se mi víc líbí ten přední spoiler a ty tmavý světla
Hyundai Coupé
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- Reklama
No kucii, musim se k vam pridat, ukazu vam jedno Coupe, ktery stalo u nas na bazaru, krasnej kousek, uprava Camaduro Design Inspired By Porsche za 200klacku...17kola Porsche, trmeny Porsche, zadek uplne jinej - Carrera:), xenony, zluto-cerna kuze, hudba...ovsem k mani bylo za 190tisic Kc.


Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
-
Conan
- *
- Příspěvky: 95
- Registrován: 13 dub 2005, 15:33
- Bydliště: kousek od Úval u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Tady je jedno 200 koňový Coupe:
http://www.xorro.eclipse.co.uk/mycoupe.html
Stačí jen dokoupit kompresor nebo turbo
http://www.xorro.eclipse.co.uk/mycoupe.html
Stačí jen dokoupit kompresor nebo turbo
Měl jsem tři roky Hyundai Coupe 2.0i, 1. generace ...
Nyní mám:
Volvo XC 90 2.5T AWD, (154kW, MY 2005, LPG 14,5L / 100km)
Bylo:
Volvo V40 T4 (r.v. 1998)
Nyní mám:
Volvo XC 90 2.5T AWD, (154kW, MY 2005, LPG 14,5L / 100km)
Bylo:
Volvo V40 T4 (r.v. 1998)
-
ignorek
To Coupe, na které odkazuješ, má kompresor.Conan píše:Tady je jedno 200 koňový Coupe:
http://www.xorro.eclipse.co.uk/mycoupe.html
Stačí jen dokoupit kompresor nebo turbo
Jinak viděl jsem, že se prodávají i turbo kity na 2.7iV6 a dokázali z toho vymáčknout celkem dost... Mám to někde uložené i s grafy..
Ale úpravou 2.0i včetně turba byste se nikdy nedostali na úroveň Imprezi STi ani Mišáka.. Mají v základní verzi cirka 195kW (270kobyl) a to jen kvůli emisím, takže po jednoduchých úpravách se dostanete (co vím, tak u Mišáka) vějš. Ta nej verze má 230kW(300 kobyl). A zrychlení 4.3sec/100 km/hod... Navíc je to čtyřkolka a vůbec je to závodní auto..
Ale uznávám, že do 2.7iV6 by to turbo určitě chtělo. Dvoulitr nic moc (máme elantru s dvoulitrem - ten motor není špatný, ale je to "rodinný" motor, ne sportovní), a v 1.6i se to sem vůbec nedováží a to je dobře, neboť v takovém autě bych se styděl jet, když by mě předjela každá stará vychechtaná paprika..
-
ignorek
Mitsubishi Lancer EVO
Sorry za offtopic, ale pokud vás toto jedinečné auto zajímá, tak jak koukám, už je ve verzi 9 a zde máte odkaz na UK..
http://www.mitsubishi-cars.co.uk/evolut ... trCar1=QE5
Jinak v téhle verzi to má 257kW (350koní) a krouťák 435Nm/4600 rpm. Je to dvoulitrový čtyřválec s turbem..
..Až budu mít zbytečnej milion, tak do něj určitě půjdu.
http://www.mitsubishi-cars.co.uk/evolut ... trCar1=QE5
Jinak v téhle verzi to má 257kW (350koní) a krouťák 435Nm/4600 rpm. Je to dvoulitrový čtyřválec s turbem..
..Až budu mít zbytečnej milion, tak do něj určitě půjdu.