No to se fakt musis poptat nekde protoze fakt nevim
Jako rozhodne je dost velka pravdepodobnost ze to ma blok z 4G63. To by pak slo, ale hlava stejna nebude si myslim. Jinak ten kit ano, vetsinu to ma v sobe ale pocitej taky stim ze neco bude stat prace kdo to tam da a to fakt nebude spichnute za 1den. Dalsi vec je odladit to.
Ber to tak ze todle je hromada co musis naplacat na auto.
Dejme tomu ze drzaky na chladice si navaris pac si sikovnej - dokazuje to tvoje prace.
Ale urcite jeste bys mel koupit big brake kit odtama, abys to ubrzdil a tydle brzdy ti aspon nejako postaci. Ale ty 1pistkove co tam jsou tak slapnes 2x na brzdu 180>120. A jsou K.O. ztuhne pedal a uz moc nebrzdis.
A rekneme si narovinu, ze takovydle rychlosti to tam dosahovat bude a i kdyby tak ty brzdy budou dostavat i v mensich. A rozhodne nebudes sypat 100k za neco v cem se poradne nesvezes. Ale opravdu ver ze to neni sranda a neni to ani sranda kdyz to delaji kluci na mitsubishi motorech jakoze swap 4G63 za 4T63.
Jeste ad cena, nevim jestli si pocital se 4000$ nebo 5000$
Musis pocitat ze za spojku +500$ a ECU +150$
Pak si tedy spocti 5000x20=100000+DPH+CLO=130-150k
A taky ta prace...tu si dej cca 20-25k
Stim jsem pocital cca u Hujera tak ze bych mu dal auto a pak bych prijel pro hotove.
Kdes napocital tech 50k nevim...