Takovéto problémy jsem měl také... Při vracení páčky do neutrální polohy při pravotočivé zatáčce se páčka vracela moc rychle a klepla do kontaktu pro blinkr na levý straně. V servisu to uznali jako závadu a páčku vyměnili... Nutno ale podotknout, že se tato situace stává sice méně, ale 100% to nepomůže....Už to neřeším.
Ohledně podvozku: při 12000km mi měnili PP tlumič z důvodů různých rázů a vrzání. Taky to uznali a vyměnili, od té doby to nedělá. Nyní mám najeto necelých 13000km a začínám slyšet tlumič levý

To už jim ale nechám na garančku, protože nemám čas věčně jezdit do servisu.
A do třetice: před 14 dny jsem si nechal při výměně tlumiče rovnou namontovat ovládání rádia na volant. Při zkoušce v době předání před servisem to fungovalo, pak jsem se rozjel a ovládání si dělalo co chtělo. Tak jsem se tam vrátil, a oni že to bude nějakým ukostřením. Má otázka zní "To jsou tak neschopný, že to nemůžou namontovat pořádně napoprvý?" Nicméně to spravili, fungovalo to v pořádku. Včera jsem jel z Brna a po 200km mi začalo ve volantu něco chrastit, většinou při volnoběhu kolem 1000ot/min nebo při přejíždění nerovností.... Taky jim to nechám na garančku. Ale v auto jako takový začínám pomalu ztrácet důvěru
