No, motor točí, a když přestanu, tak motor má někdy jakoby snahu chytit, ale spíš se jako kdyby zadusí a zhasne (skvěle se to popisuje

). Startér má už sice trochu ohoblovanou volnoběžku, ale podle mechaniků je to zatím ok a vydrží ještě klidně dalších 50 tisíc km. Včera jsem (když zase odmítal spolupráci) vypojil a zase zapojil pár dostupných čidel a jedno vpravo dole na motoru jakoby narovnal (úchyt byl jakoby ohnutý). A ejhle - naskočil a zatím startuje. Napadlo mě, jestli to křivé čidlo nebyl snímač otáček klikové hřídele (myslím, že tam něco takového snad někde je

) a to by vysvětlilo problém - špatně fungující čidlo občas říká jednotce, že se klikovka netočí a ta tím pádem nedávkuje palivo ani nespíná zapalování. I když motor ve skutečnosti točí. Ještě se na to co nejřív pořádně podívám a uvidíme, zda to byl zakopaný pes. Problém je, že jsem těch čidel zkontroloval asi 6, takže to mohlo taky být kterékoliv z nich

.
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál

Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI