kouri modre co s tim

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Odpovědět
cabalaje
Příspěvky: 3
Registrován: 30 dub 2010, 11:11

kouri modre co s tim

Příspěvek od cabalaje »

zdrvim potrbuji poradit mam lantru 93 1,5 zacala mi kourit z vyfuku blede modre a ma divny zapach,zacala brat vic oleje, pry to delaji gufera na ventilech muze to byt pravda nebo je to neco horsiho dik cabalaje :cry: :cry: :cry:
Reklama
 

Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Re: kouri modre co s tim

Příspěvek od Jam »

Pokud se to zhoršilo prudce, tak je to něco jinýho - prasklý pístní kroužek např.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
cabalaje
Příspěvky: 3
Registrován: 30 dub 2010, 11:11

Re: kouri modre co s tim

Příspěvek od cabalaje »

prave ze to slo postupne, kouri na volnobeh nebo pri vetsich otackach ,kdyz ji skousim tocit na vetsi otacky tak huli dost :-k :-k
Uživatelský avatar
Aleš
****
Příspěvky: 1292
Registrován: 18 čer 2009, 14:34
Bydliště: Humpolec

Re: kouri modre co s tim

Příspěvek od Aleš »

ještě mi někdo loni povídal, že lantrám se zadírá třetí válec. Nevim, možná je to kravina
ROVER 75 2.5 V6 r.v.2000
Bylo:
:hyu: Hyundai Lantra kombi 1.6 GL benzín, 84 kW, r.v. 97 :hyu:
Seat Cordoba 1.6 r.v. 97
Renault 19 1.6 r.v. 96
Fiat Uno
Škoda 105
Uživatelský avatar
Accentdevil
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 03 úno 2009, 11:48
Bydliště: Sokolov

Re: kouri modre co s tim

Příspěvek od Accentdevil »

Gufera nebo krouzky. Gufera to jsou v pripade kdyz Ti to zacne kourit jen po delsi dobe stani...olej stece po ventilu az do valce kde se po nastartovani spali a coudi to. Potom uz to necoudi, olej se sice spaluje, ale jen hodne malinko, takze to skoro nepoznas. Pistni krouzky to jsou v pripade, ze to kouri proste porad. Na valci je olej a ten ma byt stiranej pistnim stiracim krouzkem, kdyz je v haji, tak se Ti ten olej dostane az nad pist a tam se spali. Todle Ti rekne asi kazdej, ale muze to byt i tesneni pod hlavou. Ze je proste znicene mezi kanalkem a valcem, ale to je mala pravdepodobnost.

Zmer si komprese, ta Ti hodne napovi, ale nezaruci co to je vlastne...Tipuju to na ty krouzky :wink:
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)

V.a.l.i.5@seznam.cz
Uživatelský avatar
ALEX 74
**
Příspěvky: 265
Registrován: 20 říj 2007, 14:00
Bydliště: Bystřice nad Perštejnem(Svitavy)
Kontaktovat uživatele:

Re: kouri modre co s tim

Příspěvek od ALEX 74 »

mám stejnej problém a to dokonce po dvou opravách v servisu(měnili kroužky i gufera)taťulda s fora mi řekl po jeho shlédnutí jasně kroužky...tak že je vyměníme a to už pořádně! :D
Huyndai Lantra J1 1.5i 94 úpravy:sportovní sání,výfuk 3A racing styl tanabe,interier v kůži,rozpěra mezi tlumiči,litá kola borbet,rezonátor místo katu....už je prodána,fábia 1.4 16v Komfort,octávia 1.6 74kw SR prodána,
Hyudai Coupe 2.0 16v FX 139PS
cabalaje
Příspěvky: 3
Registrován: 30 dub 2010, 11:11

Re: kouri modre co s tim

Příspěvek od cabalaje »

tak jsem z toho jelen,ochladilo se a auto skoro necoudi, ale jakmile se venku oteplimtak huli :-k [-o< [-o< :-k :evil:
Uživatelský avatar
Accentdevil
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 03 úno 2009, 11:48
Bydliště: Sokolov

Re: kouri modre co s tim

Příspěvek od Accentdevil »

To je mozna jen nahoda, spis za studena by to melo hulit, zkus si udelat ty tlaky...
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)

V.a.l.i.5@seznam.cz
Odpovědět

Zpět na „Benzín“