rade622 píše:Pajsrem táhnout dolů, takže těhlici tlačit nahoru, pajsr mezi těhlicí a ramenem a pomocník přes malé kladivo velkým kladivem udeří na tu část těhlice v níž je čep. Nezapomenout povolit matici čepu, vyšroubovat nepůjde, vadí tam homokinetický kloub.Úplně ji vyšroubuješ až po odskočení čepu. V sobotu děláno, měnili jsme manžety homokinetických kloubů u synkové lantry, práce na dvě hodiny. Ale jsme amatéři, takže nás omlouvá neznalost problematiky. Čep se nám podařilo dostat ven na třetí úder kladivem.
Jen dávej pozor na gumku kryjící samotný čep, ať ji neprorazíš. Ale ty se dají nahradit gumkami z favorita.
Rade622
pajcrem a mlacením to budu řešit na autě....ale mám problém to dostat z těhlice co mam venku z auta,je v ní čep a asi 10cm ramene jak sem to vyříz z auta....asi to zkusim ořezat rozbruskou a pak vymlátit....

 tak by jste mi mohli taky poradit jak tam pak zase dostat zpatky ten novy cep....tak abych nijak neponicil do drazkovani co je na cepu nebo abych se mi to nejak nehryzlo a neponicilo pak tu diru pro cep co je v rameni
 tak by jste mi mohli taky poradit jak tam pak zase dostat zpatky ten novy cep....tak abych nijak neponicil do drazkovani co je na cepu nebo abych se mi to nejak nehryzlo a neponicilo pak tu diru pro cep co je v rameni  
  kurna a nikdo jiny mi neporadi jak to udelat.....tak teda asi jinac nez nalisovat to nepude,ze??
 kurna a nikdo jiny mi neporadi jak to udelat.....tak teda asi jinac nez nalisovat to nepude,ze??  tak ted este najit nekoho kdo ma lis a kdo mi to udela....
 tak ted este najit nekoho kdo ma lis a kdo mi to udela....
