Nastartuje či nenastartuje? To je oč tu běží...

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Nastartuje či nenastartuje? To je oč tu běží...

Příspěvek od draceq »

Zdravím všechny. Mám takový problémek, možná o tom někdo budete něco vědět. Tak jednou za týden se autiko rozhodne, že prostě nechce startovat. :roll: Zajímavé je, že se to nestává po dlouhém stání, ale po krátké pauze po delší jízdě (např jedu z práce 20 km, zastavím se v bance na 5 minut a pak startuju půl hodiny :? :lol: ). Vypadá to, jakoby se "zakousnul" imobilizér, startér točí jak o život a motor nic... :? Obvykle zabere až tak na pátý, šestý pokus. A pak je zase týden dva klid. Myslíte, že jsou to pouze vrtochy imobilizéru nebo by to mohlo být i něco jinačího? Díky
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Reklama
 

Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Příspěvek od Korálek »

Ahoj :)
Mě se stalo něco obdobného a zjistil sem že je na vině mobilní telefon.
Když jsem měl klíčky od auta a mobil v jedný kapse tak to taky nechtělo chytnout.
Od tý doby co nosím klíčky na krku na šňůrce a mobil v zadní kapse u kalhot ja je vše ok.
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

No jo, jenže u mě je to naopak - nosím na krku telefon a klíče v kapse :lol: :mrgreen: Ale je možné, že se kód klíče nesnáší s mobilem...
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Svoboda Václav

Příspěvek od Svoboda Václav »

Zdravím a jsem rád ,že se našel někdo ,kdo má stejné problemy jako jsem měl já. Mám Accenta 2004 a stávalo se mi to samé startér točí a motor nic.Postup byl následující - v servisu nejdříve vyměnily ŘJ imobilizéru - nepomohlo(cena cca 10 000Kč,proměřili antému imb. také nic až na potřetí mi vyměnili ŘJ motoru( 25000 Kč) a závada odstraněna.
Mám záruku . Tak snad ti moje zkušenosti pomohou hodně zdaru.
Zdenalek
*
Příspěvky: 37
Registrován: 06 bře 2006, 11:57
Bydliště: Vyškov na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zdenalek »

Zdarec, nechci Vás zklamat, ale mám Accenta r.v. 99, kde žádnej imobilizér ani čip v klíčku není, a dělá mi to naprosto to stejný (krátká pauza po více než 150km jízdy = aspoň 20min než nastartuje). Takže bych se přikláněl spíš k té řídící jednotce nebo minimálně k nějakýmu špatně fungujícímu čidlu. Až na to přijdu, určitě dám vědět

PS.: U Felicií to prý dělalo čidlo teploty motoru, který posílá špatný info do řídící jednotky a ta potom "nevytváří správnou směs pro teplý start". Tak mi to bylo řečeno...
Hyundai Accent 1,5 (12 valve)
r. v. 99, nájezd 100 000
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

No, přiznám se, že raději bych měnil čidlo než ECU :? Přece jen už záruční doba je trochu za námi :) a zrovna nějak nenacházím v peněžence zapomenutých 30.000 :( Chci s ním zajet tak do měsíce ke známému na ošetření podvozku, tak ho rovnou u něj napíchnu na diagnostiku (doufám, že už si pořídil software i pro huňáčky :D ) a uvidíme, co na sebe vykecá. Každopádně zatím díky všem za tipy a uvítám případné další (ani známý automechanik neví vše :) )
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Zdenalek
*
Příspěvky: 37
Registrován: 06 bře 2006, 11:57
Bydliště: Vyškov na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zdenalek »

Takže já už na té diagnostice byl a nic :|
Accent prostě ještě nemá tak chytrou ŘJ, aby byla schopná odhalit, kdy je chyba...
Zkoušeli jsme měřit i hodnoty přímo na všech čidlech, ale taky to k ničemu nevedlo. Muselo by se to měřit přímo ve chvíli, kdy zrovna nechce nastartovat... Tak mám dilema, jestli začít postupně všechno měnit, nebo jestli to prostě NĚJAK PŘEŽIJU :?:
Hyundai Accent 1,5 (12 valve)
r. v. 99, nájezd 100 000
Uživatelský avatar
tygrik007
Příspěvky: 6
Registrován: 06 srp 2005, 11:49

Příspěvek od tygrik007 »

neco podobnyho jsme meli na elantre, bylo to vadny cidlo na hrideli. davalo ridici jednotce signal, ze se hridel netoci, i kdyz to nebyla pravda. zacaloto jen obcas a jednou motor nenaskocil. v servise ze zacatku taky na nic neprisli, asi pri treti navsteve a dotazenem aute do servisu na to prisli.
Accent 1,5 SOHC 12V, rok 2000
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

Tak to vypadá, že jsem učinil zajímavý objev. Po menších problémech s elekrikou zapalování jsem rozebíral spínačku, vyčistil, napružil pružinky (je totiž už zralá na výměnu, měděné plíšky a "hříbky" uvnitř už jeví známky opotřebení více než dostatečného :?, takže větší přítlak není na škodu ) a ejhle - od té doby startuje jak nový. Vždy napoprvé a už týden v kuse :D :!: (ono totiž poslední dobou byl problém, aby v pohodě startoval dva dny po sobě :roll: ) Uvidíme, jak dál, ale zatím se to tváří, jako že někde byl nesepnutý, resp. špatně spínající kontakt ve spínačce...
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

draceq píše:Tak to vypadá, že jsem učinil zajímavý objev. Po menších problémech s elekrikou zapalování jsem rozebíral spínačku, vyčistil, napružil pružinky (je totiž už zralá na výměnu, měděné plíšky a "hříbky" uvnitř už jeví známky opotřebení více než dostatečného :?, takže větší přítlak není na škodu ) a ejhle - od té doby startuje jak nový. Vždy napoprvé a už týden v kuse :D :!: (ono totiž poslední dobou byl problém, aby v pohodě startoval dva dny po sobě :roll: ) Uvidíme, jak dál, ale zatím se to tváří, jako že někde byl nesepnutý, resp. špatně spínající kontakt ve spínačce...
Já jsem taky něco podobného zažil s tou spínačkou a i jsem to napsal sem!!Ale nemůžu si vzpomenout kde to je!!! :( :cry: :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

Tak hypotéza číslo 3658 :lol: Problémy dělá tohle čidlo - je to snímač otáček klikové hřídele nebo něco jiného? :oops:
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Kdepak!! To je čidlo na olej!!! :wink:
Ty máš snímač otáček(Hallův snímač) na převodovce u setrváku,tak na něj bych se zaměřil!!Pokud Ti kolísá signál ve snímači ,tak to může být i tím to,že Ti to jednou startuje a jednou ne!!Pokud snímač nevyšle signál řídící jednotce,tak zapomeň,že nastartuješ motor!!! Doporučuji ho nechat změřit na osciloskopu!!! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

Sqělé, díky za odbornou radu, Ivane. Mrknu tam. Ale je mi teda divné, že když nestartoval, tak jsem drbnul do toho olejového čidla a nastartoval jsem hned :shock: :? Ale ten snímač otáček nechám určitě prověřit.
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
DodoZV
Příspěvky: 2
Registrován: 28 čer 2006, 18:39

Hmmm

Příspěvek od DodoZV »

Tak ako to tu citam, nie som sam s takymto problemom. Myslim ze je to choroba Hyundaiov.
Hlavna vec, ze ked pridem do Hyundai sevisu tak na mna pozeraju ako na cvoka, ze oni sa este s nicim takym nestretli. Auto bolo na teste, vsetko ok, startovalo ako hodinky. Za par dni som ho rano pred domom startoval pol hodinu. No nasraty som bol ako pes.
S tym klucom a telefonom to stale funguje? Vyskusam, aj ked som voci tomu dost skepticky. Nezda sa mi, ze by mohol byt problem prave v tom. Ale topiaci sa aj slamky chyta, takze si budem na to davat pozor a uvidime ...
DodoZV
Příspěvky: 2
Registrován: 28 čer 2006, 18:39

Příspěvek od DodoZV »

draceq :
Tak ako? Podarilo sa ti ten problem odstranit? Daj vediet co a ako ...
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“