
No kluci je to docela paráda,ono né jen,že to fungovalo,ale někteří tu určitě napíšete(až zkusíte),že se ten zvuk vycházející od kol nedal vůbec poslouchat,ano ono by vás to i probralo kdyby jste usli za volantem, no ale k věci , zkoušel jsem prvně do kopce pak z kopce a nakonec na rovince jednoho nepoužívaného parkoviště jedné nejmenované šachty.
Tak jsem si hrál bez provozu na daných místech,abych nikoho neohrožoval a měl jsem zájem se naučit reagovat na pedál brzdy v dané situaci,na meganu jsem ABS neměl,včera a dnes jsem si ověřil,že u i20 budu brzdit úplně jinak.Auto se chovalo stabilně,žádné smykování,jak na rovném úseku tak v zatáčkách.Brždění je skutečně dobré a to jsem pedál moc nešetřil a docela se do něj opíral,abych skutečně zjistil chování se celého vozu při různých rychlostech.Nemám sice žádné poznámky co se dělo při 30,40,50,60 a necelých 80 km/hod,jako v jakém čase nebo metrech se auto zastavilo,nebo mělo tendenci ujíždět při zatáčení a brždění,ale získal jsem jistou skušenost,kterou bych raději nechtěl použít.Při zapůsobení ABS vyjde od kol řekl bych zvuk jakoby "řehtačky"ale v menší frekvenci a je doslova "cítit" jak se kola "protrhávají" po uježděném sněhu.Snažil jsem se tak trochu jezdit svižněji,max.80 víc to ani nešlo,nechtěl jsem zase zbytečně riskovat,
Tak mě to dostalo že jsem zapoměl vyzkoušet zatažení ruční brzdy,někdy příště,jo a ještě při tom mém zkoušení 7,5l/100km a to jsem najezdil kolem 80 km,ale stálo to za to
