Poruchovost Santy

Santa Fe druhé generace, 2006 -2012

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
marsen1
Příspěvky: 4
Registrován: 19 úno 2009, 17:28

Poruchovost Santy

Příspěvek od marsen1 »

Na toto auto jsem se těšil, ale stále víc a víc jsem zklamaný. Posílám seznam závad, které jsem řešil a stále řeším:

- v 5000Km výměna palubní desky - propadlá před spolujezdcem
- v 10000km první výměna stabilizátoru
- 25000km opět výměna stabilizátoru
- 40000km výměna ložiska na zadním kole
- 40000km výměna stabilizátoru
- 41000km uvolněná hlavice řadící páky
V současné době 46000km řeším následující závady:
-skřípání palubovky před spolujezdcem (již 2.servis se brání opravě argumentem, že u nich se to neprojevilo)
- vrzání volantu při zatáčení za studena (opět argument, že se to neprojevilo)
- bouchání v převodovce při ubrání a opětovném přidání plynu (auto jde do servisu na rozebrání převodovky)

Nevím, mám ho 2 roky, ale mé další auto asi SantaFe nebude.

Máte také někdo takové problémy?
Reklama
 

Uživatelský avatar
Pavel M
***
Příspěvky: 508
Registrován: 15 srp 2005, 21:29
Bydliště: Praha

Re: Poruchovost Santy

Příspěvek od Pavel M »

V 37000km nový polomotor,nové turbo,dále nové napínací kladky,nová spojka u alternátoru,vrzající plast v kufru,vrzající nárazník-zadní,bouchání výfuku někde o podvozek,vibrace při brzdění a dál už raděj nemluvit či psát. :evil:
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Uživatelský avatar
Santík
**
Příspěvky: 144
Registrován: 22 pro 2007, 20:13
Bydliště: Olomouc

Re: Poruchovost Santy

Příspěvek od Santík »

Tak vám nevím, já mám momentálně 259 000km, autíčko téměř bez závad (až na nějaké to uložení stabilizátoru :D ). Momentálně ještě musím udělat rozvody na které nemám stále čas :( Jinak Santa šlape jako hodinky, neměnil bych za nic. Zřejmě slušnej oddíl :lol:
I30 1,6CVVT kombi 06/2013
New Santa fe 2006, 2,2CRDi ELEGANCE
sosi
**
Příspěvky: 188
Registrován: 28 kvě 2008, 11:58

Re: Poruchovost Santy

Příspěvek od sosi »

marsen1 píše:Na toto auto jsem se těšil, ale stále víc a víc jsem zklamaný. Posílám seznam závad, které jsem řešil a stále řeším:

- v 5000Km výměna palubní desky - propadlá před spolujezdcem
- v 10000km první výměna stabilizátoru
- 25000km opět výměna stabilizátoru
- 40000km výměna ložiska na zadním kole
- 40000km výměna stabilizátoru
- 41000km uvolněná hlavice řadící páky
V současné době 46000km řeším následující závady:
-skřípání palubovky před spolujezdcem (již 2.servis se brání opravě argumentem, že u nich se to neprojevilo)
- vrzání volantu při zatáčení za studena (opět argument, že se to neprojevilo)
- bouchání v převodovce při ubrání a opětovném přidání plynu (auto jde do servisu na rozebrání převodovky)

Nevím, mám ho 2 roky, ale mé další auto asi SantaFe nebude.

Máte také někdo takové problémy?


O tych tyčkach stabilizatoru sa u Santafečka všeobecne vie, že su zle. V podstate okrem tej prevodovky to nie su až také vážne závady. Teda aspon si myslím...
i love santa fe

SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
marco0
*
Příspěvky: 59
Registrován: 02 bře 2009, 09:53

Re: Poruchovost Santy

Příspěvek od marco0 »

Pavel M píše:V 37000km nový polomotor,nové turbo,dále nové napínací kladky,nová spojka u alternátoru,vrzající plast v kufru,vrzající nárazník-zadní,bouchání výfuku někde o podvozek,vibrace při brzdění a dál už raděj nemluvit či psát. :evil:

nebude tá vibrácia pri brzdení zvlnenný kotúč, písalo sa tu už o tom, že sa to vlní, mne to tiez ked uz pri 80ke prudsie pribrzdim vibruje az na volante, v servise tvrdili, ze to je ono a ze to niekomu robi uz po 10000km, a ze to neuznavaju, ze je to opotrebitelna suciastka, humoristi:)
Uživatelský avatar
rica
**
Příspěvky: 119
Registrován: 10 pro 2006, 16:16
Bydliště: Brno

Re: Poruchovost Santy

Příspěvek od rica »

60 000km bez jediné závady a chybičky
New Santa Fe 2,2VGT ELEGANCE
Black pearl béžová kůže
rteprtep11
Příspěvky: 5
Registrován: 28 zář 2009, 14:23

Re: Poruchovost Santy

Příspěvek od rteprtep11 »

Zdarec Sanťáci, taky jsem na Santu těšil, koupil jsem ojeté z německa s 47000km a co ho mám, tak neustálý problém, začalo to svítící kontrolkou brzd, tak to bylo za 500Kč, pouze promazání čidla, potom za 2000,- přetočení kotoučů, protože skákali při brždění, potom za 4000 stejný problém jako kolega, vrzalo mi řízení při zatáčení na místě, to bylo špatné uložení ložiska tlumiče, teď jsem měnil chladič klimatizace za 7000,- a teď jsem přijel domů a něco mi při řízení hrozně vrčí, vrčí to když zatočím a ve vysokých otáčkách, v servise mi řekli, že jsem měl v servu málo oleje, že mi ho dolili, ale když jsem přijel domů, tak po 15 km to dělá opět, nevíte co to je, já si myslím, že by to mohlo být servo, ale jestli má někdo podonou zkušenost, rád si nechám poradit nebo informovat. Doufám, že zase nevypláznu nějakou velkou částku za opravu. Byl jsem hrozně rád, že jsem Santu koupil, ale teď to pro mě začíná být noční můra, co se z toho zase vyklube.
sosi
**
Příspěvky: 188
Registrován: 28 kvě 2008, 11:58

Re: Poruchovost Santy

Příspěvek od sosi »

To je to riziko ked kupiš ojazdené, nikdy nevieš či nebolo búrané, prípadne ako sa o to auto bývaly majitel staral...
i love santa fe

SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
Uživatelský avatar
Pavel M
***
Příspěvky: 508
Registrován: 15 srp 2005, 21:29
Bydliště: Praha

Re: Poruchovost Santy

Příspěvek od Pavel M »

O riziku bych moc nemluvil já se staral a jak jsem dopad,je to kus od kusu,ale ono je to stejný u všech automobilek.A auto v 50 000km když jezdí pravidelně do servisu,tak snad jiné starání nepotřebuje.
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
sosi
**
Příspěvky: 188
Registrován: 28 kvě 2008, 11:58

Re: Poruchovost Santy

Příspěvek od sosi »

To je pravda, v každej automobilke su kazové kusy, to je tiež o štastí, aké zrovna kúpiš.

Ináč toto je celkom potešujúce:
http://auto.pravda.sk/podla-prieskumu-j ... agazin_p53
i love santa fe

SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
NUNES
*
Příspěvky: 29
Registrován: 01 úno 2008, 14:21
Bydliště: Praha

Re: Poruchovost Santy

Příspěvek od NUNES »

Taky jsem si koupil Santu v Německu. Koupil jsem úplně nové mám ho téměř 2,5 roku. Najezdil jsem 62 000 km a jsem spokojený. Spotřeba myslím velmi dobrá, mezi 7,5 - 8 l. Závady podobné, stabilizátory a kulové čepy. Jinak v pohodě.
Uživatelský avatar
DusanCZ
**
Příspěvky: 117
Registrován: 18 zář 2009, 08:31
Bydliště: Buštěhrad
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchovost Santy

Příspěvek od DusanCZ »

Ja koupil nove v nemecku, ted mam akorad za sebou rocni garancku a najeto necelych 10 tis KM a na aute za rok provozu nic..., ale uznam ze mam vazne malo najeto, je to rodine auto a tak s nim tolik nejezdime, pro praci mam firemni suplik kterej ma najeto za dva roky 120 tis.
Santa Fe 2,2 CRDI 114KW 4X4 MR 2009 EXECUTIVE
Sleek Silver/černá kůže
a.vinklar@seznam.cz
Příspěvky: 6
Registrován: 04 srp 2010, 21:00

Re: Poruchovost Santy

Příspěvek od a.vinklar@seznam.cz »

zdarec , jsem taky zklamany mam santu 2.2 CRDi, 114 kW rv 2006, první docela velký průser nastal i prřes všechny garační pravidelné prohlidky...ps velky pruser nepocitam čepy,stabilizator atp... a to při 55 tis km se mi na dálnici při rychlosti cca 120 km/h propálel tretí píst zhořelo turbo a přidřela klika. V autorizovanem servisu nevedeli proc se to stalo nic mene to v zaruce opravily cca 230 tis.

Včera a to už mame najeto cca 210 tis a absolvovane veškeré prohlidky a servisy které nebyly zrovna levné, se motor kompletně zadřel :( . Technik mi arogantně rekl...Noo co by jste čekal když už máte najeto 200 tis...... Fakt mazec , jsem z toho docela v háji bo uzje to rok po záruce.

Sháním druhý motor protože repase v autorizovanem servisu by přišla minimalne ( podle jejich slov ) na 200 tis. Prosím Vás všechny pokud nekdo víte o nějakém volném motoru dejte mi prosím echo na emai a.vinklar@seznam.cz budu Vám dlužníkem. PS přeji hodně stestí s gazíkem a doufám že muj mazel je jen černá vyjímka . Děkuji
Uživatelský avatar
Pavel M
***
Příspěvky: 508
Registrován: 15 srp 2005, 21:29
Bydliště: Praha

Re: Poruchovost Santy

Příspěvek od Pavel M »

není to černá vyjímka,ale pravda,já jsem na tom teda zatím v 35000km stějně,s tím rozdílem,že na záruku a byl propálenej 2 píst vítej kámo
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Odpovědět

Zpět na „SANTA FE II“