
Malo by to byť niekde okolo jednotky, ale trochu menej.
Odhadujem : prevod spiatočky * prevod rozvodovky = 10 až 12
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Co vyresi ty vytoceny kola? Ze se opru guamama o patnik? To teda nee a nezlob se na me, ale vozit ten klinGandalf píše:Je to celkem problém, když člověk musí vždy při zamykání zařadit zpátečku. Na rovině bych to ale vůbec s ručkou neřešil. V kopci jsou dvě možnosti: při parkování vytočit přední kola proti obrubníku nebo něčemu podobnému, další možnost je vozit s sebou pod sedadlem malý klín a kolo při parkování v kopci založit. Je to myslím pořád lepší než riskovat přimrznutí ručky
Však loni jsem tu v jednom tématu byl "nejhorší" protože jsem měl podobný názor. Sto rozbitých aut na D1, a všichni nadávali na silničáře, na kvalitu cest, na počasí, na ledovku, na sníh, ale že by je napadlo že v takovém počasí nemůžou jet jako kreténi, to ne. A letos to vidím všude zase. Teplota -15°C, pořádně kluzko, a kolem mě stále závodí koktávky takovým stylem, že jejich ESP cítím pracovat až k sobě do auta, a všechno to tlačí bílé Transity nalepené metr za jejich nárazníky. Pěkně děkuji za tyto debily.laufas píše:edit: Libi se mi, jak lidi nadavaj na silnicare. Ale aby oni obuli zimni nebo prizpusobili rychlost to ne. Nenarazim na nikoho, jen mi tohle prijde srabske
Vytočené kola vyřeší to, že kdyby ta zpátečka náhodou nějakým způsobem povolila, nebo ti do auta někdo žduchnul a popojelo, tak se tak či onak zastaví o patník ...lepší než kdyby se z kopce rozjelo, ne?laufas píše:Co vyresi ty vytoceny kola? Ze se opru guamama o patnik?
PetrB píše:Ahoj,
defend zamyká řadící páku, to máš pravdu. A to vyskočení rychlosti jsem už viděl. Kamarád kdysi zaparkoval v kopci u nás před barákem, zařadil zpátečku a odešel. Asi za hodinu se k autu vracel a ono bylo o cca 20m níže v protisměru. Stále se zařazenou zpátečkou.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |