a vykon mas 83,5kW :-) nevim jak toho dostahli, ale nase lantroj ma 85kW, je to po faceliftu v 1999 roce :-) stejny motor je v ctyrokem coupe, kde zustal jeste dvoulitr G4GF s puvodnim vykonem. no a prave ve ctyrockach 1999-2001 jsou ty dva typy zminovanych motoru, byl jsem nejaky mimo kdyz jsem napsal ze to je v GK - chyba a beru zpet.

ten beta motor se dokonce daval i do GKcek prvnich, vykon dvoulitru 101,5kW a plni euro III..
pak prisla beta II s hromadou drobnych uprav (hlavni je CVVT) a vykonem 105kW z dvoulitru. V GKckach pak uz zustali jen aplha engine myslim no. (tady jsem se tim padem spletl).

z mitsubishi to nema uz nic spolecneho! to meli naposled motory G4DJ ve scoupe 1990-1992, ponym a lantrach J1 (do roku 1995)! podvozek je taky vlastni konstrukce ;-)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Motor v pr....?

Příspěvek od black_sheep »

no v podstate co z toho vypliva:

pokud jsi mel ve ctyrocku Aplha engine a ne Beta engine, tak ten z GKcka tam pujde. jinak - kdovi, ale spise nee protoze v ramci ctyrocek jsou ty motory nezamenitelny bez dalsich uprav!
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Motor v pr....?

Příspěvek od black_sheep »

k tomuhle jsem pred nedavnem dokonce zalozil topic akorat k tomu nemel kdo co rict..

https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=42&t=14537

#-o
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Motor v pr....?

Příspěvek od mirpie »

sem ti tam přispěl, at máš radost :-)
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor v pr....?

Příspěvek od Dr Meduza »

btw ke spotrebe oleje, me klesla spotreba oleje z cca 1l 1000km na cca 0,5l 1000km vymenou vejfuku (spotreba oleje na plyn, kdyz jede na benzin je mnohem mensi, ale porad levnejsi jezdit na plyn za 11kc a obcas dolejt trochu oleje, nez tam lejt benzin za 28 :roll: )
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Jackie
*
Příspěvky: 23
Registrován: 20 kvě 2009, 21:15
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor v pr....?

Příspěvek od Jackie »

To je pravda..... ale to vyfuk mam v cajku já nevim chjo a nevite neco o tom oleji, který by měl rádoby tomu motoru pomoct?
__________________________________________________________
Hyundai coupe červená
rv. 2000, 85kW , 1.6 , LPG
Jackie
*
Příspěvky: 23
Registrován: 20 kvě 2009, 21:15
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor v pr....?

Příspěvek od Jackie »

Byl jsem se ptát na stkáčku jak by to bylo kdybych tam dal ten motor a ...... že by mi na to pak nedali technickou.... že by na to přišli atd atd... jedině přes ..... kdyby to prošlo nevim..
__________________________________________________________
Hyundai coupe červená
rv. 2000, 85kW , 1.6 , LPG
jaara
**
Příspěvky: 107
Registrován: 25 črc 2007, 15:03

Re: Motor v pr....?

Příspěvek od jaara »

Jakou viskozitu oleje do toho liješ? Jestli 5W-40 nebo dokonce 5W-30, tak zkus něco s vyšší viskozitou. S 10W-40 bude spotřeba oleje menší.
Jackie
*
Příspěvky: 23
Registrován: 20 kvě 2009, 21:15
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor v pr....?

Příspěvek od Jackie »

leju tam polosintezu 10W40
__________________________________________________________
Hyundai coupe červená
rv. 2000, 85kW , 1.6 , LPG
Uživatelský avatar
kokroff
**
Příspěvky: 319
Registrován: 11 pro 2005, 18:14
Bydliště: PCE
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor v pr....?

Příspěvek od kokroff »

Cau, mas zapecene pistni krouzky. Pokud neuvazujes o novem aute nebo motoru, nech si je vymenit u nekoho kdo tomu rozumi.
zadne brouseni neni potreba, simeringy muzes vymenit take. zadny olej ti to neodstrani, maximaalne se to trochu snizi, ale ne o 50%.
Prohledej forum, najdes muj prispevek kdyz jsem byl u Ivana tohle vsehno delat... Imho je to stejna Beta jako u J2 a urcite na tom delali s
Mitsubishi :wink:
Hyundai Lantra 1.6 16V G4GR,r.98

*** Ivan je nejlepsi!!! ***
Jackie
*
Příspěvky: 23
Registrován: 20 kvě 2009, 21:15
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor v pr....?

Příspěvek od Jackie »

NA kolik to všechno vyšlo?
__________________________________________________________
Hyundai coupe červená
rv. 2000, 85kW , 1.6 , LPG
Uživatelský avatar
Limitz
******
Příspěvky: 2719
Registrován: 16 dub 2008, 20:27
Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor v pr....?

Příspěvek od Limitz »

kokroff píše:Cau, mas zapecene pistni krouzky. Pokud neuvazujes o novem aute nebo motoru, nech si je vymenit u nekoho kdo tomu rozumi.
zadne brouseni neni potreba, simeringy muzes vymenit take. zadny olej ti to neodstrani, maximaalne se to trochu snizi, ale ne o 50%.
Prohledej forum, najdes muj prispevek kdyz jsem byl u Ivana tohle vsehno delat... Imho je to stejna Beta jako u J2 a urcite na tom delali s
Mitsubishi :wink:
jj beta motory jsou konstrukce mitsubishi, hyundai jen koupil licenci na tyhle motory a co se týče podvozku jak tu někdo psal že je čistě hyundaiáckej tak u lantry J2 (takže asi i u coupe) podvozek vyaďovalo samotné porsche :)
:hyu: Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 :hyu: R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km :D
Limitz89@seznam.cz
Uživatelský avatar
marenkka
**
Příspěvky: 367
Registrován: 20 črc 2009, 17:01

Re: Motor v pr....?

Příspěvek od marenkka »

jj to sem psal ja, ale treba kdyz sem resil na predku vymenu kotoucu, tak sem mluvil se znamim jak to udelat na chodniku a prave rikal ze presne tohle zna z Lanceru a Galantu, tak sem si koupil jeste predni loziska a ted cekam az bude mit cas a vymeni mi to na dilne
driv: accent '95 1,3 GLS
ted: coupe '98 1,6 G4GR
Odpovědět

Zpět na „COUPE 1G“