Včera si důchodci všimli, že to klepe nějak víc než obvykle. Asi HTP opět jelo na dva válce. Tak je napadlo zkontrolovat olej, a nečekaně, měřící prut (nevím jak se tomu nadává) úplně suchý. Tak koupili olej a nalili tam litr. Bližší detaily nevím.
Dneska to prý začalo klepat znova, prdlo, a z výfuku se vyvalilo kvantum dýmu. Důchodci nejprve jeli dál, ale když to udělalo podruhé, tak zastavili, a dolili do motoru další dva litry oleje. Nechápu. A pak to prý udělalo ještě jednou. Tak raději dojeli domů.
To byla Fóbie pravidelně na garančních prohlídkách v autorizovaném servise Škoda.
Až tak mě netlačí, že nejede, teda ona vlastně jede, jen kouří a prdí, ale čístě ze zajímavosti bych chtěl vědět čím to může být.
Včera si důchodci všimli, že to klepe nějak víc než obvykle. Asi HTP opět jelo na dva válce. Tak je napadlo zkontrolovat olej, a nečekaně, měřící prut (nevím jak se tomu nadává) úplně suchý. Tak koupili olej a nalili tam litr. Bližší detaily nevím.
Dneska to prý začalo klepat znova, prdlo, a z výfuku se vyvalilo kvantum dýmu. Důchodci nejprve jeli dál, ale když to udělalo podruhé, tak zastavili, a dolili do motoru další dva litry oleje. Nechápu. A pak to prý udělalo ještě jednou. Tak raději dojeli domů.
To byla Fóbie pravidelně na garančních prohlídkách v autorizovaném servise Škoda.
Až tak mě netlačí, že nejede, teda ona vlastně jede, jen kouří a prdí, ale čístě ze zajímavosti bych chtěl vědět čím to může být.
to musi prochcavat pres ventily jako svina nebo nevim presne kudy by se tam tak tachle dostalo a tak rychle
To byla Fóbie pravidelně na garančních prohlídkách v autorizovaném servise Škoda.---tohle je ale prd platný...my taky s octávka a olej vyměnily asi 3x..pak sme na ně srali....a dělaly to chlapy v dílnách v podniku
každopádně tam chčije volej ...u těch 3valů to je problém N.O.1
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
Ta 1.4 100PS i docela jede. Tuhle jsem ji chtěl předjet na výjezdu z vesnice a i s 160PS (o dost těžším) autem jsem měl dooost co dělat... Naštěstí jí u mých 5000ot. došel dech Málem mi umřelo ego
Audi A6 quattro 4.2 V8 a Bel STI-Re + AL G9RX
ex: Peugeot 607 2.2i
ex: Hyundai Sonata 2.0i 2003
Jenom drobný update, auto zase fungovalo hned druhý den ...co s tím kdo udělal nevím
A jen tak pro mou zajímavost: Jaká si myslíte že je reálná cena téhle Fóbie? Kapota i zadek ojeté klíči, snad všechny blatníky o něco ťuknuté a zadní stěrač je ulomený.
Otec má 1,2 HTP 47 kW, do mesta to stačí. Horšie je, že keď bol na 1.servisnej prehliadke ( po roku 6000 km), tak zistil, že z motorového priestou kvapká olej. Technik na to, že je to ok, ale otec sa nenechal odbiť a servis to musel riešiť. Vyriešili to tak, že telefonát do Mladej Boleslavi a následná výmena motoru. Ako náhradné vozidlo sme dostali opäť fabiu 1,2 HTP.
Ťažko povedať či to bol vadný kus alebo spoľahlivosť 3-valcových motorov HTP je otázna. ???