Tak sonda vymenena v poradku, ale celkovej problem to neodstranilo bohuzel (celkove naklady 3.400 se vsim, coz snad jde). Porad je tam pri rozjezdu a pri podrazeni decentni duta rana od motoru a pokud pridam plyn primo u motoru, tak to vzdycky decentne zasyci.
Dotaz na zkusenosti vas ostatnich:
Ohledne dute rany me napada silenblok motoru, ten co je dal od cumaku byl uz naprasklej, takze mi asi odesel uplne, jinak netusim co to muze byt. Co se tyka syceni, tak to dela jen z volnobehu do vyssich otacek a to hned na zacatku po pridani plynu, netusim vubec co to je. Rozebral jsem potrubi od filtru az ke klapce od sani a tesne pred klapkou je vlevo dole asi 1cm velka dira (neni to prasklina, vypada to jako standart od vyroby), kterou to odsava vzduch, kdyz su zkusil pridat plyn, tak mi to celkem dost vcuclo prst. Nemate nekdo poneti co je spatne, driv to nedelalo.
A jako bonus - remen od serva se zacal celkem slusne trepit, takze dalsi radost

Auto jede zejtra do materskyho autorizovanyho servisu, znamej mi to snad da do kupy. Celkem se tesim kolik to bude stat - oprava + prezuti na zimni + serviska ve 135ti + diagnostika, asi bude trochu kolotoc v penezence
