Ahoj. Měl jsem stejný problém po prvním roce provozu - občas auto nechtělo nastartovat, nerozsvítila se kontrolka imobilizéru. Po první panice jsem zavolal do hyundaie, tam hned věděli oč jde a vyměnili mi nějakou cívku imobilizéru. Přesně po roce opět stejný problém - cívku měli skladem a vyměnili ji za 10min. Vše v záruce. Technik tvrdil, že s tímhle getz nemá problém, že jsem vyjímka (( Za pár týdnů mi končí záruka. Snad cívka neodejde a nebudu to muset hradit ze sého ))
vipe píše:Těžko povědět zda jde IMO deaktivovat v řídící jednotce , ale asi jde všechno pokud se chce. Jak to vypadá tak ti bude blbnout asi cívka (snímač) který je u spínačky pokud ti to dělají oba klíče.
ja se na to ptal v servisu sice ne u getze , ale melo by to bejt to samy a rikal mi ze bych musel koupit novou ridici jednotku za nakejch 25 000
Tak to potom maj pěknej vejvar když by stačilo vyměnit tu snímací cívku, ale když je zákazník ochotnej to zaplatit
Někde holt pro jistotu vymění skoro celý auto aby to byla tutovka.
Hyundai I30 MY14 White Creamy 1.6 CVVT 88kW + Parking, 16" Alu
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-AHiphop Red HL Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
no tak jsem dnes měl také problémy s imobilizerem nemohl jsem nastartovat tak jsem navštívil autorizovaný servis no a tam mi řekli že od výroby tam nebylo v imobilizeru nějaký kod tak ho tam doplnili tak doufám že to pošlape. JINAK BYCH VÁM CHTĚL SDĚLIT ŽE JSEM ZAPADL MEZI VÁS DNE 24,2,2010 KDYJSEM SIKOUPIL GETZÍKA 1.4i 71kW NO ZATÍM SPOKOJENOST. KLIDNĚ PIŠTE RÁD SE DOZVÍM NĚJAKÝ RADY O TOMTO VOZU. DĚKUJI SPOZDRAVEM STENLY
Po té co jsem se objednal do servisu na opravu imobilizéru,se závada neprojevila ani jednou a Getz startuje na "drc" . Dnes jej v servisu napojili na počítač a "diagnóza">Při načtení ŘJ se neprojevila závada< domluvil jsem se s technikem,že to necháme "projevit"a zaplatil 221 Kč. Jediné co jsem udělal,byla výměna ocelových kroužků na klíčích za látkové. Ale jestli to byla "příčina" nevím
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Tak mi cievku vymenili. Uvidim ci to bude este obcas blbnut. Robilo mi to len v lete tusim, teraz cez zimu sa mi chyba neprejavila. Pripadne poreferujem.
A ještě mi, prosím, poraďte, kam zajet na výměnu té cívky imobilizeru? Mám tím na mysli, kdyby to nepřestalo zlobit, tak který servis byste mi doporučili. Děkuji za tipy.
Problém s imobilizerem mám jen přes zimu.V servisu závadu nenačetli.V zimě nastartuji v nevytápěné garáži,když zastavím po pár kilometrech,a chci nastartovat kontrolka imobilizeru se nerosvítí ! Po opakovaném někdy i několikanásobném otočení klíčkem nastartuji. V létě se závada neprojevuje V servisu mi řekl technik,že mohou být i 4 příčiny a bylo by nutné tam nechat vozidlo na delší dobu.Takže v zimě tam asi Getze odvezu.
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Tak ja som tiež mal problém s imobilizérom. Motor 1,1 rok výroby 2009. Zo začiatku som nevedel, prečo motor niekedy naštartuje až po viacerých pokusoch. Potom som prišiel na to, že keď kontrolka imobilizéra bliká, škoda štartovať, aj tak nechytí. Lenže občas to chcelo aj viac ako 10 otočení kľúčikom. Pri ročných kontrolách v autorizovanom servise, ktorý mám v mieste bydliska, mi tvrdili, že sa závada ťažko hľadá a kým to ako-tak ide, necháme to tak. Je pravda, že som ani nemal chuť nechať auto na niekoľko dní v servise, aby tam robili experimenty. Keď to ale začiatkom leta presiahlo únosnú hranicu a auto už nebolo v záruke, obmailoval som 9 servisov v okruhu 100 km. Najlepšia odpoveď prišla z 50 km vzdialeného servisu Autotechnika v Dunajskej Strede. Oprava trvala 60 minút, stála 45,90 E. Prezradím len toľko (považujem to za know-how servisu), že závada vôbec nebola v tom, o čom tu píšu diskutujúci. Kto chce, nech ide do Dunajskej Stredy, odteraz už ja budem chodiť na všetky opravy a kontroly len tam, urobili na mňa po každej stránke veľmi dobrý dojem.
Naposledy upravil(a) BranoB dne 03 říj 2012, 08:03, celkem upraveno 1 x.